וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעופה עצמית": הגולשים ברשת "מסכמים" את חייה הפוליטים של ציפי לבני

יותר מ-20 שנים שפעלה, נשמה וחיה את הפוליטיקה והיום (שני) הודיעה ציפי לבני על פרישתה מהחיים הפוליטים. "אין לי מספיק כוח פוליטי לממש את הדרך הפוליטית שלי", אמרה במסיבת העיתונאים שכינסה. במקביל להודעת פרישתה, ברשת כבר החלו לצחוק על חייה הפוליטים של לבני

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

לפניו יותר מ-20 שנים שהתחילה את דרכה הפוליטית ועשור אחרי שכמעט והייתה ראשת ממשלה, הכריזה היום (שני) ציפי לבני על סוף דרכה בכנסת. במהלך התקופה בכנסת, היא עברה ארבע מפלגות - הליכוד, קדימה, התנועה והמחנה הציוני, כשהיא מצליחה לריב עם כמעט וכל ראשי המפלגות. יש הטוענים שלפני חודש ימים, המהלך שאבי גבאי הוציא לפועל, כשפירק את המחנה הציוני, זה מה שחיסל את ליבני פוליטית. היום שמה סוף לשמועות והודיעה כי היא מסיימת את הקריירה הפוליטית. "יש בי את הכוח הפנימי להמשיך ולהאיבק, אבל אין לי מספיק כוח פוליטי לממש את הדרך הפוליטית שלי. לא אסלחלעצמי אם קולות המאמינים בדרך יתבזבזו", אמרה בדמעות.

עוד בנושא:

"הבחירות האלו הסתיימו עוד לפני שהתחילו": מה חושבים ברשת על בנימין נתניהו והבחירות?
"הנה אלי והנה ישי": הרשת גועשת בעקבות שלט ה"אבא ואבא" של אלי ישי
"בוקר בלי נאוה טוב לכולם": ברשת צוחקים ונפרדים מחברי הכנסת שהודחו מרשימת הליכוד
"ביבי עוקב בדאגה": ברשת צוחקים על נאום בני גנץ


כאמור, לבני החלה את דרכה בליכוד בשנת 1999 כשנכנסה לראשונה לכנסת. בשנת 2005 הצטרפה למפלגת קדימה, של אריאל שרון וב-2012 הקימה את מפלגת התנועה כשהצטרפה לממשלת נתניהו וכיהנה כשרת המשפטים. בעקבות הודעתה של לבני בליכוד אמרו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים ביממה האחרונה שיחות טלפון עם ראשי מפלגות הימין, רבנים ואישי ציבור, על מנת להבטיח איחוד נוסף בגוש הימין שימנע בזבוז קולות.

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי לבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully