וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נמוך, נוראי ומבזה": התמונה המפוברקת של נאוה בוקר עוררה סערה ברשת

11.12.2018 / 17:49

הסערה סביב אייל גולן מסרבת להיפסק: היום (ג') הוענק פרס הוקרה לזמר על ידי ועדה בכנסת שיזמה חברת הכנסת נאוה בוקר. בשעות האחרונות פורסמה תמונה מפוברקת שבה נראית חברת הכנסת ליד תמונה של גולן, אלא שבכלל מדובר בתמונה שהעותקה ממובילת דעת קהל ישראלית

"בושה וחרפה", "זנאי, מנצל קטינות" ולצדן קריאות עידוד, נאמרו היום בכנסת, במהלך אירוע הצדעה החגיגי לזמר העברי בכנסת, שבו הוחלט להעניק פרס הוקרה לאייל גולן. משמר הכנסת התקשה להשתלט על המהומה, בשעה שאייל גולן קיבל את ההוקרה וביצע שיר במשותף עם חברת הכנסת נאוה בוקר (הליכוד), יו"ר השדולה לעידוד וקידום הזמר העברי בארץ, שגם בחרה להעניק את הפרס, לאייל גולן. אולם כעת נראה שהסערה סביב הענקת הפרס רק גוברת כשגולש ברשת בשם יותם נבין, לקח תמונה של זוהר וסילויצקי, מובילת דעת קהל, דוגמנית ופעילה לקידום דימוי גוף חיובי. על התמונה שלה, הדביק את פרצופה של חברת הכנסת נאוה בוקר, ולידה הדביק תמונה ממסוגרת של גולן.

עוד בנושא:

נטע ברזילי, אתגר הקיקי ובנימין נתניהו: טוויטר מסכמת את השנה החולפת
"נשארים ביחד רק בשביל הילדים": ברשת לועגים וצוחקים על נפתלי בנט ואיילת שקד
התותחים רועמים והדרום חוטף ויאיר נתניהו עסוק בלצחוק על המצב הביטחוני

ייתכן ונבין ניסה לתמוך במאבק הנשי ולהדגיש את מעורבותה של בוקר, אך הוא עשה את זה בצורה פוגענית במיוחד. שבדרך, הוא לקח את תמונתה של וסילויצקי וניסה להדגיש שמדובר באישה מזרחית שאוהבת אייל גולן. מכל הנשים ברשת החברתית, נבין ביצע את העריכה על וסילויצקי, שמוכרת במיוחד ברשתות החברתיות. בשיטוט קצר בפרופיל של נבין, ניתן לראות כי הוא העלה בעברו לא מעט תמונות פרובוקטיביות כשלא נשאר חייב לאף אחד. עוד כתב בפרופיל שלו בפייסבוק: "אם אחד, או חלילה וחס יותר מהפרסומים שמופיעים כאן פגעו בכם אנא העבירו בקשה ותחסמו. השירות ניתן בחינם".

"תגיד לי יא מטומטמם, לקחת תמונה של בלוגרית מוכרת וחיברת לה את הפנים של מישהי אחרת ועכשיו אתה עושה סלאט שיימינג לשתיהן? חתיכת טינופת. לאיזו רמת שפל אתה מגיע? תתבייש", כתבה גולשת לנבין. "אתה איש רע, שים תמונה של הנכדות שלך. סוטה", הוסיפה גולשת נוסף בפוסט של נבין שזכה ל-246 לייקים, 53 שיתופים ו-134 תגובות. "תוריד את התמונה זאת ותתנצל!", הוסיפה גולשת נוספת.

ניסינו להשיג את תגובתו של יותם, שנכון לכתיבת שורות אלו, הוריד את הפרסום בעצמו או שמה פייסבוק פעלו והורידו את התמונה בעצמם. זוהר מסרה לנו: "מה אני יכולה להגיב? זה נמוך ונוראי ומבזה והוא דביל אמיתי. אני בודקת כרגע איפה זה עומד מבחינה משפטית וכמובן שיש לי צילומי מסך והנזק נעשה מבחינתי".

"מעודדת אנסים, מתחבקת עם 'משגלי קטינות', שרה דואטים עם עברייני מס מורשעים", נכתב מוקדם יותר בערך הויקיפדיה של חברת הכנסת נאוה בוקר. שעה אחר כך, הערך של בוקר נחסם לעריכה והגרסה המקורית חזרה, אולם הרשת עדיין סוערת ובצדק כלפי בחירתה של בוקר באייל גולן.

לפני מספר שעות פרסם נבין בדף הפייסבוק שלו "התנצלות". "סך הכל אני אוהב לעצבן ויש לי הנאה קצת פריברטית לקרוא התלהמויות בנוגע אלי ולמה שאני שם כאן אבל תוך כדי קריאה הבנתי שבעלת הגוף שמופיע בתמונה זיהתה את עצמה, נורא נעלבה וסיפרה על כך לחברים ברשת". עוד הוסיף: "המילה פרחה בעברית הניבה כמה תוצאות אפשריות בחרתי את תמונה של נערה עם נעלי עקב מנומרות רקע נקי מחפצים אישיים מזהים החלפתי את תמונת הראש המקורית בזו של חברת הכנסת בוקר".

פנינו ליותם שנית וטרם התקבלה תגובה.

עוד באותו נושא

"הם בוגדים": יאיר נתניהו מאשים את פעילי השמאל ואנשי התקשורת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully