וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות בענף המוניות עולה: גוגל הרוסית השיקה שירות מוניות חדש

10.12.2018 / 16:43

גוגל הרוסית, חברת "יאנדקס" השיקה הבוקר (ב') בישראל את שירות המוניות החדש. השירות יתחרה בגט ויבוסס על אלגוריתמים מתקדמים שינסו לקצר את ההמתנה למוניות. לרגל ההשקה תציע 50 אחוז הנחה (עד 50 שקלים) בהזמנת מוניות לחמש ההזמנות הראשונות

יאנגו שירות המוניות של יאנדקס. צילום מסך, צילום מסך
התחרות עולה מדרגה ולרגל ההשקה, תציע Yango הנחה של 50 אחוזים בהזמנת מוניות./צילום מסך, צילום מסך

התחרות בענף המוניות עולה מדרגה: "גוגל הרוסית", חברת יאנדקס השיקה הבוקר (ב') את שירות Yango, שירות מוניות שמתחרה בגט וברקסי שפעילים בישראל. זו לא ההשקה הראשונה של החברה וכבר לפני חודשיים, השיקה החברה את שירות הסטרימינג שמתחרה בספוטיפיי ודיזר. ישראל הפכה למדינה ה-15 שבה הושק שירות המוניות והוא מכסה את כל גוש דן, חיפה, נתניה, אשקלון ואשדוד. "בזכות הטכנולוגיה שלנו אנו יכולים להפחית באופן משמעותי את הזמן שנהגים מבזבזים בזמן חיפוש לקוחות, הגעתם ללקוחות, הסעתם לכתובות היעד ובדרכם ללקוחות הבאים. זה מקטין את עלות הנטו של הנסיעה, ובצורה כזאת הנהגים יכולים להרוויח יותר במהלך אותן שעות עבודה", אמר יניב אלפי, המנהל האזורי של Yango בישראל.

יאנדקס שילבה בתוך Yango, את טכנולוגיות המיפוי ולמידת המכונה (Machine Learning), שיכולה לספק הגעת מוניות מהירה, לצמד ייעול והפחתת עלויות הנסיעה. עלות הנסיעה הכוללת בישראל, תחושב לפי מונה נהג המונית, כנדרש על פי חוק. עם זאת ב-Yango יספקו הנחות והצעות אטרקטיביות בכדי שהלקוחות יוכלו ליהנות מנסיעות זולות. לדוגמה, לרגל השקת השירות, תציע החברה הנחה של 50 אחוזים על 5 הנסיעות הראשונות (עד 50 שקלים לכל נסיעה) ו-30 אחוזי הנחה (עד 30 שקלים לכל נסיעה) בהמשך, כשהחברה לא התחייבה לתוקף ההטבה.

את התשלום ניתן יהיה לבצע במזומן או בכרטיס אשראי המקושר לאפליקציה. "עד כה, בשוק האפליקציות להזמנת מוניות באינטרנט בארץ היה רק שחקן מרכזי אחד ודבר זה גרם למחסור בתחרות בריאה. Yandex עוסקת בטכנולוגיות מתקדמות, כך שנוכל להתחרות מבחינה טכנולוגית. עוד לפני ההשקה הרשמית, בדקנו את שירותינו בתל אביב במשך מספר שבועות, ואנחנו יודעים שהמשתמשים מעריכים את הטכנולוגיות שלנו, כמו למשל את האפשרות לראות את מחיר הנסיעה המשוער עוד לפני הזמנת המונית", הוסיף אלפי.

עוד באותו נושא

גט טקסי, מאחורייך: יאנדקס משיקה בישראל את שירות המוניות יאנגו

לכתבה המלאה

האפליקציה זמינה להורדה כבר עכשיו בחנויות האפליקציות Google Play או ב-AppStore והיא זמינה בעברית, אנגלית, צרפתית ורוסית. בדומה לגט, Yango אינה מפעילה מכוניות או נהגים משלה והשירות מוצע עם תחנות מוניות שעובדות עם נהגים מורשים. בין השותפים שכבר עברו ל-Yango, ניתן למצוא את תחנת המוניות "הקסטל", תחנת המוניות הגדולה בישראל עם למעלה מ-650 מוניות, לדברי החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • גט
  • יאנדקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully