וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הם עושים את זה? "אתגר המיקרוגל" כובש את הרשת

2.4.2019 / 8:20

משום מה יותר ויותר אנשים מצלמים את עצמם מסתובבים על הרצפה מבלי להזיז את הגפיים שלהם, כך שזה נראה כאילו שהם יושבים על צלחת של מיקרוגל. אחרי שתבינו איך הם עושים את זה - נסו בעצמכם

TIKTOK

קבלו את הטרנד החדש ברשת: אתגר המיקרוגל. הסיבוב העדין של המיקרוגל בזמן החימום נתן השראה לכמה אנשים שהחליטו להעלות לרשת החברתית סרטון וידאו שבו הם יושבים על הרצפה, עם רגליים מושטות קדימה, ופשוט מסתובבים במקום.

מה האתגר הכל כך קשה פה אתם שואלים? ובכן - הם צריכים לסובב את גופם מבלי להזיז את הידיים או הרגליים, כך שייראה כאילו הם יושבים על צלחת מיקרוגל (ומכאן כמובן השם של האתגר). הטרנד הזה החל ככל הנראה בפלטפורמה ברשת החברתית שנקראת TikTok, שם הגולשים העלו קליפים קצרים שלהם מסתובבים כך. אבל לאחרונה הטרנד הזה התפשט גם לפייסבוק וטוויטר שזמינים כמעט לכל אחד.

עוד בנושא
האתגר הוויראלי החדש של הרשת יגרום גם לכם ליפול על הפרצוף
כבר ניסיתם את אתגר הקופסה הבלתי נראית? התכוננו לנפילות כואבות
אנשים באובססיה לנסות את אתגר החלפת הידיים הקריפי הזה

ככה זה נראה:

רוב האנשים העלו וידאו שלהם כשהם שרים את אותו השיר ברקע, שיר סלואו של הזמר ג'ורג "ג'וג'י" מילר המוכר יותר בכינוי Filthy Frank, שנקרא Dancing in the Dark. בשיר יש רעש של צלצול פעמון, דומה לזה שיש במיקרוגל כשהוא מסיים את פעולתו. גולשי הטוויטר החלו להעלות השערות אם הטרנד הזה החל על ידי להקת הפופ EXO, שעושה תנועה על הבמה מאז 2016.

רוב התגובות לטרנד הזה היו די נלהבות והאמת? אנחנו לא מבינים עדיין איך הם עושים את זה. הטרנד הזה מחליף (וטוב שכך) את הטרנד הקודם שסחף את הרשתות החברתיות - טרנד הגבינה, בו אנשים זרקו חתיכות גבינה צהובה על פרצופם של התינוקות שלהם והעלו לרשת. אנחנו חיים בתקופה מופלאה.

עוד באותו נושא

אתגר ה"ציצי-לב": טרנד סקסי או מבזה נשים?

לכתבה המלאה

כך תוכלו גם אתם לעשות את אתגר המיקרוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully