וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת מתגייסת לאתר את החרדי שהציל את חיי הגולש שנפצע באורח קשה

28.1.2019 / 11:34

אמש דווח על גולש שנפצע באורח קשה במהלך גלישה. עדויות חדשות מעוברי אורח וגולשים שנכחו במקום, מספרים על קבוצה של שלושה אנשים וביניהם חרדי שקפץ למים ללא היסוס והציל את חיי הגולש. כעת ברשת מנסים לאתר את אותו החרדי שהציל את חיי הגולש

במהלך חודשי החורף יוצאים גולשים רבים לנצל את הגלים הגבוהים, למרות מזג האוויר הקשה. אמש התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון על גולש בן 42 שנפצע במהלך גלישה. מהדיווחים עולה כי עלה על גל שגרם לו להתרסק על שובר הגלים. "ראיתי את זה מ-3 מטרים. בדיוק חתרתי צמוד למזח והוא לקח את הגל. לא האמנתי שזה אמיתי הוא נכנס עם הראש לתוך הסלע זה נראה מזעזע", כתב אחד הגולשים. על פי דיווחי הגולשים, מדובר היה בשיתוף פעולה של שלושה אנשים. "הבחור החרדי עשה בהחלט את המהלך האמיץ ביותר. היו עוד 2 אנשים שעזרו לבחור החרדי להוציא אותו מהמים והיה מי שהזמין את האמבולנס בזמן. בקיצור, היה קומץ של אנשים שביחד הצליו את הגולש. אין ספק שהבחור החרדי אמיץ ביותר", כתב גולש נוסף. דור עזרא, צלם שנכח במקום צילם את האדם החרדי בזמן שהלך מהזירה, כשמאחוריו ניתן לראות את עשרות האנשים שהגיעו כדי לסייע.

עוד בוואלה! TECH:

ביצה: זו התמונה שעקפה את קיילי ג'נר עם שיא הלייקים באינסטגרם
"בגדול מה שאתה מתאר נקרא משפט": ברשת צוחקים, לועגים וכועסים על בנימין נתניהו
"עיריית ירושלים, ערה?": הפוסט הקורע של עיריית תל אביב ניצח את חגיגות השנה החדשה

עזרא פרסם את התמונה בעמוד הפייסבוק שלו שמונה כ-2,800 לייקים, כדי להודות לאדם שהציל את הגולש. אותו פוסט צבר מאז אלפי לייקים ומאות שיתופים. "אני לא ראיתי מה קרה. אבל לפי מה שסיפרו לי הבחור החרדי שמופיע בתמונה הזו בצד הימני של התמונה הוא הבחור שחילץ את הגולש וכנראה הציל את חייו", כתב עזרא בעמוד הפייסבוק שלו. "אני לא יודע את שמו, אבל מגיע לו בהחלט צל"ש", הוסיף. בתגובות התגייסו עשרות גולשים למציאת אותו חרדי שהציל את חייו. "הצדיק הזה עלה על הסלעים התרטב וחילץ את הגולש מהמים", כתב בתגובה אחד הנוכחים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully