וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצלמה שטרם נראתה בסמארטפונים": כל מה שאנחנו יודעים על הוואווי P30

13.3.2019 / 1:44

ב-26 במרץ חברת וואווי תכריז על מכשיר הדגל החדש שצפוי להגיע עם "מצלמה פורצת דרך", כך טוענים בעולם. רגע לפני ההשקה, אספנו את כל הפרטים לרבות תמונות, מעבד ומסך. יש לנו גם בשורה לגבי המחיר שבניגוד למגמה, הוא צפוי להישאר זהה לדגם הקודם

בעוד כשבוע וחצי תכריז חברת וואווי על סדרת הדגל החדשה, ה-P30 שכבר בכירי החברה התבטאו וציינו כי מדובר בסמארטפון עם מצלמה פורצת דרך שטרם נראתה בעולם הסמארטפונים. אלא שבינתיים, מלבד ההדלפות, נראה כי וואווי הסתבכה שוב ולא למדה מטעות שחוזרת שוב ושוב: וואווי שלחה הזמנות עם צילומים מרהיבים שנראה כי צולמו באמצעות הסמארטפון, אלא שמהר מאוד גילו כי מדובר בתמונות שוואווי כלל לא צילמה, אלא תמונות שצולמו באמצעות מצלמה מקצועית לפני מספר שנים. שבוע וחצי לפני ההכרזה ולא מעט פרטים דלפו כמו תמונות, המחירים ועוד נראה כי החברה הקשיבה לצרכנים והחזירה את שקע האוזניות. בדומה ל-Mate 20 Pro, גם מכשיר הדגל החדש צפוי להגיע עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך.

העיצוב של סדרת ה-P30 צפוי להגיע עם מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין, כשהמצלמה הקדמית תשולב בעדינות באמצע העליון של המסך. מדובר במסך בגודל של 6.1 אינץ' לגרסה הרגילה ו-6.5 אינץ' לגרסת ה-Pro ברזולוציית FullHD+. המסך אינו הצד החזק של וואווי ולא היה כך גם מעולם, אולם נראה שהשנה החברה צפויה להשקיע מעט יותר ולשלב בסמארטפונים החדשים מסכים חדים ומדוייקים יותר. בלב המכשיר תפעם ערכת השבבים Kirin 980, ערכת שבבים המיוצרת על ידי החברה ומגיעה כבר היום בסדרת ה-Mate 20 שהושקה לפני מספר חודשים ונמכרת בישראל. עוד המכשיר יגיע עם 6 עד 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 עד 512 גיגה לאחסון פנימי. כצפוי, המכשירים יגיעו עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה העדכנית, אנדרואיד 9.0 פאי.

עוד באותו נושא

פחות מחודש לפני ההשקה: האם הוואווי P30 עם מערך הצילום המתקדם דלף?

לכתבה המלאה
וואווי p30. צילום מסך, צילום מסך
ב-26 במרץ החברה תכריז בפריז על מכשיר הדגל הבא./צילום מסך, צילום מסך

בכירי החברה התבטאו בעבר וציינו כי מדובר במצלמה פורצת דרך. על פי ההדלפות, מדובר במצלמה שמסוגלת לבצע זום אופטי של פי עשרה, בעוד שרוב הסמארטפונים מסוגלים כיום לבצע זום אופטי של פי שניים בלבד. שני המכשירים יחלקו חיישן צילום אחורי ראשי זהה של 38 או 40 מגה פיקסל. רק לאחרונה אישר מנכ"ל החברה כי גרסת ה-Pro תזכה למערך צילום מרובע, למרות השמועות על מערך צילום אחיד בין כל הגרסאות. עוד שני הדגמים צפויים להגיע עם מצלמה קדמית של 24 מגה פיקסל. עוד לשמחתנו, שיתוף הפעולה המוצלח עם חברת העדשות Leica יימשך גם במכשיר הדגל החדש.

מה לגבי המחיר?

בניגוד למגמה שהולכת ומתחזקת בשנה האחרונה, נראה כי וואווי לא צפויה לייקר את מחיר סדרת הדגל החדשה. החברה צפויה להשאיר את המחירים כפי שהיו עד כה וגם בישראל המחירים לא צפויים להתייקר ולעלות כ-3,000 עד 3,300 שקלים. בעבר ראתה וואווי בישראל שוק אסטרטגי והשקיעה סכומי עתק בפרסומות ואף סיבסדה וספגה את עלויות המס שבוטל לעת עתה. לאחרונה וואווי פתחה נציגות רשמית בישראל ולא מן הנמנע כי השנה החברה צפויה להשיק את הסמארטפון בקמפיינים אגרסיבים ובתמחור מתאים, כלומר ייתכן ואפילו זול יותר משאר העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully