וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואב ו"שוטף": בדקנו את שואב האבק הרובוטי של רובורוק

19.6.2019 / 12:28

שואבי האבק הרובוטים כבר לא רק שואבי אבק, אלא גם כוללים מטלית לחה שעוזרת בניקיון הבית ורצפה דביקה. לאחרונה הושק בישראל אחד מהשואבים הפופולריים בעולם, הרובורוק 6S. האם הוא הצליח להשכיח מאיתנו את הדייסון?

גיף שואב אבק. מייקי לוי, מערכת וואלה!
שואב ושוטף, בערך./מערכת וואלה!, מייקי לוי

שואבי האבק הרובוטים השתכללו בשנים האחרונות וכבר לא "רק" שואבים אבק מהרצפה בבית, אלא גם מעבירים מטלית לחה על הרצפה. אחד מהשואבים האלו, הינו השואב של חברת רובורוק שהוא של שיאומי אבל לא באמת של שיאומי. מה זה אומר? הוא נמכר תחת המותג RoboRock, נשלט מהאפליקציה של שיאומי, ובכלל מיבוא באופן רשמי על ידי רשת החנויות באג. עוד הדור החדש של השואבים כבר לא מתנגש במוצרים ומתרחק מהם, אלא מצליח לשאוב ממש על ידם, וגם נשלט מרחוק על ידי אפליקציה שבאמצעותה תוכלו להתחיל את פעולת הניקוי בזמן שאתם בעבודה . האם מדובר במוצר שיגרום לכם להשתמש פחות בדייסון ולשטוף פחות את הרצפה? בדקתי.

מיפוי רובורוק. צילום מסך, צילום מסך
ממפה ומבצע אופטימזיציה בניקיון הבית./צילום מסך, צילום מסך

האפליקציות הסיניות מעולם לא הצטיינו בחווית ממשק נוחה וטובה, וגם לא חיבוריות יעילה. עם זאת, לשם שינוי, אהבתי את האפליקציה והופתעתי מתהליך החיבור שבוצע הפעם בצורה יותר יעילה ומהירה. הקישור שבין השואב לאפליקציה עדיין לא הכי ידידותי למשתמש, אך מדובר בשינוי מהותי לעומת המוצרים האחרים ששיאומי השיקה לפני המותג החדש. אחרי ההפעלה הראשונית, ניתן לראות באפליקציה את מיפוי הבית שנעשה בצורה די מדוייקת, ומאפשר סימון אזורים או חדרים שאליהם תרצו שהשואב לא יכנסו ובעיקר: שאיבה יעילה יותר, כפי שניתן לראות בצילום המסך. עוד ניתן להפעילו אותו מרחוק ולהתעדכן במידה והשואב נתקע. האפליקציה עובדת דרך הענן, כך שתוכלו לשלוט בשאיבה בזמן שאתם בעבודה, וכך הוא לא יפריע למנוחתכם.

עוד באותו נושא

משגע את המדינה: בדקנו את שואב האבק דייסון V10 שמשנה את חווית הניקיון

לכתבה המלאה

מנקה בשקט

השואב של רובורוק מבצע את השאיבה בצורה יחסית שקטה, אבל עדיין מומלץ לבצע את השאיבה כשאתם לא בבית. כך הוא לא יפריע לכם להסתובב בצורה חופשית, ותגיעו לבית נקי. התרשמתי מכך שהוא אינו נתקע יותר בשולחנות, כיסאות או בקיר אלא יודע לעצור ממש רגע לפני, ולא כמו השואבים האחרים שנוטים לפגוע בחפצים בבית. עם זאת, אתם עדיין צריכים לנקות את הבית לפני שאתם מפעילים אותו, כלומר להזיז חפצים שעשויים להיתקע בשאיבה כמו גרביים לדוגמה. הוא עדיין לא מחליף את הדייסון, מאחר ואי אפשר לכוון אותו לנקות באזור נקודתי שבו יש לכלוך, אבל בהחלט עוזר בניקיון השוטף של הבית.

שואב אבק רובורוק 6S. מייקי לוי, מערכת וואלה!
סוף סוף הוא לא נתקע באובייקטים./מערכת וואלה!, מייקי לוי

כאמור השואב מבצע פעולה נוספת שדומה להעברת מטלית לחה על הרצפה. זו אינה פעולת שטיפה, כמו כן גם אין סבון בפעולה הזו, אך המטלית הלחה בהחלט מתקרבת לפעולת השטיפה וכמעט שם. עוד היא עוזרת לניקיון השוטף של הבית, וגם עוזרת להסיר לכלוכים דביקים על הרצפה. פעולת המטלית הלחה הותירה אותי מעט סקפטי, אך במבט מרחוק ניתן לראות כי השואב משאיר אחריו שובל של מים שנעלם אחרי מספר דקות. וכשניסיתי לאתגר מעט את השואב והותרתי לכלוך דביק על הרצפה (סליחה מכל דיירי הבית), גיליתי כי הוא הצליח להעלימו כלא היה.

המטלית הלחה של השואב אבק רובורוק 6S. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מטלית לחה שדורשת מילוי מים אחת לשלושה ימים./מערכת וואלה!, מייקי לוי

הרבה זמן שלא סקרנו שואבי אבק רובוטים, ונראה כי קטגוריית השואבים הרובוטים כאן והיא כאן כדי להישאר. עם הזמן השואבים השתכללו כמתבקש, והשואב החדש הצליח להציג יכולות יוצאות דופן. לא מדובר בשואב שמחליף את הדייסון, הג'ימי או הג'ימני, אך הוא יגרום לכם לחזור לבית נקי יותר. הוא נמכר ביבוא רשמי ברשת החנויות באג במחיר של 1,900 שקלים. מדובר במוצר שהוא מותרות, אך הוא עושה את העבודה בצורה נהדרת. אך רגע לפני שאתם קונים שואב אבק רובוטי, דאגו שיש לכם שואב אלחוטי איכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully