וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסכון של מאות שקלים: כל מבצעי סייבר מאנדיי

26.11.2018 / 6:52

היום נפתחו מבצעי הסייבר מאנדיי וכן, יש גם הנחות על מכונות הנספרסו. זהו יום הקניות האחרון של חודש נובמבר המביא איתו מבצעים על מאות מוצרים ממגוון רחב של חנויות ברשת. היו צרכנים נבונים, וגם אתם תוכלו להרוויח מחגיגת הקניות האחרונה החודש

סייבר מאנדיי. ShutterStock
סיכמנו עבורכם את המבצעים השווים בסייבר מאנדיי/ShutterStock

אם עוד לא התעייפתם ממבצעי שופינג IL, יום הרווקים הסיני ובלאק פריידיי, היום מגיע לסיומו חודש הקניות באינטרנט עם סייבר מאנדיי - חג הקניות המקוון האחרון החודש. סייבר מאנדיי (Cyber Monday) החל בנובמבר 2005 והוא מיועד לרוכשים של הרגע האחרון, לפני חג המולד בארה"ב. הוא הפך במהרה ליום קניות מקוון בינלאומי ולמעשה ממשיך את מבצעי בלאק פריידיי, שהחלו ביום שישי האחרון. אם פספסתם את המבצעים בסוף השבוע, תשמחו לדעת שהחנויות המקוונות כמו אמזון, איביי, עלי אקספרס וג'ויבאי עדיין מציעים הנחות גדולות על מוצרים מכל הקטגוריות. בין המבצעים תוכלו למצוא את שואב האבק של שיאומי, מכונת קפה מבית נספרסו ועוד מגוון רחב של מוצרים. רגע לפני שאתם מבצעים איזושהי הזמנה באינטרנט, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך על קניות ברשת ואת המדריך על איך לקנות מוצר חשמל. בעזרתו של שמואל גרול, מנהל קבוצת Outravel-המסע שלכם לקניות ברשת, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר. יום קניות מהנה!

כמו כן, רגע לפני שאתם מעמיסים את עגלת הקניות הווירטואלית, עצרו ותגדירו מראש מה אתם רוצים לקנות. ד"ר אפרת פרל, מומחית בתורת התורים ממכללת אפקה להנדסה, אומרת כי "באירועי מכירות מהסוג הזה, האתגר שלנו כצרכנים הוא להיערך לפיתוי הידוע מראש, ולהגיע מוכנים - כשאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים לרכוש ובאיזה מחיר ישתלם לנו לרכוש, כדי להימנע מקניות אימפולסיביות". לדבריה, "ישנן חנויות שמגדילות את עגלת הקניות כדי לגרום לנו לרכוש יותר מוצרים, ואותן תחבולות נמצאות גם בחנויות האונליין, בדמות בוטים שמייצרים לעתים ביקוש פיקטיבי - לכן, כצרכנים נבונים עלינו לדעת בדיוק מה אנחנו רוצים, מבלי להתפתות לרכישות מיותרות כי 'אני כבר פה' או 'יש מבצע, אז נקנה' - הם תחילתו של המדרון החלקלק".

עוד בנושא:

סמארטפון הגיימינג היקר ביותר של שיאומי: האם הוא שווה 2,499 שקלים?
חסכון של עד 20,000 שקלים: כל מבצעי הבלאק פריידי
שירותי הסטרימינג ספוטיפיי ודיזר במבצע: שקל אחד לשלושה חודשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully