וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו: פייסבוק מתעדכנת ויש לנו הרגשה שלא תאהבו את זה

1.5.2019 / 11:56

אמש קיימה פייסבוק את כנס המפתחים השנתי, ה-F8. במהלך האירוע הכריז מארק צוקרברג על שורה של חידושים במסנג'ר, באינסטגרם ובפייסבוק. בין החידושים: הסרת מונה הלייקים באינסטגרם ושינוי קיצוני בפיד בפייסבוק. עוד התייחס צקורברג לפרשות אבטחת המידע שפקדו את הפלטפורמה

השבוע פתחה פייסבוק את כנס המפתחים השנתי, F8 שהתקיים במטה החברה שבסן חוזה בקליפורניה. הכנס מתקיים מדי שנה והחברה מנצלת את ההזדמנות להכריז על הפיתוחים החדשים בפלטפורמה וגם להתייחס לאירועי הפרטיות החריגים שפקדו את הפלטפורמה בשנה האחרונה. "העתיד הוא פרטיות", הכריז מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק. הצהרה מעט משונה, במיוחד בהתחשב שפייסבוק מרוויחה כסף מפרסומות ובאופן עקיף, גם המידע שנאגר על המשתמשים.

עוד באירוע הודה צוקרברג כי משתמשים רבים איבדו את האמון סביב פייסבוק ומסיבה טובה. אומנם הוא ציין כי הדרך החדשה שפייסבוק נוקטת בה, תעזור למשתמשים להישאר מחוברים עם האנשים שהם אוהבים. במהלך האירוע פייסבוק הכריזה על כמה חידושים לפלטפורמות אינסטגרם, פייסבוק מסנג'ר ושירותי הליבה של פייסבוק. עוד הכריזה על משקפי מציאות מדומה חדשים: ה-Oculus Quest וה-Rift S ששניהם יעלו 399 דולרים בלבד.

ביי ביי לטינדר: שלום לפלטפורמת הדייטינג של פייסבוק

בשנה שעברה הציגה פייסבוק את פלטפורמת הדייטינג שהיה פעיל במספר מדינות מצומצם בהחלט. באירוע הודיעה כי השירות מתרחב ל-14 מדינות נוספות והציגה פיצ'ר הנקרא "קראש סודי", שעושה בדיוק את מה שאתם חושבים: אפשר ליצור רשימה של חברים שנמשכים אליהם, גם אם אין להם פרופיל דייטינג. במידה והם גם משתמשים בפיצ'ר החדש, פייסבוק תודיע אחד לשני שיש התאמה. בשלב זה הפלטפורמה אינה זמינה בישראל ולא ברור מתי ואם תהיה זמינה.

פייסבוק דייטינג. יח"צ,
פלטפורמת הדייטינג החדשה של פייסבוק./יח"צ

אינסטגרם מסירה את מונה הלייקים

לפני יותר משבוע דיווחנו כי אינסטגרם עשויה להסיר את מונה הלייקים וכעת השמועה הופכת למציאות: באירוע הכריזו כי באינסטגרם לא יופיעו יותר לייקים, כדי שהמשתמשים יוכלו להתמקד בעיקר בתמונות ובסרטונים שמשתפים ולא בכמה לייקים הם מקבלים. האפשרות החדשה פעילה בקנדה, שם היא תיבדק ואם היא תוכח כשינוי חיובי, מונה הלייקים יוסר במדינות נוספות ובהמשך בכל העולם. אין זה אומר שלא ניתן יהיה יותר לעשות לייקים, אלא שהחל מהזמן הקרוב רק המשתמש שהעלה את התמונה יכול לצפות בכמה לייקים עשו. עוד אינסטגרם תציע דרכים חדשות ליצירת אינטרקציות עם משתמשים כמו "מצב יצירה", המאפשר לשתף תוכן כמו חידונים. עוד יהיה אפשר לקנות מוצרים מתוך הפלטפורמה.

עוד באותו נושא

האם אינסטגרם עשויה להסיר את מונה הלייקים מהתמונות?

לכתבה המלאה
אינסטגרם מתעדכנת ומסירה את מונה הלייקים. יח"צ,
המשפיענים באינסטגרם הולכים לסבול במיוחד מהעדכון החדש./יח"צ

פייסבוק מתרעננת: תתכוננו לפיד החדש

פייסבוק הודתה שרוב פעילות המשתמשים כבר לא מתבצעת בתוך הניוז פיד אלא בקבוצות. בעדכון שקרא לו צוקרברג FB5, הודיע כי פייסבוק תדגיש קבוצות ואירועים ואף תציע פיד מיוחד לעדכונים מקבוצות שהמשתמש הצטרף אליהן. הפיד החדש של פייסבוק יעבור מתיחת פנים משמעותית ויזכיר יותר את האפליקציה לטאבלטים מאשר את העיצוב הקיים והמוכר. מדובר במתיחת הפנים המשמעותית ביותר שפייסבוק עשתה בשנים האחרונות. עוד השיקה פלטפורמה חדשה "לפגוש חברים חדשים". הפלטפורמה החדשה מחברת בין זרים לחלוטין שיש להם מכנה משותף כמו עבודה או לימודים והיא תציע גם אפשרות לצפות באירועים שקרובים אליכם.

הפיד החדש של פייסבוק. יח"צ,
הפיד מתעדכן: יתמקד בקבוצות ופחות בחברים./יח"צ

המסנג'ר יתמקד בחברים הקרובים

מצד אחד פייסבוק לוקחת צעד אחורה מהניוז פיד המסורתי ומצד שני היא תקדם אותו בתוך הפייסבוק מסנג'ר, על מנת להדק את הקשר עם החברים בפלטפורמה. מסנג'ר תזכה לעדכון משמעותי: באייפון היא תתפוס פחות מקום ותשקות פחות מ-30 מגה בייט, 20 אחוזים פחות. במחשב, ניתן יהיה להוריד אפליקציה למק ולווינדוס במהלך השנה הקרובה. עוד מסנג'ר תציע אפשרות לקבוע סטטוסים, ליצור רשימת תפוצה לתמונות ועוד.

פייסבוק מסנג'ר החדש. יח"צ,
פייסבוק מסנג'ר: אפליקציה יעודית למחשבים./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully