וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא לא הכי זול בקטגוריה אבל יש לו גרסת האנדרואיד הטובה ביותר: בדקנו את השיאומי Mi A2

2.9.2018 / 6:25

המכשירים של שיאומי בדרך כלל זוכים לעדכונים בתדירות נמוכה, אם בכלל. ה-A2 הינו דור ההמשך לסמארטפון היחידי שמגיע עם גרסת אנדרואיד נקייה וזוכה לעדכונים מהירים, לרבות עדכוני אבטחה. בדקנו את סמארטפון הביניים החדש שמחירו 1,399 שקלים וחזרנו עם מסקנות ברורות

שיאומי Mi A2. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
השיאומי Mi A2/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

את התודה שלכם, על כך שאתם רוכשים היום סמארטפון איכותי ומתקדם שעונה לצרכים בסיסיים במחיר של 1,000 שקלים, אתם יכולים למסור לחברה הסינית שיאומי. היא הייתה הראשונה שהחלה למכור מכשירים איכותיים, עם חומרה מתקדמת ובתג מחיר זול. כך לדוגמה בשנה שעברה, הסמארטפון הפופולרי ביותר, ה-Redmi Note 4, עלה כ-550 שקלים ביבוא מקביל ובחנויות השונות. עם זאת, התמורה היא גם בהתאם ורבים מהצרכנים שרוכשים מכשירים של שיאומי, כמעט ולא זוכים לעדכוני תוכנה אם בכלל. בשנה שעברה השיקה הענקית הסינית את ה-A1 שמגיעה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Go.

מדובר במערכת הפעלה שמותאמת למכשירי הביניים ועברה אופטימיזציה לחומרה שנחשבת ליחסית חלשה. הדובדבן שבקצפת? מערכת ההפעלה מגיעה נקייה, כלומר עם הממשק המקורי של גוגל ואתם עשויים מדי חודש לקבל עדכון אבטחה ולהיות הראשונים שיזכו לעדכון למערכות הפעלה חדשות, כל זה בתג מחיר יחסית משתלם. בדקנו את השיאומי Mi A2 שהושק בחודש יולי האחרון והספיק להגיע לישראל תוך פרק זמן קצר יחסית ונמכר כיום בתג מחיר של 1,399 שקלים.

עוד בנושא:

"היו שם מכות": אמש פתחה שיאומי את החנות הראשונה בישראל וההמונים התנפלו
1,799 שקלים בלבד: סמארטפון הגיימינג של שיאומי הושק בישראל
"הסמארטפון המשתלם ביותר שיש כיום": בדקנו את הרדמי נוט 5 של שיאומי
900 שקלים בלבד: הסמארטפון של שיאומי שהצליח להפתיע אותנו לטובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully