וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סוף סוף יגיע העדכון שכל משתמש נטפליקס מכור מחכה לו?

28.4.2019 / 7:30

זה לא חדש שנטפליקס מבצעת לא מעט ניסויים על המשתמשים, אולם כעת ניסוי חדש ומעניין דלף לרשת: החברה בוחנת את אפשרות הוספת הכפתור "ניגון פרק אקראי". הכפתור ככל הנראה יעבוד רק בתכנים מסויימים, אך הוא עשוי לשים סוף להתלבטות הארוכה: באיזה פרק של חברים לצפות

נטפליקס אפליקציה לוגו. AP, AP
העדכון שכל משתמש נטפליקס מכור מחכה לו./AP, AP

נטפליקס התחילה להבין: הפלטפורמה מציעה אלפי סרטים וסדרות לצפייה ישירה, ולא תמיד הצופה יודע מה הוא רוצה לראות, או באיזה פרק הוא רוצה לצפות מתוך סדרות פופולריות כמו חברים או ריק ומורטי. במיוחד בשביל הצופים הספונטניים שלא יודעים במה לבחור ופשוט רוצים לצפות במה שיש מבלי לקבל החלטות, נראה כי נטפליקס עשויה להוסיף כפתור חדש: פרק אקראי. הכפתור החדש פשוט יציג את אחד הפרקים בסדרה שבה אתם צופים, בצורה אקראית לחלוטין, מבלי לחשוב או לקבל החלטה "הרת גורל", באיזה פרק תרצו לצפות הערב. הניסוי החדש התגלה באפליקציית נטפליקס באנדרואיד, שככל הנראה התכונה החדשה צפויה להגיע גם לאייפון ואולי גם לאתר. אנחנו רק נזכיר כי נטפליקס מבצעת מאות ניסויים בשנה, כך שלא בטוח שהניסוי יראה אור יום.

"אנחנו בודקים את האפשרות שמשתמשים יוכלו לצפות בפרקים רנדומליים מתוך סדרות טלוויזיה שונות בתוך האפליקציה לאנדרואיד", אמר דובר נטפליקס לאתר Mashable. "הניסוי משתנה באורכו ובאזור שבו המשתמש נמצא. לא בטוח שהכפתור החדש יהיה סופי". הדובר לא הוסיף פרטים נוספים, אך לא ברור מדוע בחרו בנטפליקס לבצע את הניסוי דווקא על משתמשי אנדרואיד או לאפשר רק למשתמשי אנדרואיד ליהנות מהכפתור החדש. עוד לא מן הנמנע כי נטפליקס תפעיל את הכפתור רק אצל משתמשים שכבר ראו את כל העונות של סדרות כמו חברים, המשרד ועוד. זאת על מנת שלא להרוס למשתמש את חווית הצפייה ולהציג לו פרק שהוא לא ראה בעבר.

עוד באותו נושא

הקודים הסודיים לנטפליקס שיפתחו לכם תכנים מתאימים ליום האהבה

לכתבה המלאה

יש לנו בשורות עוד יותר משמחות: גם אם נטפליקס לא תוסיף את הכפתור החדש, עדיין תוכלו ליהנות מאפשרות לצפות בסרטים או סדרות אקראיים, באמצעות "רולטת הנטפליקס".

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר הבא, להשתמש בתפריט הצדדי על מנת לבחור את הז'אנר אותו אתם מחפשים. עוד תוכלו לבחור אם אתם מחפשים סרט או סדרה ואולי החלק הטוב ביותר, תוכלו לסנן את התוכן בהתאם לציון שקיבל באתרי ביקורות הסרטים. כך תוכלו להיות בטוחים שמה שאתם רואים מדורג די גבוה ולא תסיימו את הערב שלכם סרט גרוע במיוחד. כמובן שתוכלו גם לבחור באופן אקראי לחלוטין, להשאיר את הבחירה בידי הגורל ולסיים את הערב עם סרט גרוע באופן קורע מצחוק.

נטפליקס רולטה. צילום מסך, צילום מסך
האתר שישים סוף להתלבטות: באיזו סדרה לצפות./צילום מסך, צילום מסך

בכל תוכן המוצע באתר תוכלו למצוא גם פרטים על הז'אנרים שהוא כולל, מספר העונות, תקציר, דירוגו באתרי המבקרים, תמונות וכן שנת היציאה. ברגע שבחרתם, לחצו על כפתור הצפייה שעל המסך והוא יוביל אתכם ישירות לתוכן בנטפליקס. לא כל התכנים באתר רלוונטים לצפייה כאן בישראל ולכן ייתכן שבעת לחיצה על הכפתור תגלו שהתוכן לא זמין לצפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully