וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשירים ששוברים את השוק: חמישה סמארטפונים שווים עד 1,500 שקלים

4.2.2019 / 6:36

כבר לא צריך להוציא סכומי עתק כדי לרכוש סמארטפון מתקדם וחזק. בשנים האחרונות ראינו לא מעט סמארטפונים שהגיעו עם המפרט המתקדם ביותר בשוק ובמחירים שבעבר היו נשמעים לנו דמיוניים. עם חומרה מתקדמת ותג מחיר נמוך במיוחד, חמישה סמארטפונים שווים

צילום:אבי כהן עריכת וידאו: רן צימט

מחפשים סמארטפון חדש ולא בטוחים איזה כדאי לרכוש? ובכן, כיום זה פשוט יותר מתמיד. הודות ליצרניות הסיניות ושיאומי בפרט, בכל טווחי המחירים תוכלו למצוא מכשירים משתלמים וחזקים במיוחד. למעשה, גם עם תקציב של פחות מ-1,500 שקלים תוכלו למצוא מכשירים הדומים בחומרתם גם למכשירי הדגל החזקים ביותר בשוק. הפוקופון של שיאומי זו דוגמה מצוינת למכשיר שמחירו אינו מגביל אותו מלהיות חזק כמו כל מכשיר דגל אחר בשוק.

החברות הסיניות גרמו לכל החברות המובילות לשפר את מכשירי הביניים ולייצר מכשירים שנתונים תמורה טובה יותר למחיר. שיאומי והיצרניות השכנות, השיקו מכשירים מתקדמים במחירים נמוכים והמהלך הזה, גרם ליצרניות הוותיקות, סמסונג בפרט, להפסיד מאות מיליוני דולרים. בימינו, כל יצרניות הסלולר, גם הגדולות והותיקות, השכילו והבינו שהן חייבות גם הן, להשיק מכשירי ביניים בתג מחיר נמוך. יתרה מכך, כל המכשירים, גם מכשירי הדגל, חייבים להיות בעלי תמורה טובה יותר למחיר. כל המכשירים ברשימה שמים דגש על העיצוב, מצלמה והחומרה ומגיעים בתג מחיר הנמוך מ-1,500 שקלים.

סמסונג גלקסי A7

נכון, כבר מההתחלה אמרנו שהיצרניות הסיניות הן השולטות בטווח המחירים הזה, אבל סמסונג עדיין מקבלת כאן ציון לשבח עם סדרת ה-A. ה-A7 הינו מכשיר ביניים לכל דבר, אך מלבד מפרט מצוין ועיצוב מרשים, הוא כולל גם מערך צילום שלא יבייש גם את מכשירי הדגל. הגלקסי A7 מגיע עם מסך בגודל 6.0 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled ומסך "נטול שוליים כמעט לחלוטין", או בשם המיתוג של סמסונג "מסך אינסופי". עוד הוא כולל את ערכת השבבים Exynos 7885 הכוללת שמונה ליבות ו-4 גיגה זיכרון RAM. עוד יגיע ה-A7 עם מערך צילום משולש: חיישן ראשי של 24 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7, עדשה רחבה של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 בזווית של 120 מעלות וחיישן נוסף לזיהוי העומק בתמונה של חמישה מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.2. המצלמה הקדמית תגיע עם חיישן של 24 מגה פיקסל. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם גרסת האנדרואיד 8.0 בלבד. מחיר המכשיר נע בין 1,100 שקלים ביבוא במקביל ועד ל-1,450 שקלים ביבוא רשמי.

סמסונג גלקסי A7. סמסונג,
הגלקסי A7 מבית סמסונג/סמסונג

שיאומי Mi A2

שיאומי שינתה את פני עולם הסמארטפונים כשהשיקה צי מכשירי ביניים שהתחרה באופן ישיר עם המכשירים מהיצרניות הגדולות והותיקות. המהלך, כאמור, זיכה אותה בתואר החברה שהצליחה לשבור את השוק, ובמיוחד בסדרת ה-A, שיאומי מצליחה להעלות את עצמה לראש הרשימה. ה-Mi A2 כולל את מערכת ההפעלה הנקייה של גוגל, ולכן הוא צפוי לקבל לפני כולם את העדכונים לגרסת האנדרואיד החדשה. עוד המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ' ביחס של 18:9 ורזולוציית Full-HD+. בלב המכשירים פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660, לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה של זיכרון אחסון. כמו כן, המכשיר מציע מערך צילום כפול כשהחיישן הראשון הינו 20 מגה-פיקסל והחיישן השני הינו 12 מגה-פיקסל. גם המצלמה הקדמית משתדרגת לחיישן של 20 מגה-פיקסל. מחיר המכשיר נע בין 900 שקלים בייבוא מקביל ועד ל-1,179 שקלים ביבוא רשמי.

עוד באותו נושא

הוא לא הכי זול בקטגוריה אבל יש לו גרסת האנדרואיד הטובה ביותר: בדקנו את השיאומי Mi A2

לכתבה המלאה
שיאומי Mi A2. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
השיאומי Mi A2/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

נוקיה 7.1

בשנתיים האחרונות נוקיה מצמצמת פערים וחוזרת לאט לאט לעולם הסמארטפונים והיא עושה את זה בהצלחה יתרה. בניגוד לציפיות, נוקיה מצליחה להתבלט במיוחד בגרסת האנדרואיד הנקייה ובעדכונים התכופים, תכונה שנדיר לראות בסמארטפונים. הנוקיה 7.1 מגיע עם מסך בגודל 5.84 אינץ' ברזולוציית Full-HD+. בלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636 לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה של זיכרון אחסון. עוד המכשיר מגיע עם מערך צילום כפול בעל שתי עדשות - האחת 12 מגה פיקסל ואילו השנייה 5 מגה פיקסל. אם אתם מחפשים אנדרואיד נקי, כזה שיבטיח לכם עדכוני תוכנה על בסיס חודשי, תמצאו את הנוקיה 7.1 כאופציה משתלמת. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 1,499 שקלים ביבוא רשמי.

הנוקיה 7.1 Nokia. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הנוקיה 7.1/מערכת וואלה!, מייקי לוי

וואווי P20 לייט

הניסיון שלי עם מכשירי Lite הוא ברובו די רע. מדובר בסמארטפונים שסירסו אותם לחלוטין, הם מגיעים עם חומרה בינונית ועיצוב גס מאוד. אולם ה-P20 Lite של מרסק את כל הסטיגמות הללו. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.84 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין וכולל מגרעת. למסך פאנל מסוג IPS LCD ורזולוציית FullHD+, כשאין לו ציפוי זכוכית נגד נפילות או שריטות. הדבר היחידי שהפריע לי בסמארטפון, זו המסגרת שמעט בולטת ועשויה להרגשתי ממתכת זולה. אולם מידות הסמארטפון, נותרו די קומפקטיות בהתחשב בגודל המסך ובעובדה שמדובר במכשיר ביניים. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Kirin 659 מתוצרת וואווי, לצד 4 גיגה זיכרון RAM ומערך צילום כפול הכולל חיישן 16 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 2 מגה פיקסל לתמונות עומק. לוואווי יתרון בעולם הצילום, הודות לשיתוף הפעולה עם Leica וגם ב-P20 Lite, היתרון נשמר. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 1,290 שקלים ביבוא רשמי.

וואווי P20 לייט. וואווי, אתר רשמי
הוואווי P20 לייט/אתר רשמי, וואווי

מייזו 15

המייזו 15 הצליח להפתיע אותנו, החל בעיצוב המרשים שנותן הרגשה של מכשיר יוקרתי ועד למערך הצילום המתקדם. מדובר בקפיצת מדרגה של מייזו שהציבה רף חדש במכשירי הביניים ומדובר ברף גבוה. הוא מגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 660 לצד 4 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון. עוד המכשיר כולל מסך מצוין בגודל 5.46 אינץ' עם יחס מסך - גוף של 79.8 אחוזים ומערך צילום כפול. מדובר במערך צילום בהחלט מתקדם הכולל שני חיישנים, הראשון של 12 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם יחסית נמוך של f/1.8 ופיקסלים בגודל 1.5 מיקרון, שנחשבים לגדולים יחסית לעומת סמארטפונים אחרים. ככל שהפיקסלים יותר גדולים, כך ניתן לראות טוב יותר את הפרטים בתמונה. החיישן הנוסף כולל מצלמת 20 מגה פיקסל. עוד למערך הצילום הכפול מייצב תמונה אופטי של ארבעה צירים וזום אופטי של פי שניים. בכל מה שקשור בתמורה למחיר, המייזו 15 עושה זאת ובגדול. את המכשיר תוכלו לרכוש תמורת 1,399 ביבוא רשמי.

גב מייזו 15. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המייזו 15/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully