וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא הכי זול: OnePlus משיקה מכשיר דגל חדש

14.5.2019 / 19:14

חברת OnePlus הסינית השיקה הערב (שלישי) את ה-OnePlus 7 Pro, מכשיר הדגל החדש שמציע חומרה מתקדמת כמו מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין, מערך צילום אחורי משולש וביצועים מהירים. עם זאת, המחיר התייקר וכעת נשאלת השאלה: האם החברה תצליח לשמור על ההצלחה של הדור הקודם?

OnePlus 7. יח"צ,
המחיר התייקר. האם הם יצליחו לשחזר את ההצלחה?/יח"צ

אחרי חודשים של שמועות והדלפות, חברת OnePlus הכריזה הערב (שלישי) על ה-OnePlus 7 Pro באירוע חגיגי שקיימה בלונדון. חברת OnePlus הינה חלק מקבוצת BBK הסינית, הקבוצה המשמעותית ביותר בעולם הסמארטפונים בסין ותחתיה מותגים נוספים כמו Oppo. בעבר החברה התגאתה בסלוגן "אל תתפשרו לעולם", כשהציעה סמארטפון ב-400 דולר ומדי הכרזה ייקרה את מחירי הסמארטפונים. ה-OnePlus 7 Pro בגרסה הפשוטה יעלה בישראל כ-3,600 ביבוא רשמי ויהיה זמין החל מה-30 במאי.

ה-OnePlus 7 Pro מגיע עם מסך Fluid Amoled בגודל 6.67 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין וללא מגרעת או מערך צילום המשולב בתוך המסך. רזולוציית המסך עומדת על QHD+ וקצב הרענון עלה ל-90Hz, מה שעשוי לשפר את איכות המסך בעת צפייה בנטפליקס או בזמן משחקים. כצפוי, המצלמה הקדמית נכנסה אל תוך מארז הסמארטפון, כשהמצלמה נשלפת באמצעות מנגנון מכני שלדברי החברה, נבדק כ-300 אלף פעמים.

עוד בנושא:

"בחנו את התקלות ובקרוב נגיע למסקנות": מנכ"ל סמסונג מגיב לדחיית הסמארטפון המתקפל

גיף onePlus 7 מצלמה. יח"צ,
מנגנון שנבדק כ-300 אלף פעמים./יח"צ

בלב הסמארטפון ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 855 שעטוף ב-10 שכבות שנועדו לשמור על טמפרטורה נמוכה, גם בזמן מאמץ. הסמארטפון יגיע בשלוש תצורות: הראשונה של 6 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה לאחסון, השנייה של 8 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון והשלישית של 12 גיגה זיכרון ראם ו-256 גיגה לאחסון. אחת הבשורות המשמעותיות ביותר הוא תקן האחסון UltraFast 3 שיביא מהירויות העברה גבוהות במיוחד.

מערך הצילום האחורי כולל שלושה חיישנים: הראשי של 48 מגה פיקסל של חברת סוני וכולל פיקסלים בגודל 0.8 מיקרון, נתון שנחשב ליחסית נמוך ומפתח צמצם של F/1.6, מה שעשוי לעזור בצילום בתנאי תאורה מאתגרים, לרבות מייצב תמונה אופטי ואלקטרוני המפחיתים רעידות בזמן צילום וידאו ותמונות סטילס. החיישן השני מגיע עם 8 מגה פיקסל ונועד עבור זום אופטי של פי שלוש, כשהחיישן השלישי מגיע עם עדשה רחבה של 117 מעלות. כאמור, המצלמה הקדמית מוסתרת בתוך המארז וכוללת מנגנון מכני שמוציא את החיישן בעת צילום סלפי. היא כוללת חיישן 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.0.

OnePlus 7 back. יח"צ,
מערך צילום משולש שכולל עדשה רחבה וזום אופטי פי שלוש./יח"צ

הסמארטפון יגיע אנדרואיד בגרסה 9.0 העדכנית, שוליים מעוקלים, כשהוא מצופה משני צדדיו בציפוי זכוכית גורילה 5, שכבת הגנה שעוזרת מפני שריטות ושברים. עוד יכלול סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות הטענה מהירה וחדשה שתאפשר במהלך ההטענה ביצועים גבוהים ללא התחממות הסמארטפון. גם במכשיר הדגל הנוכחי, החברה הסירה את שקע האוזניות, אך חשפה כי מערך השמע פותח באמצעות חברת דולבי המתמחה באודיו.

הדור החדש יהיה זמין ביבוא רשמי על ידי חברת Cell Now החל מה-30 במאי במחיר התחלתי של 3,600 שקלים לגרסת ה-6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה, 3,850 שקלים לגרסת 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון פנימי ו-4,100 שקלים לגרסת 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון. הסמארטפונים יגיעו בשלושה צבעים: אפור, כחול ו"שקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully