וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 4,200 שקלים: פרטים ראשונים על הסמארטפון המתקפל של שיאומי

18.3.2019 / 7:27

סמסונג ווואווי הציגו את הסמארטפונים המתקפלים שזכו לתג מחיר של עד 2,600 דולרים, כלומר יותר מ-10,000 שקלים. לפני חודשיים מנכ"ל שיאומי סיפק הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל מתוצרתם וכעת פרטים חדשים נחשפים שעשויים לעודד את מי שרצה לשים את ידו על טכנולוגיית העתיד

מערכת וואלה!

ענקיות החומרה סמסונג וואווי חשפו בחודש שעבר את הסמארטפונים המתקפלים שלהן ולשתיהן מכנה משותף: המחיר היקר להחריד. הסמארטפון המתקפל של סמסונג יעלה 1,980 דולרים ומעל ל-8,000 שקלים בישראל. מצד שני, הסמארטפון המתקפל של וואווי שצפוי לעלות כ-2,600 דולרים, כלומר יותר מ-10,000 שקלים בישראל. תג המחיר הופך אותם למוצרי יוקרה, אולם תגידו תודה (שוב) לשיאומי, מכיוון שהחברה צפויה להשיק סמארטפון מתקפל להמונים, במחיר שצפוי להגיע לכ-999 דולרים בלבד. כלומר, הסמארטפון המתקפל של שיאומי צפוי לעלות בדומה למחירי האייפון בישראל, כ-4,000 שקלים. בהשוואה למתחרים, מדובר במחיר הוגן שיוכל להביא את בשורת הסמארטפון המתקפל להמונים.

מנכ"ל שיאומי הספיק כבר לשחרר סרטון של הסמארטפון המתקפל, כמה ימים לפני שסמסונג וואווי הציגו את הסמארטפון המתקפל שלהן, כך שלא מדובר בשמועה חסרת כל ביסוס. על פי דיווח של אתר Igyaan הסיני, חברת שיאומי כרגע עובדת על שני סמארטפונים מתקפלים: ה-Mi Fold וה-Mi Flex. לא ברור מה ההבדל או שמה מדובר באותו סמארטפון, אולם מחירו של הסמארטפון המתקפל צפוי לעמוד על כ-999 דולרים בארצות הברית ו-999 אירו באירופה, כלומר 4,200 שקלים בישראל. החברה צפויה להכריז על המכשיר באירוע שתקיים בין אפריל ליוני והיא תשיק אותו בהתחלה בסין ואחר כך באירועים נפרדים ברחבי העולם.

עוד בנושא:

המחירים ירדו: חמישה סמארטפונים שכדאי לקנות דווקא עכשיו
החל מ-1,149 שקלים: שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi Note 7
כאב ראש לאפל וסמסונג? מכשיר הדגל של שיאומי יגיע לישראל בעוד מספר שבועות

הכותב טוען כי הבדל המחירים נעוץ בכך שהחברה צפויה להשתמש במסך מתקפל שמיוצר על ידי חברה בשם Visionox ומדובר במסך OLED גמיש. אולם הפער הגדול במחירים מעורר תהיות לגבי איכות המסך שספק אם יהיה זהה לשל סמסונג או וואווי. חומרת הסמארטפון טרם נחשפה, אולם בעולם מעריכים כי ה-Fold יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 855 ויתמוך בעד 10 גיגה זיכרון RAM. לאחרונה ראינו כי חברת שיאומי רואה בשוק העולמי כשוק אסטרטגי והשיקה בצמוד להשקה בסין את ה-Mi 9, מכשיר הדגל החדש. עד כה, נהגה החברה להשיק את מכשיר הדגל ראשית בסין ואחרי כמה חודשים בעולם. כל מה שנותר הוא רק לקוות כי שיאומי תהיה אחראית גם על הוזלת הסמארטפונים המתקפלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully