וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה מדעי: זה מה שתמונת הפרופיל אומרת על האישיות שלכם

7.3.2019 / 8:18

מחקר באוניברסיטת פנסילבניה סקר עשרות אלפי ציוצים בטוויטר, חילק לפיהם את האוכלוסיה לחמשת סוגי האישיות פסיכולוגיות (חמש תכונות בעלות השפעה ניכרת על אישיות האדם) ומצא שלכל אחד מהם תהיה תמונת פרופיל שתגיד משהו גם על האופי שלו

ניסוי בטינדר הוכיח סופית: גברים מתעניינים יותר בנשים עם חזה גדול/סיפור בדקה / וואלה! NEWS

אנחנו חיים בעידן הרשתות החברתיות ואין שום טעם להתכחש לזה. כל אדם חדש בחייכם (בין אם זה מעסיק אפשרי, דייט עתידי או הורה של ילד מהכיתה), לפני שהוא מכיר אותנו אישית - לרוב יבדוק את עמוד הפייסבוק (או אינסטגרם או טוויטר) שלנו. לכן כולנו מתלבטים רבות לפני שאנחנו מחליטים איזו תמונת פרופיל לשים ברשתות החברתיות. בכל זאת - היא הדבר הראשון שמי שייכנס אלינו לפרופיל ייראה, והיא תהייה הרושם הראשוני שנעניק להמוני אנשים עלינו.

מחקר שבוצע לאחרונה באוניברסיטת פנסילבניה סקר 66 אלף ציוצים בטוויטר, ואחרי הצלבה של התוכן שלהם עם תמונות הפרופיל של מי שכתב אותם, קבע דרכם אילו תמונות פרופיל שמים סוגים שונים של אנשים. הם חילקו את אותם אנשים לחמישה סוגים - לפי החלוקה בפסיכולוגיה שקובעת שחמש התכונות הגדולות (או מודל חמשת הגורמים?) הן חמש תכונות בעלות השפעה ניכרת על אישיות האדם ועל האופן שבו הוא מתנהג. התכונות הן - מוחצנות, נועם הליכות, מצפוניות (מוכוונות), יציבות רגשית ופתיחות מחשבתית. אז מה התמונה שלכם אומרת על האישיות שלכם? אלה מסקנות המחקר.

עוד ב"אסור לפספס":
הצלם שחושף את שקרי האינסטגרם: זה מה שקורה מאחורי הקלעים
כולם רואים משהו ממש גס בתמונה תמימה של אם ובתה התינוקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully