וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה חיים: האפליקציה שכל משתמש ווטסאפ חייב להוריד

24.3.2019 / 9:40

במשך שנה ווטסאפ עסקים הייתה זמינה רק לבעלי מכשירי האנדרואיד. אולם אחרי המתנה ארוכה, בשבוע שעבר השיקה ווטסאפ את גרסת העסקים גם למשתמשי האייפון. השם אולי מבלבל, אבל הגרסה עשויה לשנות את החיים, גם למשתמשים ממוצעים וכדאי שתכירו את הפיצ'רים החדשים

ווטסאפ לעסקים. יח״צ,
לא רק לעסקים אלא גם למשתמשים "הכבדים"./יח״צ

באיחור לא אופנתי של יותר משנה, אפליקציית ווטסאפ בגרסת העסקים הושקה בשבוע שעבר גם למכשירי האייפון. בשנה שעברה השיקה ווטסאפ את גרסת העסקים למכשירי האנדרואיד שהיא בעצם מעין ווטסאפ על סטרואידים. היא מאפשרת את אותן היכולות הבסיסיות של ווטסאפ ותוכננה כדי לעזור לבעלי עסקים להתמודד עם מבול ההודעות. אולם גם משתמשי ווטסאפ "הכבדים", יוכלו ליהנות מהאפשרויות הנוספות שמציעה האפליקציה כמו מיון הודעות ושיחות על פי תגיות, מענה אוטומטי לאנשים שלא נמצאים באנשי הקשר או מענה אוטומטי כשאתם בחופש או חולים. חשוב לציין שאם בחרתם לעבור לווטסאפ עסקים, תוכלו להעביר אתכם את כל ההודעות. אולם רגע לפני, חשוב שתגבו אותן על ידי כניסה להגדרות, צ'אטים, גיבוי צ'אטים ושם לחצו על "גבה עכשיו". אם אתם מגדירים את עצמכם כמשתמשי ווטסאפ אינטנסיביים, כדאי שתכירו כמה מהפיצ'רים החדשים בווטסאפ עסקים.

עמוסים או פשוט עצלנים? השתמשו בתגובות המהירות

באנדרואיד ובאייפון ניתן למצוא תגובות מוכנות מראש במקרה ואתם מקבלים שיחה בזמן שלא נוח. את אותה אפשרות ניתן למצוא בדיוק גם בווטסאפ. ניתן להוסיף תגובות מהירות מוכנות מראש כמו: "אני עסוק כרגע", "אנא שלחו לי הודעה במייל", "אחזור אליכם בהקדם" ועוד. כדי להוסיף תגובה מהירה היכנסו להגדרות, לחצו על הגדרות העסק ואז על תגובות מהירות. שם ניתן לערוך את ההודעה הקיימת ולהוסיף הודעות נוספות. כדי להשתמש בהודעה המהירה כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתחיל שיחה וללחוץ על הלוכסן. אחר כך יפתחו כל ההודעות המוכנות מראש וכל מה שתצטרכו לעשות זה רק לבחור את ההודעה וללחוץ על שלח.

ווטסאפ עסקים תגובות מהירות. צילום מסך, צילום מסך
במקום לכתוב כל פעם מחדש "תשלח לי למייל", פשוט שמרו הודעה מוכנה מראש./צילום מסך, צילום מסך

חולי סדר וניקיון? מיינו הודעות על פי תוויות

ווטסאפ בגרסת העסקים מציעה אפשרות מיון על פי תוויות. כלומר, תוכלו לסמן שיחה או הודעה לפי תגית חדשה כמו: שולם, תשלום שממתין ועוד. עד כה ניתן היה לסמן הודעות שישמרו תחת תווית אחת, אולם בגרסת העסקים ניתן למיין על פי תוויות מוכנות מראש כמו: לקוח חדש, הזמנה חדשה, ממתין לתשלום, שולם, הזמנה שולמה ועוד. כדי לסמן הודעה לחצו עליה לחיצה ארוכה, בחרו באייקון התווית שנמצא על יד אייקון פרטי ההודעה ושם תוכלו להוסיף תוויות חדשות. כדי לצפות בתוויות, היכנסו למסך ההודעות הראשי, לחצו על האייקון עם שלושת הנקודות ובחרו בתוויות. עוד בתפריט תוכלו למחוק תוויות לא רלוונטיות על ידי לחיצה ארוכה וגם לצפות בתוויות החדשות.

עוד באותו נושא

העדכון שכולם חיכו לו סוף סוף הגיע לווטסאפ אבל יש לנו גם בשורות רעות

לכתבה המלאה
ווטסאפ עסקים תוויות. צילום מסך, צילום מסך
חולי סדר וניקיון? התוויות זה בשבילכם./צילום מסך, צילום מסך

בחופש או חולים? השאירו מענה אוטומטי

אם העבודה רודפת אחריכם בכל שעות היממה ולא מפסיקים לשלוח לכם הודעות, כעת תוכלו להשאיר הודעות אוטומטיות. כך לדוגמה, תוכלו להגדיר טווח של ימים ושעות או לחילופין מענה אוטומטי שישלח לרשימה מוגדרת של אנשים או רשימה "בטוחה" של אנשים שלא יקבלו את ההודעה האוטומטית. כמו: "אני בחופשה", "אני חולה", "אנא כתבו לי למייל" ועוד. כדי להפעיל את האפשרות היכנסו להגדרות, הגדרות העסק, הודעת "לא זמינ/ה". אחר

ווטסאפ עסקים מענה אוטומטי. צילום מסך, צילום מסך
יצאתם לחופש ולא מפסיקים לשלוח לכם הודעות? זה בשבילכם./צילום מסך, צילום מסך

מוצפים בהודעה ולא מפסיקים לשלוח לכם הודעות? השאירו הודעת פתיחה

בניגוד למענה האוטומטי בזמנים מוגדרים, ניתן להגדיר הודעה שתשלח באופן אוטומטי לאנשי קשר שאינם שמורים או לכל האנשים שישלחו לכם הודעה. כך לדוגמה אם אתם עמוסים, תוכלו להשאיר הודעה שתשלח באופן אוטומטי לאנשים שאינם באנשי הקשר שלכם כמו: "אני עמוס כרגע, אנא שלחו הודעה במייל". כדי להפעיל את האפשרות היכנסו להגדרות, הגדרות העסק, הודעת פתיחה ושם הפעילו את "שלח הודעת ברכה". ההודעה תשלח לנמענים שתבחרו מראש והיא תשלח לכאלו שישלחו הודעה בפעם הראשונה או אחרי 14 ימים ללא פעילות. אחרי שהפעלתם את המענה האוטומטי, תוכלו לערוך את ההודעה כרצונכם.

ווטסאפ עסקים הודעת פתיחה. צילום מסך, צילום מסך
שלחו לכם הודעה ואיש הקשר אינו שמור? תוכלו להשאיר לו הודעת פתיחה אוטומטית במצבים שאתם עמוסים./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully