וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים ירדו: חמישה סמארטפונים שכדאי לקנות דווקא עכשיו

10.3.2019 / 9:21

יש גם גלקסי S9: ההשקות הגדולות מאחורינו וזה הזמן הטוב ביותר לרכוש סמארטפון. חלק ממכשירי הדגל כבר הושקו בישראל וחלק צפויים בשבועות הקרובים, אולם המחירים כבר ירדו וזה זמן מצויין לרכוש סמארטפון דגל או סמארטפון ביניים במחיר נמוך במיוחד

בני זוג יושבים יחד ומביטים בסמארטפונים שלהם. ShutterStock
אלו הסמארטפונים שכדאי לכם לקנות דווקא עכשיו/ShutterStock

חודשי ינואר - מרץ הם העמוסים ביותר ומלאים בהשקות של מכשירי דגל כשעד כה שיאומי, סמסונג ו-LG הספיקו להשיק מכשירי דגל חדשים. זו בשורה, בעיקר עבור אלו שלא רוצים לשלם 3,500 שקלים עבור מכשיר דגל אך עדיין רוצים לרכוש סמארטפון איכותי שמגיע עם החומרה המתקדמת ביותר. אולם המכשירים החדשים שהושקו אינם מציגים שיפורים משמעותיים או מהפכה אמיתית, אלא רק שידרוגים. במקביל וכצפוי, מחירי מכשירי הדגל בדימוס צונחים במאות שקלים ולפעמים עד 1,500 שקלים. למעשה, עכשיו זו התקופה הטובה ביותר לרכוש מכשיר דגל משנה שעברה כשהמחיר כבר צנח ועברה בסך הכל שנה מיום ההשקה.

1,200 שקלים - פוקופון של שיאומי

שיאומי נכנסה לישראל לפני מספר שנים ומכשיריה הפכו לברורים מאליו בכל מה שקשור לעלות נמוכה ותועלת גבוהה. ה-Pocophone אינו שונה וכשהגיע לישראל, עלה 1,700 שקלים והצליח שוב לעשות את הבלתי יאמן. אולם מאז שהושק מחירו צנח וכעת עומד על 1,200 שקלים. הסמארטפון מציע חומרה מתקדמת הכוללת: מסך בגודל 6.18 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג LCD, לרבות ציפוי זכוכית גורילה נגד שריטות ושברים. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 והוא מגיע לישראל בגרסת ה-6 גיגה זיכרון RAM ו-64 או 128 גיגה לאחסון. לפוקופון מערך צילום אחורי כפול הכולל שני חיישנים של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל לצילומי עומק וחיישן קדמי של 20 מגה פיקסל. הפוקופון הושק בגרסת האנדרואיד 8.0 וממש בשבועות האחרונים, זכה לעדכון לאנדרויאד 9.0, הגרסה העדכנית. את הפוקופון ניתן למצוא ביבוא מקביל במחיר של 1,200 שקלים לגרסת ה-64 גיגה או 1,700 שקלים ביבוא רשמי.

פוקופון F1 מבית שיאומי. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הפוקופון של שיאומי/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

1,900 שקלים - סמסונג Galaxy S9

הגלקסי S10 הושק בשבוע שעבר בישראל עם תג מחיר מומלץ לצרכן של 3,500 שקלים, גבוה בכמה מאות שקלים לעומת השקת הגלקסי S9, מכשיר הדגל בדימוס. אולם כעת זו הזדמנות מצויינת עבור מי שרוצה לרכוש מכשיר דגל במחיר של מכשיר ביניים. ה-S9 עדיין נחשב למתקדם, כשה-S10 קיבל עדכונים יחסית זניחים. הפער של 1,600 שקלים בין המכשירים, הפך את ה-S9 לרכישה אטרקטיבית במיוחד. מכשיר הדגל בדימוס של סמסונג כולל מסך בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית QHD+, פאנל מסוג SuperAmoled הנחשב לאיכותי במיוחד וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Exynos 9810 והוא מגיע לישראל עם 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מערך הצילום נחשב לאחד מהטובים שיש בתחום והוא כולל חיישן אחורי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי שנע בין 2.4 ל-1.5, טכנולוגיית הפיקסלים הכפולים לצילום בתנאי תאורה מאתגרים וחיישן קדמי של 8 מגה פיקסל. ה-S9 נמכר במחיר של 1,930 שקלים ביבוא מקביל או 2,300 ביבוא רשמי.

עוד באותו נושא

שיפורים קטנים אבל משמעותיים - חרשנו חודש על גלקסי S9

לכתבה המלאה
סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הסמסונג גלקסי S9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

1,900 שקלים - OnePlus 6

"אל תתפשרו לעולם", זהו הסלוגן שליווה את חברת OnePlus בשנים האחרונות. מדובר בחברת בת של הענקית הסינית Oppo. החברה הגיחה לעולם עם סמארטפונים שכוללים את החומרה המתקדמת ביותר ובמחיר מגוחך של 320 דולרים, מה שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה. אולם המחיר עשה את שלו והחברה נהנת כיום מלקוחות קבועים שנשארו נאמנים למותג. אולם מה שהשתנה, זהו דווקא המחיר שהתייקר והכפיל את עצמו. ה-OnePlus 6 הוכרז לפני פחות משנה והוא כולל חומרה מתקדמת במיוחד: מסך בגודל 6.28 אינץ' ברזולוציית FullHD+, פאנל מסוג Amoled וציפוי זכוכית גורילה 5 השומר מפני שברים ושריטות. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 והוא מגיע בגרסת 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל: חיישן ראשי של 16 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 20 מגה פיקסל, בעוד שמקדימה ניתן למצוא חיישן של 16 מגה פיקסל. את ה-OnePlus 6 ניתן למצוא במחיר של 1,900 שקלים ביבוא מקביל או 2,200 ביבוא רשמי.

וואן פלוס 6 חזית עם וואלה טק. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הוואןפלוס 6/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

770 שקלים - שיאומי Redmi Note 6 Pro

ה-Redmi Note 6 Pro הוא הסמארטפון השני של שיאומי שהצליח להיכנס לרשימה ובזכות תג מחיר מגוחך לגמרי. הדור הקודם בסדרה היה הסמארטפון הפופולרי ביותר בישראל, הודות לתג מחיר של 600 שקלים בלבד. אולם הדור החדש מציע יכולות מתקדמות יותר ועדיין שומר על תג מחיר של 770 שקלים בלבד. ל-Redmi מסך בגודל 6.26 אינץ' ברזולוציית FullHD+, מסך LCD וציפוי זכוכית גורילה נגד שברים ושריטות. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636 המיועדת למכשירי הביניים המתקדמים ולישראל הוא מגיע בגרסת 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום אחורי כפול הכולל חיישן ראשי של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל. בחזית, ישנו מערך צילום כפול גם כן הכולל חיישן ראשי של 20 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 2 מגה פיקסל. כאמור, ה-Note 6 Pro נמכר ביבוא מקביל במחיר של 764 שקלים בלבד. מדובר בסמארטפון מצויין שיכול לשמש כסמארטפון ראשון לילד ואפילו למבוגר שלא צריך סמארטפון עם ביצועים מתקדמים במיוחד. חשוב לציין שרק לאחרונה הושק מכשיר הדגל החדש בסדרה, אולם בתג מחיר גבוה בהרבה ועומד על 1,200 שקלים.

מייזו redmi note 6 pro. יח"צ שיאומי,
המייזו רדמי נוט 6 פרו/יח"צ שיאומי

2,199 שקלים - אייפון 8

האייפון 8 הושק בשלהי שנת 2017 והוא הוותיק ביותר ברשימה, אולם הוא עדיין מציע חומרה מתקדמת, מסך קטן וקומפקטי ותג מחיר שנחשב לזול במיוחד לעומת האייפונים האחרים. הוא מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' ברזולוציית HD+ עם פאנל מסוג LCD וציפוי נגד שריטות. האייפון 8 תומך בטכנולוגיית True Tone של אפל, המשנה את גווני המסך בהתאם לסביבה. בלב האייפון פועמת ערכת השבבים A11 והוא מגיע עם 2 גיגה זיכרון RAM בלבד ו-64 גיגה לאחסון. על הנייר מדובר בחומרה יחסית חלשה לעומת סמארטפונים אחרים, אולם בזכות לאינטגרציה המושלמת בין התוכנה לחומרה של אפל, האייפון 8 מצליח לספק ביצועים חסרי תקדים. מערך הצילום האחורי כולל חיישן של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 וחיישן קדמי של 7 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.2. מחירו של האייפון 8 עומד על 2,199 שקלים ביבוא מקביל או 2,850 שקלים ביבוא רשמי.

אייפון 8 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון 8/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully