וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינמה סיטי משיקה מסך קולנוע חדש בשיתוף פעולה עם סמסונג

2.4.2019 / 13:15

רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי השיקה מסך קולנוע חדש, מסך LED המורכב מ-96 יחידות ובהשקעה של ארבעה מיליון שקלים. המסך מתוצרת סמסונג ואף צוות מומחים קוריאני הגיע לישראל במיוחד כדי להתקין את המסך המתקדם, שיהיה זמין בשלב זה רק באולם הקולנוע שבגלילות

סנימה סיטי מסך Onyx. רפי דלויה,
מסך חדש של סמסונג שהורכב מ-96 יחידות שונות ובהשקעה של ארבעה מיליון שקלים./רפי דלויה

רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי חשפה את אולם הקולנוע הבא בשיתוף פעולה עם סמסונג ובהשקעה של 4 מיליון שקלים. סינמה סיטי הציגה לראשונה בישראל אולם קולנוע המשתמש במסך ה-Onyx של סמסונג, שבעצם מהווה מסך LED, המסוגל להציג סרטים ברזולוציית 4K, וזאת לעומת שאר אולמות הקולנוע המשתמשים במקרנים. למען הרכבת המסך החדש, המורכב מ-96 יחידות LED שונות, הוטס צוות מומחים מקוריאה ואנגליה שעבד במשך 3 שבועות על התקנתו. עוד הותקנה באולם מערכת סאונד מיוחדת מבית JBL.

עוד בנושא:
הסיניות צריכות לפחד: סמסונג משיקה את סדרת ה-A במחיר התחלתי של 599 שקלים
האנדרואיד הטוב ביותר שניתן למצוא כיום: בדקנו את ה-Galaxy S10 החדש של סמסונג
עד 4,200 שקלים: פרטים ראשונים על הסמארטפון המתקפל של שיאומי


מסך ה- Onyx הראשון, הינו בעל טכנולוגיית הקרנת הקולנוע המתקדמת ביותר בעולם והינו המסך ה-38 בעולם סך הכל. זאת במסגרת השקה עולמית שעורכת סמסונג בשנים האחרונות בתחום. על פי החברה, המסך מציג צבעוניות עשירה יותר ותמונה אחידה ללא עיוותים, באיכות שעולה על מסכי הקולנוע הסטנדרטיים. טכנולוגיית ה-Onyx LED של סמסונג, משלבת יכולת הצגת צבעים שחורים עמוקים יותר בכל נקודה על פני המסך וכאמור, ברזולוציית 4K. "אנו נרגשים להיות החלוצים בישראל ומהראשונים באירופה, המעניקים לקהל לקוחותינו את חווית הקולנוע הטובה והמתקדמת ביותר בעולם. המסך הראשון שהותקן בגלילות, הינו סנונית ראשונה של מסכי Onyx LED ,אשר בכוונתנו להתקין באולמות קולנוע נוספים במתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ", אמר אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי.

מסך ה-Onyx אינו מושפע על ידי אור הסביבה ולכן מאפשר איכות תמונה יוצאת דופן גם ברמת תאורה נמוכה וכן מציע טווח דינאמי (HDR) המספקת רמת בהירות גבוהה פי 10 מהסטנדרט. עוד המסך בעל גמישות מרבית המאפשרת לו לשמור על ההגדרות החזותיות שלו, ללא קשר לתוכן המוצג על המסך וכך מתאים למגוון של תנאי תאורה ללא הפרעה חזותית. כך יכול המסך להציג בצורה אופטימלית טורנירים של משחקים אינטראקטיביים, מופעים, קונצרטים ואירועים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully