וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה חתול ואני מצפה שזה יהיה ויראלי": הכירו את החתולה הישראלית ששוברת את הרשת

31.1.2019 / 12:35

מי ידע שהחתולה המפורסמת בישראל תימצא דווקא בתחנת הרכבת שבפתח תקווה. דן קשאני עבר אמש בתחנת הרכבת וראה חתולה על אחד ממסופי הרב-קו המשמשים לכניסה. מתוך שעשוע, צילם אותה והעלה לפייסבוק. הוא לא ציפה שתוך 12 שעות בלבד, הסרטון יקבל מאות אלפי צפיות

מניסיון למציאת מצילי חיים ועד ממים פוליטיים, הרשת ממשיכה להוכיח לנו שהיא מקום נפלא. בצל המחאה שהתקיימה אמש בתל אביב, מאות אנשים פקדו את תחנות הרכבת כדי להתחמק מהפקקים, אלא שבתחנת הרכבת של פתח תקווה, חיכתה לחלק מהנוסעים הפתעה נעימה. חתולה התיישבה על אחד ממסופי הרב קו וברכה את עוברי האורח. אחד מנוסעי הרכבת, דן קשאני, מנהל קרייטיב במקאן, החליט לצלם את המאורע והעלה זאת לפייסבוק. הסרטון שלו צבר בפחות מ-12 שעות אלפי שיתופים ברחבי העולם ומאות תגובות. "זה היה פשוט חמוד ומשעשע", סיפר קשאני לוואלה. "החתול ישב שם ולא הבין את גל האנשים שעבר מולו. כשהגעתי לשם, מיד הוצאתי את המצלמה".

הודות לפרסומים השונים, גילה קשאני שהסרטון שלו הגיע לעמודים מרחבי העולם, ביניהם סרביה, הודו ויוון. "זה נהיה ויראלי מיד כי ברור שהאינטרנט אוהב חתולים. וזה ממש הצחיק אותי אז העלתי את זה לפייסבוק במחשבה שזה יהיה ויראלי. זה היה בצחוק והנחתי שיש סיכוי שזה יהפוך לויראלי, אבל לא ידעתי שתוך פחות מ-12 שעות זה יגיע ל-600 אלף צפיות. גם כמה דפים מהודו שיתפו את הסרטון וקיבלתי תוך פחות מיום כ-300 בקשות חברות מאנשים עם שמות כמו 'פק פק'". הסרטון מאז קיבל כ-837 אלף צפיות וזכה למעל ל-7,300 שיתופים.

"אני לא אושיית פייסבוק או אינסטגרם", אמר לי קשאני, אך זה לא מנע מהפרסום שלו לצבור אלפי לייקים ומאות תגובות. "אותי יותר מעניין האסטרטגיה של אנשים בעת העברת הכרטיס תוך תפילה קלה שיעבוד", כתבה אחת המגיבות על הסרטון. בעוד שרבים תהו למה מתוך עשרות העוברים בתחנה, רק בודדים ליטפו את החתולה. "מה נסגר עם אנשים? איך רק אחת ליטפה את הדבר המושלם הזה", כתבה גולשת נוספת.

עוד באותו נושא

הרשת מתגייסת לאתר את החרדי שהציל את חיי הגולש שנפצע באורח קשה

לכתבה המלאה

זו אינה הפעם הראשונה שפוסט של קשאני על חתולים הופך לויראלי. לפני כשבע שנים העלה תרשים זרימה לפעולות החתול. אותו פוסט זכה למאות שיתופים והגיע לעמודי הבדיחות בפייסבוק, לרבות העמוד "סטטוסים מצייצים". בהמשך השיחה סיפר שפנו אליו מקומיים בטענה שהחתולה שצילם ברכבת מוכרת, ולמעשה הפכה לסמל מקומי בתחנה. בקבוצת "חתולים ונהנים" בפייסבוק העלו לא פעם תמונות של החתולה, המתגוררת בסביבת התחנה כבר מעל לשנה. "כל היום מצלמת אותה , קוראים לה שווארמה", כתבה גולשת בתגובה. אחרת הוסיפה, "בכל פעם שאני ברכבת אני מלטפת אותה. תחקרתי את העובדים והיא מקבלת אוכל קבוע ומחסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully