וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון שמשתמשי ספוטיפיי חיכו לו צפוי להגיע בחודשים הקרובים

4.6.2019 / 6:12

התחרות בין שירותי המוזיקה בעיצומה: בשעה שספוטיפיי מובילה בכמות המנויים בתשלום, נראה כי החברה מנסה בכל כוחה לשמר את המספר ועשויה בחודשים הקרובים להשיק פיצ'ר בשם "האזנה חברתית". עדויות ראשונות דולפות לרשת הודות וכך הפיצ'ר צפוי לעבוד

צלמים זמניים מורשים

משתמשים בספוטיפיי? העדכון שמשתמים רבים חיכו לו עתיד להגיע סוף סוף אל שירות הסטרימינג הפופולרי בעולם. בחודשים הקרובים ספוטיפיי עשויה להתעדכן ולהוסיף פיצ'ר בשם "האזנה חברתית", כך מדווחת ג'יין מנצ'ון וונג, מפתחת תוכנה שנוברת בקוד האפליקציות ומחפשת פיצ'רים חדשים לפני שהם משוחררים בעולם. וונג מצאה עדויות לפיצ'ר החדש בקוד המקור של האפליקציה וסיפרה כי בינתיים הוא זמין רק עבור עובדי החברה. אולם וונג הצליחה לתעד אותו על ידי נבירה בקוד המקור של האפליקציה, לרבות כיצד הוא פועל.

בדיוק כמו שם הפיצ'ר, כך הוא יעבוד: ניתן יהיה להעביר קוד או קישור לחבר, ואז יתבצע חיבור בין המשתמשים. העדכון יאפשר למשתמשים להאזין למוזיקה במקביל, גם אם הם נמצאים אלפי קילומטרים אחד מהשני. דובר ספוטיפיי אמר לאתר Mashable: "אנחנו כל הזמן בוחנים מוצרים ופיצ'רים חדשים, אך אין לנו עדכון לשתף בנושא זה". האזנה חברתית החלה להיות פופולרית בתחילת שנת 2010, אז הושק האתר Turntable.fm שנסגר שלוש שנים אחר כך. באתר יכלו המשתמשים להצטרף לכל "חדר", פרטי או ציבורי ולהאזין למוזיקה ביחד עם עוד עשרות אנשים, או פשוט עם חבר. עם זאת, נראה כי האתר לא זכה לפופולריות רבה, ונסגר שלוש שנים אחר כך.

עוד באותו נושא

הקרב על הרכב: ספוטיפיי תבצע ניסוי בעוזרת וירטואלית חדשה

לכתבה המלאה

רק לפני חודש וחצי חגגה ספוטיפיי 100 מיליון מנויים בתשלום ורשמה עלייה של 32 אחוזים לעומת חודש אפריל אשתקד. ספוטיפיי מובילה כמעט פי שניים בכמות המשתמשים המנויים בתשלום, לעומת שירות הסטרימינג של אפל, אולם גם אפל אינה יושבת בחיבוק ידיים ועמלה כדי לשפר את השירות ולהרחיב אותו. כחלק מזה, השיקה אמש (שני) את אפליקציית אפל מיוזיק שתהיה זמינה במחשבי הווינדוס והמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully