וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 20,000 שקלים מדי שנה: ההכשרות שמציעות חברות ההיי-טק לעובדים

29.3.2019 / 10:43

טבחים פרטיים, מסיבות במיליוני שקלים ושכר גדול: התנאים בהיי-טק הם הטובים ביותר שיש כיום במשק ולא בכדי. אולם כדי לשמר ולהילחם על העובדים, מציעות החברות הכשרות בתחומים שונים. אחת מהחברות אף מציעה 5,200 דולרים בשנה להכשרת העובדים

האפי-הוואר בחברת ארגוס. יח״צ,
איך אתם מקבלים את יום חמישי? האפי -הוואר בחברת ההיי-טק ארגוס./יח״צ

העובדים בהיי-טק יודעים: צריך ללמוד ולהתעדכן בכל הטכנולוגיות והחידושים בתחום כדי להישאר עדכניים ורלוונטים. לא בכדי חברות ההיי-טק משקיעות סכומי עתק בעובדים, בין אם זה בשפים שמבשלים ארוחות בוקר וצהריים, ימי חמישי מפנקים ומסיבות לאורך כל השנה עם מיטב האמנים ובהשקעה של מיליוני שקלים. כך הפכה רווחת העובדים לדאגה ממשית בחברות ההיי-טק, בזמן שהן מנסות לשמור את העובדים שנוהגים להחליף עבודה אחת לכמה שנים. מלבד המשכורות המפנקות ושאר התנאים, נראה כי בין היתר החברות הבינו כי עליהן להציע קורסים וללמד את העובדים טכנולוגיות חדשות ולהעשיר את הידע שלהם, גם כדי לשמר אותם וגם כדי לדאוג שיכירו את כל הדברים החדשים.

חברת LiveU - אקדמיה שבועית לעובדי החברה

חברת LiveU מפתחת טכנולוגיה מהפכנית לשידורים חיים באינטרנט ומובייל באמצעות אפליקציות יעודיות ורכיבי חומרה שמשרתים מאות גופי תקשורת ברחבי העולם. לאחרונה השיקו בחברה את LiveU Academy, סדרה שבועית של קורסים בנושאים טכנולוגים שונים כשבכל פעם מגיע מרצה פנימי אחר שמעביר הרצאה בתחומו. "החלטנו להקים את האקדמיה ב-LiveU מתוך תפיסה שעובדים שלנו צריכים ורוצים להתפתח כל הזמן. ללמוד גם תחומים ואיזורים שלאו דווקא הם עוסקים בהם ביום יום", אמרה מעיין כנר, מנהלת משאבי אנוש ב-LiveU. "החברה רוצה לראות את העובדים שלה גדלים, מתפתחים וצוברים עוד כלים לארגז הכלים שלהם. זה win win לשני הצדדים, העובד בלמידה והתפתחות והחברה מרוויחה עובדים מוכשרים יותר ושבעי רצון.

קופסת LIVEU. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מפתחת טכנולוגיה ושירותים להעברת וידאו בזמן אמת./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

Gett - מערכת למידה שתמליץ על תכנים רלוונטים בהתאם ליעדים המקצועיים

בחברת Gett המספקת שירות הזמנת מוניות ומשלוחים באפליקציה מטמיעים בימים אלו מערכת למידה חדשה בארגון, המערכת יודעת להמליץ על תכנים רלוונטים בהתאם ליעדים המקצועיים ותחומי ההתפתחות המבוקשים שכל עובד הגדיר לעצמו. החברה מציעה קורס רוסית, שיעורי יוגה שבועיים, סדנאות בישול, סדנת צילום, סדנת נגרות ואף להקה. לצד כל זה, החברה מספקת אתרים ללמידה עצמית וקורסי אונליין. העובדים יכולים לקבל הצעות רלוונטיות ליכולות אותן היו רוצים לחזק או יכולות שהיו רוצים ללמוד מאפס ולצרוך את המידע על פי הסגנונות שהם הגדירו המתאימים להם ביותר. המערכת מאפשרת למידה מרחוק ולכן מאוד מתאימה לעובדים ולקצבים בחברה.

GettDelivery   גט דליברי. יעל אמיר,
סדנת צילום, נגרות, בישול ועוד./יעל אמיר

חברת AMOBEE - מימון שנתי של 5,200 דולרים

בחברת ההיי- טק הבינלאומית AMOBEE יש מגוון רחב של הטבות הכשרה והעשרה לעובדי החברה. עובד חברה בעל ותק של שנה ומעלה זכאי לקבלת הכשרה מקצועית טכנולוגית, בכל מסגרת בה יבחר העובד, תואר או קורסים שונים, במימון של עד כ- 5,200 דולרים בשנה. "AMOBEE היא חברה בעלת אופי מיוחד של סטארטאפ שהוא חלק מתאגיד אמריקאי בין לאומי, לכן העובדים שלנו יכולים מצד אחד ליהנות מחווית הסטארטאפ ולעבוד עם צוות של עשרות עובדים הנחשב למוביל בתחומי הדאטה, מרביתם בוגרי יחידות מובחרות, כשהעבודה היא בצוותים מצומצמים", אמרה חגית משיח אלון, דירקטורית משאבי האנוש החברה. "מצד שני, העובדים יכולים להנות משימוש במיטב הטכנולוגיות של החברה הגלובלית, להנות מהטבות של תאגיד גדול הכוללות מימון מלא של תכניות לימוד ותארים".

עוד באותו נושא

לא רק משכורות גבוהות: כמה כסף מוציאים ההייטקיסטים על אוכל

לכתבה המלאה

חברת FeedVisor - הכשרה לעובדים שרוצים להתמחות בתפקידים אחרים בארגון

חברת הסטארטאפ הישראלית Feedvisor, המפתחת פתרונות אלגוריתמיים בתחום הסחר האלקטרוני, מציעה לעובדי החברה הכשרות מקצועיות כחלק מתכנית פיתוח עובדים. במסגרת זו, עובדים שמעוניינים לעבור להתמחויות ותפקידים אחרים בארגון, מקבלים הכשרה מתאימה לכך. למשל, באחרונה היו מספר מעברי עובדים מתפקידי מנתחי מידע לחוקרי מידע, שני תחומים שהדרישה עבורם בשוק ההייטק הולכת וגדלה."חשוב לנו ב-Feedvisor שלעובדים תהיה הנאה וסיפוק מתפקידם, ומאמינים שמצב כזה של win-win יביא תוצרת מירבית מצידו של העובד וכן יעזור לשמרו בתוך הארגון. בעולם הטכנולוגיה העשיר והדינאמי של היום, חשוב לעובדים להיות מעודכנים כל הזמן ולטעום ממגוון רחב של עולמות ואנו מעודדים את המגמה אצלנו בחברה", אמר אייל לנקסנר, מנהל טכנולוגיות ראשי, ומייסד שותף בחברה. "עובדים המבקשים להרחיב או לשנות את תחום התמחותם בכיוונים אחרים הדרושים בחברה, ימצאו תמיכה וליווי מקצועי כולל הכשרה בתחום המקצועי החדש".

חברת אוטודסק - הכשרות בהעברת מסרים, כתיבת בלוגים, הרצאות ושפות

חברת ההיי-טק אוטודסק המפתחת מוצרים לייעול והוזלת תהליכי הבנייה, מאפשרת ל-140 עובדי החברה בישראל לפתח כישורים שהם לא מפתחים בשוטף בתפקידיהם, הם עוברים מסלולי פיתוח שונים שכוללים הכשרות בהעברת מסרים, כתיבת בלוגים ועוד. עובדים שמרצים בכנסים בין אם זה בארץ או בחו"ל, מקבלים סיוע מקצועי בכל הנוגע לכתיבת התכנים והעברתם מול קהל. עובדים שרוצים לחזק את השפה מתוך שאיפה אישית או בגלל שהם עובדים עם אנשים מחוץ לישראל, יכולים לבקש שיעורי אנגלית במימון החברה. בקרוב ישיקו בחברה חדר מוסיקה שבו העובדים יוכלו לעבור שיעורי מוסיקה על כלים שונים על חשבון החברה.

אוטודסק הדפסה בתלת מימד. גארי רזניקובסקי,
מפתחת מוצרים לייעול והוזלת תהליכי הבנייה./גארי רזניקובסקי

חברת Fundbox - קורס שפת פיתוח לעובדי החברה

חברת הפינטק Fundbox מציעה לעובדי החברה קורסים להעשרה כחלק מהתכנית לפיתוח העובדים. החברה מציעה מעת לעת קורסים לעובדים שלא במסגרת תפקידם. למשל קורס שפת פיתוח פייתון לצוותי האנליסטים וצוותי תמיכה טכנית ועוד צוותים בחברה."הערכים המובילים את התרבות הארגונית שלנו ב-Fundbox היא של למידה וצמיחה. חשוב לנו שהעובדים ימשיכו ויפתחו את מסלול הקריירה שלהם במקביל לביצוע המשימות היומיומיות", אמרה ג'ניה מדבדב, דירקטורית משאבי האנוש בחברה "על כן, אנו מציעים לעובדים קורסי העשרה, תכניות לימוד יוצאות דופן, שגם תורמים לסיפוק מהעבודה ולהפריה ההדדית בין הצוותים".

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק
  • LiveU
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully