וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו נטפליקס רק לגיימינג": התוכניות החדשות של אפל נחשפות

31.1.2019 / 7:00

עולם הגיימינג מניב רווחים אדירים של מיליארדי דולרים ונראה שאפל סימנה לעצמה קטגוריה חדשה: עולם הגיימינג. דיווחים חדשים שפורסמו, טוענים כי אפל בוחנת אפשרות להשיק שירות אקסקולוסיבי שישמש להשאלת משחקים לאייפון ולאייפד

עריכת וידאו: ניר חן

בעידן הבלוקבסטר רבים בחרו שלא לרכוש משחקי פליסטיישן ואקסבוקס, אלא להשכיר ליומיים שלושה, להתנסות במשחק ואז להחליט באם לרכוש אותו או לא. כידוע, רשת בלוקבסטר נסגרה ואחריה גם החנויות הקטנות יותר. איתן נעלמה האפשרות להתנסות במשחקים לפני הרכישה, ולשם כך הוקמו כמה שירותים ייעודים . פליסטיישן ויצרנית כרטיסי המסך Nvidia זיהו את הבעיה והשיקו שירותי השכרת משחקים משלהם. מעין ספריית משחקי פרימיום בתשלום חודשי. כעת מתפרסמים דיווחים כי אפל עשויה לבצע מהלך דומה רק עבור קהל המובייל. בעוד שיצרניות הגיימינג מביאות את אפשרות השכרת המשחקים בעיקר אל הקונסולות והמחשבים, אפל עשויה להביא לראשונה אפשרות להשכרת משחקים בתוך האייפון והאייפד. למעשה, מדובר בסוג של "נטפליקס בעולם הגיימינג".

עוד בנושא:

חדשות רעות: האם נטפליקס תעלה את המחירים בישראל?
קללת אפל: מאטה את האייפונים החדשים וכך תחזירו אותם למהירות המקורית
התגעגעתם? אפל עשויה להחזיר את האייפוד טאץ' לחנויות

הדיווחים על השירות החדש מגיעים מחמישה מקורות שונים המקורבים לפרויקט. עוד אתר "Cheddar" דיווח כי אפל מקיימת בשבועות האחרונים שיחות עם מפתחי משחקים, אך עדיין אין פרטים מדויקים בנוגע למשחקים ולמחירים. לאפל כבר יש לא מעט משחקים בחנות האפליקציות, אבל נאמר כי החברה בוחנת רעיון בו תהפוך למעין "מוציאה לאור" עבור כותרים מסוימים ובאופן פרטי. מנתוני החברה, קטגוריית המשחקים מייצגת כ-70 אחוז מההוצאות בחנות האפליקציות שלה, כשעולם הגיימינג במובייל בעל ערך שוק של 70 מיליארד דולר. השוק צפוי לגדול ל-139 מיליארד דולר עד 2021, מה שאמור לתת לנו הכוונה לסיבה שאפל רוצה להיכנס גם לשוק הגיימינג על מנת להבטיח את עתידה.

משחק פורטנייט. צילום מסך
אפל מחפשת כיוונים חדשים ורווחים וייתכן שסימנה את עולם הגיימינג./צילום מסך

בעבר דיווחנו על התקופה הרעה שאפל חווה בחודשים האחרונים; יצירת הפלטפורמה מגיעה בעקבות האטה במכירת מכשירי האייפון, במיוחד בסין ובחג המולד האמריקני. מנכ"ל אפל, טים קוק, טען כי "שירותים חדשים" יושקו בתחילת שנת 2019, אך הוא לא הוסיף פרטים על תוכניות החברה מעבר לכך. בשיחה עם CNBC, אמר קוק: "אתם תראו אותנו מכריזים על שירותים חדשים עוד השנה. יש עוד הרבה דברים שעתידים להגיע. אני לא רוצה לספר לכם כרגע מה הם בדיוק". עוד דיווחנו כי אפל עובדת על יצירת תכני וידאו מקוריים לשירות הזרמת תוכן חדש, שעתיד להתחרות בנטפליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully