וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות פורנו הפגינו מול משרדי אינסטגרם: "החוקים בפרסום תמונות עירום מבלבלים"

בימים האחרונים הפגינו כוכבות פורנו מול משרדי אינסטגרם, בטענה כי הרשת החברתית מקיימת מדיניות לא ברורה ולא החלטית נגד תמונות עירום. באינסטגרם הגיבו למחאה ומסרו כי יחדדו את הנהלים ואת התקנון, כך שיהיה ברור יותר

View this post on Instagram

@mmoodytv #phworthy

A post shared by Pornhub (@pornhub) on

כוכבות פורנו מרחבי ארצות הברית יצאו להפגנה המונית מחוץ למשרדי חברת אינסטגרם, בטענה כי החברה ממשיכה לשנות את החוקים שלה לגבי פרסום תמונות עירום לפי רצונה. להפגנה הגיעו עשרות שחקניות פורנוגרפיה וטענו כי מאות אלפי חשבונות הושעו שלא בצדק. הן הוסיפו לטעון כי החוקים הנוגעים בפרסום תמונות עירום מבלבלים במיוחד ולא עקביים, וכתוצאה מאכיפה לא ברורה מצד הרשת החברתית, הדבר פוגע באופן ישיר בפרנסה שלהן. באופן מפתיע במיוחד, אינסטגרם נענתה לבקשתן והודיעה כי היא פועלת לנסח את החוקים מחדש כך שיפרשו את הכללים בצורה ברורה יותר.

עוד בנושא:

"הסבתא הלוהטת בעולם" חושפת: הטרולים מציקים לי
מצטערים לאכזב: מתקן השעשועים שכבש את הרשת מזוייף
האיש שהפיל את האקסית שלו מצוק פרסם תמונת עירום של חברתו החדשה ועורר זעם ברשת


השביתה אורגנה על ידי איגוד שחקני הסרטים למבוגרים, שהחליטו כי נמאס להם מהחוקים הנוקשים של פייסבוק. לאחר השביתה, הארגון צייץ בעמוד הטוויטר הרשמי שלו "לידיעתכם, השביתה בוטלה. המיקוח הקבוצתי שלנו עבד וכעת איגוד השחקנים ינעל מערכת יחסים ממושכת עם הצוות של אינסטגרם ופייסבוק". על פי הדיווחים, אחד המפגינים נתן לנציג מאינסטגרם רשימה ארוכה של חשבונות, שלדעתו נמחקו בצורה לא הוגנת, בתקווה שיחזירו אותם לפעולה. המפגינים אז קיבלו אישור מהרשת החברתית כי בכוונתה לעבור על הרשימה במלואה, ולהפעיל מחדש את החשבונות שנמחקו, בהתאם לסיבה הספציפית של כל אחד מהם.

דובר אינסטגרם אמר כי "חשוב לנו מאוד לשמוע מאנשים באופן ישיר מהקהילה ברשת החברתית". כאמור איגוד השחקנים לסרטי מבוגרים הוא המוביל של המחאה הזו, אולם לא מעט משתמשים וביניהם אמנים ודוגמניות הצטרפו למחאה, בטענה שגם הם חשופים למערכת מחיקת החשבונות המבלבלת של אינסטגרם. חלק גדול מהבעיה, לטענתם, היא שהרשת החברתית לא מצליחה להבהיר למשתמשים בדיוק אחר אילו חוקים הם חייבים לעקוב, על מנת שחשבון האינסטגרם שלהם לא ימחק. קהילת יוצרי האינסטגרם שווה מיליארדים, במיוחד עם מעל למיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. מאז המחאה, אינסטגרם שיתפו כי הם יעבדו באופן צמוד עם אנשים מהקהילה על מנת לתקן את הבעיה בחוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully