וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר מפתיע: סמסונג חושפת את סדרת הגלקסי S10 ואת הסמארטפון המתקפל

אחרי חודשים של הדלפות, שמועות וטיזרים ששחררה סמסונג: הענקית הקוריאנית הכריזה הערב (רביעי) באירוע חגיגי שבסן פרנסיסקו על סדרת מכשירי ה-S10 שכוללת קורא טביעות אצבע מתחת למסך, מערך צילום משולש ועיצוב חדש שכולל מצלמה בתוך המסך הקדמי. ב-8 למרץ הוא בארץ!

צילום ועריכה: עמית לגו, סן פרנסיסקו

אחרי חודשים של המתנה ואינספור הדלפות, באירוע חגיגי בסן פרנסיסקו שהתקיים הערב (רביעי) באודיטוריום בייל גרהם שבסן פרנסיסקו, חברת סמסונג הכריזה על סדרת מכשירי ה-Galaxy S10 ולצידם את הסמארטפון המתקפל "Fold" ואוזניות אלחוטיות חדשות. השנה החברה מציינת עשור לסדרת הגלקסי ומדובר באחת מההשקות הגדולות והמושקעות שהחברה קיימה. למרות שכמעט וכל הפרטים דלפו: כעת החברה סוף סוף מכריזה על הדור העשירי בסדרת ה-S בצורה רשמית.

הכירו את הגלקסי S10 ו-S10 פלוס

למרבה הצער או השמחה, העיצוב של המכשירים לא השתנה בהרבה מסדרת הקודמת ונראה שסמסונג נוקטת בשיטת "אפל", או שמה, קצב ההתחדשות בעולם הסמארטפונים באמת נעצר. גב המכשיר נשאר זהה למעט הסרת חיישן טביעת האצבע. החברה לא נפרדה מקורא טביעות האצבע והוסיפה חיישן טביעות אצבע מתחת למסך. עם זאת, מסך הגלקסי החדש יגיע במיתוג "Infinity O" שראינו במכשיר הביניים שהחברה השיקה בסין לפני מספר חודשים. למעשה, סמסונג הגדילה את היחס מסך - גוף כששילבה את מערך הצילום הקדמי בתוך המסך. עוד ל-Galaxy S10 מסך בגודל 6.1 אינץ' ודגם הפלוס יגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ' כששני המסכים חולקים רזולוציה זהה של QHD+ וציפוי זכוכית גורילה 6 נגד שברים ושריטות.

שלושת המכשירים חולקים ערכת שבבים זהה: סנאפדרגון 855 בשוק האמריקאי ואילו בישראל הם יגיעו עם ערכת השבבים Exynos 9820 מתוצרת סמסונג. שני הדגמים יגיעו עם 128 גיגה זיכרון אחסון ו-8 גיגה זיכרון ראם או 512 גיגה זיכרון אחסון ו-8 גיגה ראם, כשבדגם הפלוס ניתן לרכוש גם גרסת שמגיעה עם טרה בייט זיכרון לאחסון פנימי, ביחד עם 12 גיגה זיכרון ראם. הגלקסי S10 יגיע עם סוללה בנפח 3,100 מיליאמפר שעה, בעוד שהגלקסי S10 פלוס יציע סוללה בנפח 4,100 מיליאמפר שעה.

מערך הצילום השתדרג לעומת הגלקסי S9 וכעת גם זהה בדגמי ה-S10 וה-S10 Plus. מדובר במערך צילום משולש הכולל שלושה חיישנים - הראשון של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.5 מה שמאפשר צילום מיטבי בתנאי תאורה מאתגרים, החיישן השני של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2 והשלישי של 12 מגה פיקסל לזום אופטי עם מפתח צמצם של F/2.4. ל-S10 הרגיל מצלמה קדמית של 10 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.9 ואילו לדגם הפלוס מצטרף חיישן נוסף של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2.

עוד באותו נושא

המחירים נחשפים: כמה יעלה ה-Galaxy S10 בישראל?

לכתבה המלאה
סמסונג גלקסי S10, גלקסי S10 פלוס וגלקסי S10e. עמית לגו, סן פרנסיסקו, מערכת וואלה!
מימין: הגלקסי S10 פלוס, הגלקסי S10 והגלקסי S10e/מערכת וואלה!, עמית לגו, סן פרנסיסקו

אחרי שנים שלא השיקה גרסת זולה יותר בסדרת ה-S, החברה הכריזה באירוע על גרסה נוספת: ה-S10e, לא מדובר בגרסה זולה באמת ונראה שהשיטה הושאלה שוב פעם מאפל: מדובר במכשיר עם ערכת שבבים זהה לשל סדרת ה-S, כלומר Exynos 9820 של סמסונג, מסך שאינו קמור בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג SuperAmoled. בעקבות השקת הדגם המוזל אייפון Xr של חברת אפל, סמסונג השיקה דגם מוזל משלה לסדרת מכשירי הדגל - הגלקסי S10e. אל תתנו למונח "דגם מוזל" להטעות אתכם כיוון שהגלקסי S10e נושא בתוכו את אותה ערכת שבבים שבגלקסי S10 ובכך משווה את היכולת שלו להתמודד עם משימות תובעניות לאלו שבדגמים הגבוהים יותר בסדרה. המכשיר מגיע עם מסך שאינו קמור בקצוותיו בגודל 5.8 אינץ' וברזולוציית Full-HD+. במקום חיישן טביעת אצבע מתחת לפני המסך, סמסונג שילבה את החיישן בכפתור הנעילה שבצדו הימני של המכשיר. עוד מערכי הצילום האחורים והקדמיים זהים לזה שבגלקסי S10 למעט עדשת הטלפוטו שבמערך הצילום האחורי. המכשיר יגיע בשני דגמים - הראשון עם 6 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה זיכרון אחסון, ואילו השני מגיע עם 8 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה זיכרון אחסון.


סמסונג השיקה גם דגם נוסף, רביעי בסדרת הגלקסי S10, התומך בחיבוריות 5G. המכשיר מגיע עם המסך הגדול ביותר מבין שאר המכשירים בגודל 6.7 אינץ', מערך צילום הכולל עדשה התומכת בזיהוי עומק תלת מימדי וכן סוללת 4,500 מיליאמפר שעה.

סמסונג גלקסי S10, גלקסי S10 פלוס וגלקסי S10e. עמית לגו, סן פרנסיסקו, מערכת וואלה!
הגלקסי S10e בצד שמאל - מכשיר דגל, אבל לא בדיוק./מערכת וואלה!, עמית לגו, סן פרנסיסקו

המחירים נחשפים: החל מ-2,999 לגרסת ה-S10e

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת יבואנית סמסונג בישראל: "קיימת ציפייה אדירה בקרב הציבור וחובבי הטכנולוגיה בכל רחבי העולם לקראת ההשקה, וההתרגשות לא פוסחת על הקהל הישראלי. השמועות על החידושים: המעבדים החזקים, גודל המכשיר, השימוש במצלמות Dual Pixel בשתי המצלמות. טכניקות זיהוי פנים ושפור הטעינה האלחוטית - עושות את שלהן, מדובר במכשיר ייחודי וחזק שאין כמוהו.
אנחנו צופים גידול של 50 אחוזים בשוק הישראלי לעומת מכירות סמסונג S9 ומתכוונים לצאת במבצע בלעדי של טרייד אין, עד 2,100 שקלים הנחה ללקוח, תמורת מכשיר ישן".

בניגוד לשמועות הקודמות על כך שמדובר במכשיר הגלקסי היקר ביותר, דווקא המחירים בישראל לא יקרים בצורה משמעותית מהדור הקודם. ה-S10E יעלה 2,999 שקלים, ה-S10 עם 128 גיגה זיכרון יעלה 3,599 שקלים, ה-S10 פלוס עם 128 גיגה יעלה 3,999 שקלים וה-S10 Plus בנפח 512 גיגה יעלה 4,999 שקלים. שלושת המכשירים יושקו בישראל החל מה-8 למרץ ויהיו זמינים בחנויות של סאני ומשווקים מורשים.

העתיד מתקפל - הכירו את הגלקסי Fold

באופן מפתיע, החברה פתחה את מסיבת העיתונאים כשהיא מציגה סרטון של הגלקסי Fold, המכשיר המתקפל של סמסונג. מנכ"ל החברה עדיין לא עלה לבמה והענקית הקוריאנית העדיפה להתחיל את האירוע ללא נאומים מיותרים ולהגיע לעיקר כשהיא חושפת את המכשיר המתקפל. סמסונג כבר חשפה לא מעט טיזרים בנוגע למכשיר המתקפל וכעת אנו מקבלים את כל הפרטים: הגלקסי Fold מגיע עם מסך בגודל 4.58 אינץ' כאשר מקופל ובגודל 7.3 במצבו השטוח. לעומת המכשירים האחרים בשוק, סמסונג טוענת כי הגלקסי Fold יוכל להתקפל לחצי שטוח ללא רווחים ויכלול מגנט חזק שישמר את חווית השימוש שלנו. עוד המכשיר כולל זוג סוללות המפוצלות באופן שווה בין שני צידי המכשיר, שביחד משתוות ל-4,380 מיליאמפר שעה והן אפילו תומכות בטעינה אלחוטית דו כיוונית כמו שאר דגמי הסדרה. הגלקסי המתקפל יכלול ערכת שבבים מתומנת ליבות, לצד 12 גיגה זיכרון ראם ו-512 גיגה זיכרון אחסון. את הסמארטפון המתקפל ניתן יהיה להשיג בחנויות החל מה-26 לאפריל כשכרגע הוא לא צפוי להיות מושק בישראל. מחירו 1,980 דולרים לפני מע"מ, כלומר 7,589 שקלים בישראל.

הסמארטפון המתקפל של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה!
מערך צילום עם שישה חיישני צילום: לצילום מכל זווית אפשרית./מערכת וואלה!, עמית לגו

על פי החברה, המכשיר המתקפל יגיע עם גרסת אנדרואיד מותאמת התאפשר מעבר חלק בין מצב מקופל למצב שטוח. עוד הוא יגיע עם מערך הצילום המורכב ביותר של החברה כשבסמארטפון 6 מצלמות בסך הכל. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש הכולל שלושה חיישנים - האחד עם עדשת 16 מגה פיקסל רחבה עם מפתח צמצם של f/2.2, השני עדשת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משתנה f/1.5 ו-f/2.4 והשלישי 12 מגה פיקסל לצילומי טלפוטו עם מפתח צמצם של f/2.4. מערך הצילום הקדמי כולל מערך צילום כפול הזהה לזה שבגלקסי S10 פלוס ועדשת ה-10 מגה פיקסל היא זו שתישאר פעילה כשהמכשיר מקופל. לא נמסרו פרטים בנוגע למחיר של המכשיר, אך נאמר כי הוא יהיה זמין במהלך הרבע השני של 2019 בדגם שיתמוך בחיבוריות דור רביעי וכן דגם נוסף עבור הדור החמישי.

הסמארטפון המתקפל של סמסונג יעלה 7,999 שקלים ויהיה זמין בחודש אפריל בישראל.

יש גם אוזניות אלחוטיות ושעון ספורט חכם

לצד המכשירים ובניסיון להעלים את סדרת מוצרי הגיר, סמסונג חושפת לראשונה את שעון הספורט Galaxy Watch Active, שיאפשרו לראשונה מדידת לחץ דם. בניגוד לאפל, השעון של סמסונג יתמוך גם במכשירי אייפון ויגיע עם 768 מגה בייט זיכרון ראם ו-4 גיגה בייט לאחסון. עוד החברה הציגה גם זוג צמידי כושר הכוללים חיישני דופק. ה-Galaxy Fit מגיע עם מסך בגדול 0.95 אינץ' ואילו ה-Galaxy Fit e מגיע עם מסך בגודל 0.74 אינץ'. בנוסף החברה הציגה גם את האוזניות האלחוטיות עליהן שמענו לא מעט בשבוע האחרון. האוזניות מגיעות עם מחבר Type-C והטענה מהירה שתאפשר לכם לקבל 1.7 שעות של שימוש מהטענה של 15 דקות בלבד.

הכותב הינו אורח של חברת סמסונג בסן פרנסיסקו

גלקסי Buds אוזניות אלחוטיות סמסונג. עמית לגו, סן פרנסיסקו, מערכת וואלה!
האוזניות האלחוטיות החדשות נטענות מהגלקסי S10./מערכת וואלה!, עמית לגו, סן פרנסיסקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully