וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון שעצבן את משתמשי אינסטגרם בוטל אחרי 15 דקות

30.12.2018 / 10:56

ביום שישי האחרון עדכנה אינסטגרם את הפיד שזכה לעדכון שהצליח לעורר זעם בקרב משתמשי הרשת החברתית מבית פייסבוק. בתגובה, המשתמשים זעמו ברשתות החברתיות עד שהחברה נאלצה להחזיר את הפיד הישן. "מדובר בבאג" מסרו באינסטגרם והתנצלו בפני המשתמשים

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
זה העדכון החדש של אינסטגרם ששבר סופית את המשתמשים./ShutterStock

בשנים האחרונות אינסטגרם שינתה את הממשק כמה וכמה פעמים, אבל העדכון האחרון הינו המעצבן והמטופש ביותר. שינויים בממשק כמו הוספת הסטוריז והאפשרות להעלות אלבום כפוסט התקבלו בברכה, אולם כשאינסטגרם ניסתה לשנות את מבנה הפיד לחלוטין בסוף השבוע האחרון, התגובות היו בהתאם. הממשק החדש היה עדיין בפיתוח, אך אינסטגרם שחררה אותו לכלל המשתמשים בטעות, ואולי זו הייתה הטעות הטובה וגם הגרועה ביותר שעשו לאחרונה. המהומה הייתה על כך שהפיד החדש שונה לחלוטין, ובמקום לגלול את הפיד בצורה אנכית, כלומר מלמטה למעלה, אינסטגרם שינו את הפיד לצורה אופקית: מימין לשמאל. כל זה בשילוב הפיד שממזמן כבר לא מסודר בצורה כרונולוגית, גרם למשתמשים להתלונן ברשתות החברתיות עד שהחברה השיבה את הפיד לקדמותו.

עוד בנושא:
מהאינסטגרם לאתרי הפורנו: אינסטגרם מתקשה להתמודד עם תמונות עירום
הכירו את ההורים של הילדים העשירים של אינסטגרם
האולטימטום שקיבלה "השוטרת הכי סקסית" בגרמניה


מלבד דרך הניווט החדשה, משתמשים לא יכלו לראות את הלייקים והתגובות מתחת לתמונה כמו בעבר, אלא נאלצו ללחוץ על המדיה ולעבור למסך אחר לחלוטין. "תודה לאינסטגרם החדש. תמיד ניסיתי להיגמל מההתמכרות שלי לרשת החברתית, אבל נראה שעשיתם את זה בשבילי. תודה", כתבה משתמשת זועמת בעמוד הטוויטר שלה. גולש אחר כתב "'איך להרוס אפליקציות שלא היו צריכות זאת' נכתב על ידי אינסטגרם".

אינסטגרם אמרה בתגובה לאתר TechCrunch כי שיתוף הממשק החדש נעשה בטעות ובעקבות באג מערכתי, וכי הממשק הקודם אמור לחזור למשתמשים בקרוב מאוד. "בגלל באג, חלק מהמשתמשים ראו שינוי בדרך שבה הפיד מופיע כיום. טיפלנו בנושא במהירות והפיד חזר לקדמותו. אנו מתנצלים על הבלבול". עם זאת, עדיין לא ניתן להגיד באופן וודאי שהממשק הנורא לא ישוב בעתיד לאחר שאינסטגרם תשפר אותו. לפי הערכות ברשת, לא מדובר בבאג אלא בפיד החדש שפשוט זכה לתגובות זועמות, מה שאילץ את פייסבוק, הבעלים של אינסטגרם, להחזיר את הפיד לגרסה המקורית והרגילה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully