וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקודים הסודיים לנטפליקס שיפתחו לכם תכנים מתאימים ליום האהבה

10.2.2019 / 6:38

מעבירים את יום האהבה בבית מול הטלוויזיה ביחד עם בן או בת הזוג? נטפליקס מציעה אלפי תכנים אבל נראה שיהיה לכם מעט קשה לאתר תכנים שמתאימים לכם. במיוחד בשביל זה ישנו אתר שמסדר את התכנים לפי קודים ולא פעם, נחשפו תכנים חדשים בזכות הקטגוריות האלו

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

נטפליקס שינתה את הדרך בה אנחנו צופים בטלוויזיה ובאופן צריכת התוכן שלנו. הספרייה שלה מציעה אלפי שעות צפייה בסרטים וסדרות ובספריה של ענקית הסטרימינג, ניתן למצוא אלפי תכנים שזמינים לצפייה מיידית. כדי לסנן את התכנים, בנטפליקס ממליצים על תכנים בהתאם לצפיות האחרונות של המשתמש ורבים יגידו שהאלגוריתם לא עובד בצורה כל כך טובה. במסיבת עיתונאים שקיימה נטפליקס בשנה שעברה, ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ציין בפנינו שמשתמשים רבים מתלוננים על כך ואתם לא לבד. הפתרון שלו? פשוט לפתוח משתמש נוסף, מתוך הארבעה שניתן ולא לצפות דרכו. התהליך בעצם מאפשר לראות על איזה תכנים נטפליקס ממליץ למשתמשים חדשים, מבלי סינונים כלשהם.

שירות הסטרימינג הפופולרי הושק בישראל בינואר 2017 ורק בשנה שעברה קיבל התאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות תורגמו לעברית. כל משתמש בנטפליקס יודע כמה קל לאבד בתוך הממשק של השירות. אלא אם אתם יודעים באיזו סדרה או סרט אתם מעוניינים לצפות, נראה שלחפש תכנים שתאהבו יהיה בלתי אפשרי. אבל בעזרת קודים שעליהם דיווחנו בעבר וכעת התעדכנו והרשימה התרחבה, תוכלו לחפש קטגוריות מאוד ספציפיות, הרבה מעבר לז'אנרים המוכרים כמו דרמה, פעולה, קומדיה ועוד. באמצעות הקודים תוכלו לאתר סרטים מאוד ספציפיים לפי בימאים, שחקנים, טווחי גילאים וכעת אף לחפש סרטי רום-קום במיוחד ליום האהבה הבין לאומי שנחגג השבוע.

בממשק של נטפליקס ניתן למצוא תכנים לפי קטגוריות כלליות למדי, אולם אם אתם רוצים לגלות סרט שטרם הכרתם מקטגוריה ספציפית, האתר הבא יעזור לכם לאתר אותו. כאמור, בעבר דיווחנו על אתר דומה, אולם מאז רשימת התכנים רק גדלה ועמה גם רשימת הקטגוריות שגדלה וכעת ניתן למצוא יותר תכנים בקלות.

עוד בנושא:

ההורדות החכמות של נטפליקס מגיעות למשתמשי אפל
לפני כולם: כך תקבלו את התכונות החדשות של נטפליקס
מה לראות בנטפליקס? האתר שיחסוך לכם זמן חיפוש וריבים
זהירות! מייל שנשלח לכאורה מנטפליקס עשוי לגנוב לכם את פרטי האשראי

משרדי נטפליקס בקליפורניה. AP
הקודים הללו יפתחו עבורכם קטגוריות נסתרות בנטפליקס./AP

כך תעשו זאת בלחיצת כפתור

תהליך מציאת הקטגוריות פשוט למדי: כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר המרכז את כל הקודים הסודיים, ללחוץ על הקטגוריה שתרצו והיא תפתח באופן אוטומטי בנטפליקס. שימו לב שיש קטגוריות מועטות שלא רלוונטיות לישראל, ולכן ייתכן שברגע שתלחצו על הקטגוריה, תקבלו הודעה שאין תכנים זמינים. בנוסף, חשוב להדגיש כי הקודים יפעלו רק עבור הצופים במחשב, שכן לא ניתן להזין לינקים או כתובות אתר באפליקציה של נטפליקס לטלוויזיה. מדי פעם אנחנו מגלים על תכנים חדשים שמצטרפים לספריה האדירה של נטפליקס ורק בזכות הקודים האלו או שינוי שפת הממשק מעברית לאנגלית ולפעמים להפך.

האתר ogres-crypt מרכז את הלינקים עם הסיומות הרלוונטיות, אותן תוכלו לראות גם ברשימה המלאה שנמצאת בתחתית הכתבה. כדי להפעיל את הלינקים ישירות פשוט גלשו לאזור הקטגוריות בנטפליקס netflix.com/browse/genre והוסיפו בסוף הכתובת לוכסן (/) ואת הקוד הרלוונטי. כך לדוגמה הקוד 50117 יביא אתכם לקטגוריית סרטי יום האהבה, 502675 יוביל לסרטי אהבה נבחרים, 100052 יוביל לתכנים בז'אנר רומנטיקה, 8883 יוביל לסרטים רומנטיים והקוד 5475 יוביל אתכם לסרטי רום-קום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully