וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתקשה להיפרד ממנה": החתולה המפורסמת בישראל מתחנת הרכבת בפתח תקווה מחפשת בית חדש

24.2.2019 / 10:41

החתולה המפורסמת מתחנת הרכבת בפתח תקווה הפכה לסנסציה בינלאומית בעקבות סרטון שהפך ויראלי. אולם כעת, "מלכת התחנה" צפויה לאבד את מקום המחסה שלה בעקבות עבודות תחזוקה. צוות התחנה, בשיתוף רכבת ישראל, פצחו בקמפיין אינטרנטי למצוא לה בית חדש

החתולה מיצי רכבת פתח תקווה מחפשת בית. דוברות רכבת ישראל,
החתולה מיצי מתחנת הרכבת בפתח תקווה מחפשת בית חם/דוברות רכבת ישראל

רק לפני כשלושה שבועות, החתולה המפורסמת מתחנת הרכבת שבפתח תקווה הפכה לסנסציה בינלאומית שזכתה למיליוני צפיות ברחבי העולם. אולם כעת, החתולה הישראלית המפורסמת בעולם הידועה בכינוייה "מיצי" עלולה להישאר חסרת מחסה עקב עבודות שדרוג תחנת הרכבת פתח תקווה קריית אריה. על מנת לסייע במאמצים למצוא לה בית חדש, צוות התחנה פצח בקמפיין אינטרנטי שקורא לאנשים לאמץ אותה לפני שהעבודות יחלו. צוות התחנה פתח תיבת דואר מיוחדת לטובת המבצע, שכתובתה house4mitzi@gmail.com, והפונים אשר מעוניינים לאמץ את מיצי החתולה מתבקשים לשלוח את פרטיהם לכתובת הדואר הזו.

למעשה, תחנת הרכבת שבפתח תקווה משמשת בית לחתולה מזה כשנתיים, ובמהלך התקופה נקשרו אליה עובדי התחנה ונוסעי הרכבת הקבועים. בין היתר, עובדי התחנה והמבקרים תרמו על מנת לעקר ולחסן את החתולה על חשבונם, ואף השתילו בה שבב אלקטרוני ודאגו לה למזון ושתייה. "מיצי" הפכה לעובדת מן המניין בתחנה, כאשר היא מלווה את צוות התחנה במהלך יום העבודה. מנהל התחנה, אליהו יפרח, המלווה את החתולה תקופה ארוכה ציין כי צוות התחנה יתקשה מאוד להיפרד מהחתולה האהובה, והיא תימסר לאימוץ לאחר בדיקה מקיפה של המועמדים, תוך התחשבות בקדימות הפניות.

מיצי הפכה למפורסמת בעולם בעקבות סרטון שפורסם בצל המחאה שהתקיימה בתל אביב. מאות אנשים פקדו את תחנות הרכבת כדי להתחמק מהפקקים, אלא שבתחנת הרכבת של פתח תקווה, חיכתה לחלק מהנוסעים הפתעה נעימה. חתולה התיישבה על אחד ממסופי הרב קו וברכה את עוברי האורח. אחד מנוסעי הרכבת, דן קשאני, מנהל קרייטיב במקאן, החליט לצלם את המאורע והעלה זאת לפייסבוק. הסרטון שלו צבר בפחות מ-12 שעות אלפי שיתופים ברחבי העולם ומאות תגובות. לימים הסרטון שלו יזכה לכ-6 וחצי מיליון צפיות ועשרות אלפי שיתופים.

עוד באותו נושא

"זה חתול ואני מצפה שזה יהיה ויראלי": הכירו את החתולה הישראלית ששוברת את הרשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully