וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלם שחושף את שקרי האינסטגרם: זה מה שקורה מאחורי הקלעים

18.2.2019 / 0:31

איך ניתן להפוך רקע יומיומי לרגע בלתי נשכח? צלם ומעצב עם מאות אלפי עוקבים חושף את האמת שמאחורי התמונות המושלמות שמופיעות לכם בפיד ומוכיח שעם קצת יצירתיות (וידע בעירכת תמונות) אפשר להפוך לאמנים

אתר רשמי

כשאנחנו גוללים את הפיד של האינסטגרם אנחנו לרוב מהופנטים מהיופי ואיכות התצלומים - מה שלעתים קרובות גורם לנו לתהות האם לכל האנשים האלה יש צלמים מקצועיים אישיים וכניסה חינם לסטודיו צילום מיוחד. כמובן שזה לא תמיד המקרה, אבל אתם בהחלט יכולים להטעות אחרים לחשוב שזה באמת המצב אצלכם. כל מה שאתם צריכים זה קצת יצירתיות וידע בעריכת תמונות וגם אתם תוכלו להפוך תמונה פשוטה לכזו שתסחוף את הרשת.

לא מאמינים? הנה ההוכחה לכך - מקומות לא צפויים כמו המסדרון של הסופרמרקט יכולים להפוך לרקע חלומי, מסך טלוויזיה פשוט יכול ליצור תחושה על טבעית יוצאת דופן וכספומט שהוא בעצם מכונת זמן - והכל בזכות צילום בידיים מוכשרות ומוח יצירתי.

הצלם והמעצב הגרפי קיילוב קסטריה מוכיח בחשבון האינסטגרם שלו (בו יש לו קרוב ל-400 אלף עוקבים) שאנחנו לא חייבים להאמין לכל מה שאנחנו רואים ברשת החברתית ומגלה את האמת מאחורי תמונות מושלמות. בסדרת הצילומים שלו הוא מציג את העבודה שנעשית מאחורי הקלעים שהופכת תמונה פשוטה ליצירת אמנות שמושכת מיד את העין.

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם המוקדש ל"גבר המושלם" המוכן לשפוך דם עבור תמונה טובה של חברה שלו
"אנחנו לא ברביות": בלוגרית אופנה ודוגמנית חושפת את הבלוף של האינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully