וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו שם מכות": אמש פתחה שיאומי את החנות הראשונה בישראל וההמונים התנפלו

23.8.2018 / 10:04

מאות אנשים חיכו במשך שעות אמש (ד'), כדי לרכוש את הקורקינט של שיאומי בהנחה משמעותית של כמעט 700 שקלים. בדיזינגוף סנטר נראה שלא היו ערוכים מספיק כדי לקבל את כל מאות האנשים שעמדו בתור ואף אחד מהרוכשים דיווח על קטטה

צלמים זמניים מורשים

לרגל הפתיחה החגיגית של חנות שיאומי בישראל, קבוצת המילטון קיימה אמש (ד') אירוע מכירות שבו נמכרו המוצרים הפופולריים בהנחות משמעותיות. מאות אנשים עמדו בתור כדי להיות הראשונים להיכנס לחנות ולרכוש מוצרים בהנחות של מאות שקלים. קבוצת המילטון הציעה למכירה לדוגמה, את הקורקינט החשמלי בהנחה של 30 אחוזים, כשמחירו עמד על 1,390 שקלים, הזול ביותר שנראה בישראל. בחנות ת יגברו את מספר אנשי המכירות ופתחו קופות נוספות, אך נראה שזה ממש לא עזר כשמאות אנשים דחפו אחד את השני.

"היה שם תור ארוך של אנשים לאורך כל הקומה, ולאחר חצי שעה מספר רב של אנשים ניסו להידחף לאמצע התור אבל המאבטחים לא נתנו להם והתחילה שם קטטה", סיפר לנו אופיר שעמד בתור אמש. "בזמן שחיכיתי בתור אחד ממוכרי הקיוסק הצמוד החל לזרוק חטיפים לעבר בתור ולחלק שתייה בחינם לאנשים שעמדו שעות בתור. לאחר בערך שעתיים שהייתי בתור יצא נציג מהחנות והודיעה שהמלאי של כל המוצרים נגמר והתור החל להצטמצם לאחר שמספר רב של אנשים שחיכו הרבה מאוד זמן לקנות מוצר מסויים נוכחו לדעת שהמוצר אזל מהמלא", הוסיף אופיר.

חנות שיאומי. סיני יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
"היה שם תור ארוך של אנשים לאורך כל הקומה". התור לחנות של שיאומי אמש/מערכת וואלה! NEWS, סיני יצחקי

כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, היבואן הרשמי יציע בחנות מגוון עצום של כ-100 ממוצרי המותג הסיני, שיהיו זמינים לרכישה גם באתר הישראלי הרשמי. בין המוצרים תוכלו למצוא גם כמה פחות שגרתיים, החל מסמארטפונים ועד לשעונים חכמים, מברשת שיניים חשמלית, מחשבים ניידים שיושקו לראשונה בישראל, מטענים ניידים ועוד. על פי החברה, חלק מהמוצרים יהיו זולים יותר מאתרי הקניות הסיניים.

עוד בנושא:
900 שקלים בלבד: הסמארטפון של שיאומי שהצליח להפתיע אותנו לטובה
סמארטפון דגל ב-2,099 שקלים: שיאומי עשתה שוב את הבלתי ייאמן
יבואנית שיאומי משיקה בישראל את ה-Mi A2 וה-Mi A2 Lite; כמה הם יעלו?
המכשיר המשתלם ביותר? יבואנית שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi8

"מרבית הציבור הישראלי מכיר את שיאומי כחברה המייצרת סמארטפונים מעולים במחירים נמוכים, אלא שמדובר בחברה עם פורטפוליו של מאות מוצרים, במגוון עצום של תחומים. אנחנו משוכנעים שהציבור הישראלי יתאהב בשלל המוצרים האיכותיים של שיאומי, שימכרו בחנות שלנו בדיזינגוף סנטר, כפי שהתאהב בסמארטפונים של המותג", אמרו בקבוצת המילטון באירוע העיתונאים שערכו בשבוע שעבר. כאמור, החנות כבר נפתחה באופן רשמי לקהל הרחב וכוללת את רוב מה שהמותג הסיני, שקבע את מעמדו בארץ כאחד מהפופולריים ביותר, להציע.

פתיחת חנות שיאומי. סיני יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
אנשים מסתערים על המלאי בחנות החדשה/מערכת וואלה! NEWS, סיני יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully