וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות מכוונת? עדכון לאייפון חשף את ה-AirPods 2

27.1.2019 / 12:17

האוזניות האלחוטיות של אפל הוצגו לפני שנתיים ומאז לא זכו לשום עדכון. כעת החלו להגיע שמועות על דגם חדש שיושק בחודשים הקרובים ואילו עדכון גרסה שזמין למפתחים, חשף פרטים ראשונים על האוזניות החדשות שעשויות להגיע לחנויות עוד במהלך החודשים הקרובים

מערכת וואלה!

אוזניות ה-Airpods של אפל הושקו לפני יותר משנתיים, אי בשלהי שנת 2016 ובמהרה הפכו ללהיט מכירות שעד היום,אפל מתקשה לעמוד בביקוש האדיר. נראה שאחרי שנתיים, אפל סוף סוף קרובה להשקת האוזניות AirPods 2. הגרסה החדשה שנמצאת בבטא, ה-iOS 12.2 שוחררה לאחרונה בגרסת מפתחים וחשפה עדויות לפקודת "Hey Siri" שתגיע אך ורק לאוזניות החדשות. הפקודה תאפשר להפעיל את סירי מבלי להקיש פעמיים על גבי האוזניה. נכון להיום, רק משתמשי האייפון והאייפד יכולים להפעיל את סירי באמצעות הפקודה הקולית. אולם ברגע שמשתמשים ב-AirPods, יש להקיש פעמיים על גבי האוזניה.

הגילוי החדש מאשר את השמועות כי אפל עשויה להשיק את הדור החדש לאוזניות עוד בשנה הקרובה. האוזניות צפויות להגיע עם כיסוי הנטען בצורה אלחוטית ויכולות מעקב ספורטיביות כמו ספירת צעדים או מאמן כושר אישי באוזניה. שמועות נוספות שהועלו לאחרונה, טוענות כי אפל תשיק אוזניות בעיצוב חדש לגמרי במהלך שנת 2020. לפי מידע שהגיע מהאנליסט מינג צו'י קו, נראה כי באפל מתכננים שדרוג לאוזניות עוד במהלך הרבעון הראשון של השנה, כשדגם חדש לחלוטין יושק במהלך שנת 2020. המוצר החדש צפוי להגיע בחודשים הקרובים ועמו צפוי להגיע גם משטח הטענה האלחוטי שהוכרז לפני שנתיים ונדחה שוב ושוב.

עוד בנושא:

"גישה שונה לגמרי": השמועות על הסמארטפון המתקפל של אפל
התגעגעתם? אפל עשויה להחזיר את האייפוד טאץ' לחנויות
מה עובר על אפל? החלה למכור אייפון מלפני שלוש שנים ובמחיר מצחיק

עוד באותו נושא

קללת אפל: מאטה את האייפונים החדשים וכך תחזירו אותם למהירות המקורית

לכתבה המלאה
משטח הטענה של אפל. צילום מסך, צילום מסך
משטח הטענה של אפל/צילום מסך, צילום מסך

הדגם הנוכחי של ה-AirPods מגיע עם כיסוי נטען באמצעות כבל ה-Lightning שמטעין גם את האייפונים. אולם המוצר החדש שיושק עוד השנה, עשוי להגיע עם תמיכה בהטענה אלחוטית וכאמור, יכולות ספורטיביות. עוד דווח כי הדגם החדש יגיע עם רכיבים יקרים יותר, לצד ציר משופר לפתיחת הקופסה ועיצוב חדש לגמרי לאוזניות שאולי יעניק עמידות ממים. מדובר על שדרוגים מתבקשים שעשוים לעלות לא מעט: לפי האנליסט קו, היצור צפוי להתייקר ב-60 אחוזים לעומת ייצור האוזניות מהדור הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully