וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הרכב: ספוטיפיי תבצע ניסוי בעוזרת וירטואלית חדשה

19.5.2019 / 10:36

כדי ללמוד איך הנהגים צורכים את השמע שלהם ברכב: חברת ספוטיפיי הכריזה על ניסוי של עוזרת וירטואלית חדשה לרכב. הניסוי יתחיל בשבועות הקרובים בגבולות ארצות הברית, ובמהלכו תבחן ספוטיפיי את המוצר החדש שיאסוף את הרגלי המשתמש ברכב

ספוטיפיי לרכב. יח״צ,
תכירו: העוזרת הוירטואלית של ספוטיפיי לרכב, "Car Thing״./יח״צ

העוזרת הוירטואלית שכל נהג רוצה? ספוטיפיי עשויה בשבועות הקרובים להתחיל ניסוי חדש לעוזרת וירטואלית לרכבים, כחלק מהניסיון של החברה להבין איך הנהגים צורכים אודיו בזמן נסיעה. במהלך מהניסוי, חלק ממנוי הפרימיום יקבלו את המכשיר "Car Thing" בחינם, מוצר שכבר הספיק לדלוף לרשת בשנה שעברה. המכשיר החדש של ספוטיפיי משמש כעוזרת וירטואלית ונגן מוזיקה. המוצר החדש של ספוטיפיי כולל מסך עגול בצד אחד שיציג את שם האומן והשיר ובצד השני ארבעה כפתורים שאותם ניתן להגדיר עבור רשימות שמע.

הניסוי יתחיל בשבועות הקרובים ויפעל רק בארצות הברית לעת עתה ובמהלך הימים האחרונים, ספוטיפיי החלה לפנות למשתמשים רלוונטים בארצות הברית, על מנת להציע להם לבדוק את המוצר החדש. גורם המקורב לספוטיפיי, אמר לאתר TheVerge כי החברה לא הגבילה את הניסוי בזמן, כך שהחברה בלחץ לשחרר את המוצר לשוק בחודשים הקרובים. המוצר החדש אינו שמועה או הדלפה וספוטיפיי פרסמה בבלוג החברה לא מעט פרטים על נגן המוזיקה החדש ש"יעזור להעביר שעות של נסיעה ברכב". "האמריקאים מבזבזים 70 מיליארד שעות מאחורי ההגה מדי שנה, זה המון זמן בכביש, כך שמה שאתם עושים, למה שאתם שומעים שיעזור לכם להעביר את השעות ברכב - משנה לנו", כתבו. עוד הבהירו: "אין לנו תוכניות להפוך את המוצר הספציפי הזה לזמין בחנויות, אך הניסוי מהמשתמשים יעזור לנו להבין את החוויה שלכם".

ספוטיפיי בשעונים חכמים.
לאחרונה השיקה ספוטיפיי אפליקציה לשעונים חכמים.

עוד בבלוג של ספוטיפיי ציינו כי בעתיד הקרוב ייתכן והחברה תבצע בדיקות על מוצרים שנקראים "Voice Thing" ו-"Home Thing", כך נראה שלספוטיפיי יש אולי תוכניות להשיק עוזרת וירטואלית לבית, בדומה לגוגל, אמזון וסמסונג. אולם כאן ספוטיפיי עשויה להיות בבעיה: ספוטיפיי וסמסונג חתמו על הסכם שיתוף פעולה, כשהאפליקציה תותקן בכל מכשירי סמסונג. כידוע, סמסונג גם היא מייצרת עוזרת וירטואלית שלא ממש זוכה להצלחה בעולם, גם לא לרמקול החכם מבוסס ביקסבי. במידה וספוטיפיי תשחרר גם היא עוזרת וירטואלית, סמסונג אולי עשויה לבטל את ההסכם שעוזר לספוטיפיי לצמוח בקצב גבוה יותר.

ענקיות עמק הסיליקון נלחמות על איסוף הנתונים בזמן הנסיעה

הרצון האמיתי של ענקיות ההיי-טק הוא לא רק לעזור לנו להעביר את הזמן בצורה טובה יותר, אלא בעיקר לאסוף עלינו מידע בזמן הנסיעה. הרי כבר עכשיו ניתן למצוא מערכות שמע כמו אנדרואיד ואפל שמצליחות לספק את העבודה. בספטמבר 2018, השיקה אמזון את העוזרת הוירטואלית Echo Auto שמביאה את אלקסה, העוזרת של אמזון אל תוך הרכב. העוזרת הווירטואלית עולה בשלב זה 25 דולרים למי שקיבל הזמנה או 49.99 דולרים ללא הזמנה. גם גוגל השיקה את מצב הנהיגה החדש לעוזרת הוירטואלית שצפוי להיות זמין במהלך החודשים הקרובים.

עוד באותו נושא

ספוטיפיי בשינוי מהפכני: יתאימו את כל הפלייליסטים בשירות לטעם של המשתמש

לכתבה המלאה
סיאט רכב חכם MWC 2018. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סיאט כבר הכריזה על רכב מבוסס העוזרת הוירטואלית של אמזון./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

יצרניות הרכב הבינו את כוונות אמזון, גוגל ואפל והתחילו לפתח עוזרות וירטואליות בעצמן. אולם בסקר שערך JD Power, נראה כי 76 אחוז מהמשתתפים, אמרו כי הם מעדיפים שתהיה להם את אותה העוזרת ברכב ובבית. לספוטיפיי צפוי קרב קשה, במיוחד כשגוגל ואמזון מנוסות הרבה יותר, הן ביצור חומרה והן בפיתוח עוזרת וירטואלית. כל מה שנותר כעת הוא פשוט להמתין, עד לסיום הניסוי ואולי בחודשים הקרובים גם התחלת מכירת העוזרת הוירטואלית של ספוטיפיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully