וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות הסקסיות עלו לכוכבת האינסטגרם בבריאות הנפשית

1.1.2019 / 9:04

אמנדה לי, מדריכת פילטיס מצליחה עם למעלה מ-11 מיליון עוקבים ברשת החברתית, סיפרה שהפרסום ותשומת הלב מגברים גרם לה לחשוב מחדש אילו תמונות היא מעלה. אמה: "יש עליה הרבה לחץ"

אתר רשמי

יכול להיות שגם אתם מכירים את אמנדה לי, אחרי הכל, יש לה למעלה מ-11 מיליון עוקבים באינסטגרם. אם אתם לא מכירים, נספר שמדובר במדריכת פילטיס ומאמנת אישית שהפכה לכוכבת רשת, ו... איך נגיד את זה? פחות בגלל הטיפים המקצועיים שהיא מחלקת שם, ויותר בזכות איך שהיא נראית. כל תמונה שלה צוברת משהו כמו 600 אלף לייקים, כך שהיא בהחלט יודעת מה היא עושה.

עוד בנושא:

הצעירה שגילתה שיש לה סטוקרית קריפית שמעתיקה את חייה ברשת
מהאינסטגרם לאתרי הפורנו: אינסטגרם מתקשה להתמודד עם תמונות עירום

המעבר ממשתמשת ממוצעת באינסטגרם לכוכבת של ממש קרה תוך ארבע שנים, ולי שמה לב אליו. "ברגע שהתחלתי לקבל את כל העוקבים, הערכתי דברים מחדש - כאילו, זה באמת אני?" תהתה לאחרונה בראיון. "עבור הבריאות הנפשית שלי, רציתי להיות יותר בטוחה בעצמי בלי לנסות כל כך קשה".

עוד באותו נושא

דוגמנית האינסטגרם הזאת שילמה מחיר כבד בשביל הסלפי המושלם

לכתבה המלאה

אבל כפי שכולנו יודעים, תשומת הלב האינטרנטית יכולה להיות ממכרת. "רציתי לפנות לכולם, אבל גם תשומת הלב הזאת של אנשים ליצור מותג סקסי פיתתה אותי", הודתה. אמנדה בוררת בקפידה את התמונות שהיא מעלה, וכן, התמונות עוברות ריטוש.

אמה, אולינדה פילדס, סיפרה: "היא עדיין נהיית חרדתית. יש עליה הרבה לחץ להמשיך להעלות תמונות מדי יום ואנשים נוטים להיות ביקורתיים לגבי המראה החיצוני. לעתים זה קשה לה. זה צד של אמנדה שאף אחד לא רוצה לראות".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully