וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-1,149 שקלים: שיאומי משיקה בישראל את ה-Redmi Note 7

6.3.2019 / 11:01

יבואנית שיאומי בישראל, קבוצת המילטון, משיקה את ה-Redmi Note 7 בישראל. מדובר בסמארטפון ביניים עם תג מחיר אטרקטיבי שמביא יכולות גבוהות כשהפעם, מדובר במצלמה מתקדמת וערכת שבבים עוצמתית. האם הוא גם הוא יהיה להיט מכירות כמו הדורות הקודמים בסדרה?

שיאומי redmi note 7. יח"צ,
מחיר מומלץ לצרכן של 1,149 שקלים./יח"צ

קבוצת המילטון יבואנית שיאומי בישראל, השיקה את ה-Redmi Note 7 של שיאומי. סדרת ה-Redmi נחשבת לפופולרית ביותר בישראל כשהיא נותנת תמורה גבוהה בעד מחיר יחסית נמוך והיא נמכרת סביב ה-1,000 - 1,100 שקלים, בעוד שדגמים ישנים נמכרים בתג מחיר של 600 עד 800 שקלים בלבד. ה-Redmi Note 7 הינו מכשיר ביניים שמביא יכולות מתקדמות כמו שתי מצלמות אחוריות, ערכת שבבים של קואלקום ומסך נטול שוליים כמעט לחלוטין. עם הסמארטפון החדש, שיאומי מנסה לטשטש את הגבול בין עיצוב מכשירי הדגל לבין מכשירי הביניים כשה-Redmi Note 7 מגיע עם עיצוב שמזכיר את מכשיר הדגל בדימוס, ה-Mi 8. עוד ה-7 הינו המכשיר הראשון שמגיע כמותג עצמאי בשם Redmi, מעין ניסיון לבדל את המותג משאר מכשירי שיאומי.

ל-Redmi Note 7 מסך בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD+, מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין עם פאנל מסוג LCD וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660 והוא יגיע לישראל בגרסת ה-4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון עד 256 גיגה או שימוש בחריץ לכרטיס זיכרון בתור סים מקום לסים כפול. ה-7 מגיע עם מערך צילום כפול הכולל חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל מתוצרת סוני עם פיקסלים בגודל 1.6 מגה פיקסל ומפתח צמצם של F/1.8. מדובר במצלמה שעל הנייר, נשמעת די מתקדמת כשגודל הפיקסלים יחסית גדול, מה שעשוי לעזור בפירוט התמונה. עוד שילבה שיאומי חיישן נוסף של חמישה מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל. מערך הצילום הקדמי והאחורי יעשה שימוש בבינה מלאכותית שתתאים את מצב הצילום בצורה אוטומטית.

עוד בנושא:
הסמארטפון הפופולרי הבא בישראל? שיאומי מכריזה על ה-Redmi 7
ה-AirPods של אפל יקרות לכם? גם בשביל זה שיאומי מצאה פתרון
סמסונג, וואווי ושיאומי: כל הסמארטפונים שיושקו בחודש הקרוב

שיאומי redmi note 7 גב אחורי. יח"צ,
חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל עם פיקסלים בגודל 1.6 מיקרון וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל./יח"צ

הסמארטפון מגיע זמן קצר אחרי ההשקה בעולם, כשהוא הושק לפני חודשיים בלבד. הוא מגיע עם קורא טביעות אצבע בגב המכשיר, סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה וגרסת אנדרואיד 9.0 העדכנית. הסמארטפון זמין בחנויות החל מהיום (רביעי) במחיר מומלץ לצרכן של 1,149 שקלים והוא יגיע עם מגן סיליקון שקוף כבר בתוך הערכה. הסמארטפון יהיה זמין לרכישה כבר היום אצל המשווקים המורשים ובחנות הדגל של שיאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully