וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי שאוהב קפה והרבה: בדקנו את המכונה החדשה של נספרסו

23.5.2019 / 7:00

נספרסו השיקה לאחרונה בישראל את מכונת הוורטו, מכונת נספרסו שמגיעה עם קפסולות חדשות ומיועדת למי שאוהב לשתות הרבה קפה. כמה זה הרבה? כמעט חצי ליטר של קפה. המכונה שקטה הרבה יותר מקודמותיה ומצליחה לספק חווית משתמש נהדרת

גיף נספרסו וורטו. מייקי לוי, מערכת וואלה!
נספרסו החדשה: למי שאוהב כמעט חצי ליטר קפה./מערכת וואלה!, מייקי לוי

הישראלים אוהבים לשתות קפה והרבה; בדיוק כמו ביין, גם בצריכת הקפה חלה עלייה בישראל וחלק מזה שייך לנספרסו, מותג הקפסולות השייך לתאגיד העל נסטלה. לאחרונה נספרסו השיקה בישראל את מכונת הוורטו, מכונה חדשה שמיועדת למי שאוהב קפה, והרבה ממנו. היא שומרת על הפשטות שנספרסו הביאה לעולם: שלוש לחיצות והקפה בדרך. בניגוד למכונות הרגילות, המכונה החדשה מסוגלת לסחוט עד 414 מ"ל קפה מהקפסולות מסדרת ה-Alto. עם זאת, יש גם חיסרון: בניגוד למכונות הנספרסו הרגילות, למכונה החדשה יש סדרת קפסולות חדשות המוגנות בפטנט. היתרון: הקפסולה כוללת ברקוד ייחודי, אותו המכונה סורקת ויודעת בדיוק איך להכין את הקפה, באיזו טמפרטורה וכמה לסחוט מהקפסולה. בנספרסו מבהירים כי המכונה החדשה מיועדת למי שאוהב קפה, והרבה ממנו. מי שרוצה אספרסו, יכול עדיין לרכוש את המכונה הרגילה.

עיצוב

בניגוד למכונות הנספרסו האחרות, המכונה החדשה מגיעה בעיצוב אחד עם כמה רמת גימור שונות: גימור פלסטיק, מתכתי ועם מקציף ובצבעים שחור, לבן, כסוף ולבן. למכונה יש נוכחות במטבח, היא גבוהה הרבה יותר מהמכונות האחרות, וברמת הגימור המתכתי היא בהחלט מוסיפה. למרות החשיבה על הפרטים הקטנים, נורא הרגיז אותי המגש כוסות המתכוונן. ניתן להתאימו לפי גובה הכוס, אך המגש מתקשה לצאת עד שלומדים את הטריק שגם לא עובד בצורה מיטבית. אבל המכונה החדשה מתוחכמת הרבה יותר מהמכונות האחרות, כשהיא מגיעה עם מנגנון פתיחה וסגירה אלקטרוני וכפתור אחד. זה כל מה שהצרכן צריך, להכניס את הקפסולה וללחוץ על הכפתור. בשונה מהמכונות הוותיקות, כאן אי אפשר לבחור את כמות הקפה והכמות נקבעת לפי הקפסולה שמכניסים, מה שמבטיח שאתם לא שותים קפה מהול במים. אם אתם מחפשים אביזר שישדרג את המטבח, המכונה החדשה בהחלט נותנת נוכחות ומצליחה לעשות זאת.

מכונת נספרסו החדשה. מייקי לוי, מערכת וואלה!
עיצוב פשוט אבל יוקרתי ובהחלט מוסיף הרבה למטבח./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חוויה וטעם הקפה

תמיד תהיתי לעצמי עם המכונות הישנות, מהי כמות הקפה שהקפסולה מסוגלת להוציא, האם אני "מושך את הקפסולה" ומוציא בכלל מים, או שעדיין יוצא קפה. במיוחד בשביל זה ובשביל הפטנט עליו שומרים, בנספרסו פיתחו קפסולות חדשות שמגיעות עם ברקוד שמעביר למכונה את הפרטים המדויקים להכנת הקפה: כמה קפה להוציא ובאיזו טמפרטורה. לכן, גם הכנת הקפה מתרכזת בכפתור אחד ואין פשוט מזה, ברגע שלוחצים על כפתור הפתיחה, מכניסים את הקפסולה, סוגרים ולוחצים על הכפתור שבראש המכונה. בשונה מהמכונות האחרות, היא שקטה להפליא, כך שגם אם חשקתם בקפה בלילה או שהתעוררתם מוקדם, תוכלו להכין את הקפה מבלי להעיר את כל הבית.

עוד באותו נושא

ממש לא בייבי: בדקנו את שואב האבק "שארק" והתאהבנו

לכתבה המלאה

הוורטו מגיעה עם 26 סוגי קפסולות, החל מאספרסו, קפה בכמות של 40 מ"ל ועד לאלטו, קפה בכמות של 414 מ"ל שיכול להספיק ליום שלם. מחירן של הקפסולות מתחיל ב-24 שקלים למארז של עשר קפסולות ועד ל-32 שקלים למארז האלטו, שכאמור מסוגל להפיק קפה בכמות של 414 מ"ל. בנספרסו הבטיחו כי המכונה החדשה מספקת חוויה אחרת, שונה ממה שאנחנו רגילים אליה. למרות שאני נוטה לפקפק בהבטחות האלו, בנספרסו קיימו והפתיעו - לטובה.

פעולת ההקצפה נספרסו. מייקי לוי, מערכת וואלה!
פעולת הערבוב שבנספרסו כל כך מתעקשים שתעשו./מערכת וואלה!, מייקי לוי

מי שלא אוהב חלב עשוי להתחבר אל המכונה החדשה עוד יותר. מספקת כמות גדולה של קפה, כאמור עד 414 מ"ל והקפה שיוצא כוללת קרמה, שכבה לבנה מעל הקפה, מעין קצף שבנספרסו ממליצים לערבב את הקפה והקצף, כדי להבטיח את טעם הקפה הטוב ביותר. העצלנים פחות יתחברו לפעולה, אך גם שתיית הקפה ללא הערבוב, היא מהנה, עד כדי כך שהחלטתי פשוט לוותר על החלב. ובאמת המכונה החדשה מצליחה לספק טעם הרבה יותר עשיר ומורגש מהמכונות האחרות.

עוד אהבתי במכונה שהקפה כבר לא יוצא רותח, הוא יוצא בטמפרטורה מדויקת ולא חמה מדי. ניתן לשתות את הקפה ברגע שהוא יוצא מהמכונה, מבלי להמתין עד שיתקרר. עוד בטעמי הקפה, לפני מספר שנים נספרסו הוציאה קפסולה בטעם אגוזים במהדורה מיוחדת, אותה קפסולה "נעלמה" מאחר והייתה עונתית. כעת, נספרסו החזירה את הקפסולה המיוחדת אל הוורטו והפעם במהדורה רגילה. מדובר באחד מהטעמים הטובים ביותר שנספרסו יודעת לייצר.

הכנסת קפסולה נספרסו. מייקי לוי, מערכת וואלה!
פשטות זה שם המשחק./מערכת וואלה!, מייקי לוי

סיכום

המכונה החדשה מביאה בשורה אמיתית למי שאוהב הרבה קפה. בתרמוס מתאים, אפשר לפרוס את ה-414 מ"ל לאורך חצי יום ועדיין לשמור על קפה חם. המכונה החדשה נראית סולידית ואלגנטית בהשוואה למכונות האחרות ובנוסף לזה, היא גם קלה לתפעול כך שכל משתמש באשר הוא, ידע איך להכין קפה מבלי לשבור את הראש. מדובר במכונה מצויינת, עם זאת צריך לקחת בחשבון שהמכונה החדשה לא מציעה מבחר של קפסולות מרשתות קפה מוכרות, והמבחר מצטמצם בצורה משמעותית ל-27 סוגים מבית נספרסו. עוד מחיר המכונה מתחיל ב-1,290 שקלים ועד ל-1,550 שקלים. היא לא מיועדת בשביל כל אחד, במיוחד לא כשהמכונה הפשוטה ביותר של נספרסו נמכרת באתר במחיר של 590 שקלים. היא מיועדת למי שלא רוצה להסתבך עם מכונות אספרסו מורכבות, והטעם של הקפסולות לא מצויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully