וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5,000 שקלים והוא שלכם: הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל

ימים בודדים לפני ההכרזה של סמסונג על הסמארטפון המתקפל, הגיעה חברה סינית - אמריקאית וגנבה את הראשוניות של סמסונג עם ה-FlexPai, הסמארטפון המתקפל הראשון בעולם. במסגרת כנס הטכנולוגיה הגדול בעולם שמתקיים בימים אלו בוגאס, קיבלנו הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל

שנת 2019 מסתמנת כשנת הסמארטפונים המתקפלים ואנחנו עשויים לשמוע במהלך השנה עוד הרבה על סמארטפונים מתקפלים, כאלו שיגיעו מתוצרת סמסונג, וואווי ושיאומי. רק בשנה שעברה דווח כי סמסונג תהיה הראשונה בעולם שתציג סמארטפון אמיתי שעובד ומתקפל. הטכנולוגיה הייתה שם וכבר לפני יותר מחמש שנים, סמסונג ו-LG הציגו מסכים מתקפלים. כמה ימים לפני ההכרזה של סמסונג, גנבה חברת Royole את הראשוניות של סמסונג והציגה את הסמארטפון המתקפל הראשון ביצור סדרתי. מדובר בחברה בבעלות חצי אמריקאית וחצי סינית. במהלך תערוכת האלקטרוניקה שבלאס וגאס, קיבלנו הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל של החברה, בעוד שהסמארטפון המתקפל של סמסונג, נעדר מהכנס.

flexpai סמארטפון מתקפל. עמית לגו, צילום מסך
סוף סוף קצת חדשנות/צילום מסך, עמית לגו

ה-FlexPai הוא אחד מהסמארטפונים הראשונים שמגיעים עם עם ערכת השבבים Snapdragon 855, שישה גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון או שמונה גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון. החלק המעניין ביותר בסמארטפון הינו המסך המתקפל שמגיע בגודל 7.8 אינץ' כשהוא שטוח ומדובר בפאנל מסוג Amoled ברזולוציית FullHD ויחס 4:3. זהו לא המסך החד ביותר שראינו וגם לא עם הצבעים הטובים ביותר. החברה הציגה בתערוכה את אותו הסמארטפון רק בגרסאות שונות, אחת מהם הייתה כשהמסך הגיע באיכות ירודה ונראה תקול. עוד סיפרו כי המסך יחסית מוגן מפני שאין עליו שום ציפוי זכוכית וקשה לשרוט אותו. עוד הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 ובמהלך ההדגמה, אפליקציות נטו לקרוס והממשק נתקע לעיתים תכופות. בחברה הסבירו לנו כי מדובר בגרסת בטא, גרסה שהיא לא סופית.

עוד באותו נושא

לא הסמארטפון המתקפל הראשון אבל כן פורץ דרך: כל הפרטים על הסמארטפון החדש של סמסונג

לכתבה המלאה

מדובר בסמארטפון ביצור המוני ובשלב זה נמכר רק עבור מפתחים ובמחיר של 1,300 דולרים, בעוד שהסמארטפון של סמסונג צפוי לעלות על פי הערכות כ-1,700 דולרים. אם תרצו להשיג את ה-FlexPai, לא רק שתצטרכו להיפרד מ-1,300 דולרים, אלא גם להצטייד בכתובת סינית, שכן בשלב זה הוא נשלח רק לסין והמלאי הבא שצפוי להיות זמין, ישלח רק במרץ 2019. בתערוכה ניתן היה למצוא אינספור גאדג'טים וטכנולוגיות שכבר ראינו בעבר, אולם הסמארטפון המתקפל, הוא הראשון שראינו ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 וגם ללא ספק, הצליח להחזיר את ההרגשה של החדשנות, כאילו אחזתי באייפון הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully