וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהי קריאה לנוסעים לחו"ל: באיזו חברה תמצאו את חבילת הגלישה הזולה ביותר?

27.6.2019 / 12:02

טסים לחו"ל בקיץ הקרוב ורוצים להישאר מחוברים אך לא להוציא מאות שקלים על חבילת הגלישה? בדקנו את חבילות הגלישה של חברות הסלולר השונות ומצאנו את חבילות הגלישה המשתלמות ביותר, שחלקן גם לא דורשות מכם לנייד את הקו

אתר רשמי

עונת החופשות בפתחה, ומאות אלפי ישראלים יעברו בשערי נתב"ג במהלך הקיץ הקרוב, בדרכם לחופשה שכל כך ציפו לה. רגע לפני שאתם יוצאים לחופשה, בדקנו את חבילות הגלישה של חברות הסלולר השונות, וגם חברות שמציעות חבילות גלישה ולא דורשות מכם לנייד את הקו. אז איפה תמצאו את החבילה שמתאימה לכם במחיר הנמוך ביותר? חשוב לציין כי מרבית מהחבילות שצויינו, מתאימות לרוב מדינות אירופה, ארצות הברית ואסיה, אך חשוב לבדוק זאת באופן פרטני, לפי היעד והחבילה שאתם רוצים להפעיל. טיסה נעימה!

פלאפון: חבילות גלישה נדיבות

פלאפון מציעה שני סוגים של חבילות: "לא השתמשת לא שילמת", הכולל תעריף חד פעמי לנסיעה, ותשלום לפי דקת שיחה. הסוג השני כולל גלישה ושיחות. כך לדוגמה חבילת הגלישה הזולה ביותר של פלאפון מתחילה ב-199 שקלים ומציעה 5 גיגה גלישה ו-100 דקות שיחה. ב-50 שקלים נוספים, ניתן לרכוש חבילת גלישה הכוללת 15 גיגה גלישה ו-300 דקות שיחה וסמס, וגלישה חופשית בווטסאפ, פייסבוק, גוגל מפות, נטפליקס, יוטיוב, וייז, אינסטגרם וטריפ אדיווזר ללא הגבלה. בחבילות "לא השתמשת לא שילמת", החבילה הזולה ביותר כוללת תשום חד פעמי של 29 שקלים, ומציעה 3.5 שקלים לדקת שיחה או סמס, וחצי גיגה גלישה ב-39.9 שקלים ליום. אם אתם נוסעים לתקופה או נוסעים מתמידים, פלאפון מציעה חבילות עם תוקף ל-45 ו-60 ימים, עם נפח גלישה ובנק דקות נדיב במיוחד.

המשתלמת: 15 גיגה גלישה עם גלישה ללא הגבלה באפליקציות נבחרות, לרבות נטפליקס ויטיוב ו-300 דקות שיחה. החבילה נמכרת ב-249 שקלים, תקפה ל-14 ימים וניתן לצרף אליה משפחה וחברים החל מ-49 שקלים בלבד.

חבילות גלישה פלאפון. צילום מסך, צילום מסך
חבילות גלישה בנפחים נדיבים./צילום מסך, צילום מסך

גלובל סים: חבילות עם תוקף ל-3 שנים

חברת פלאפון השיקה את "גלובל סים", מותג משני שנועד ללקוחות כל חברות הסלולר ומציע חבילות עם תוקף נדיב במיוחד של שלוש שנים. הסים זמין במשלוח או איסוף מאחד מסניפי פלאפון, ומציע 3 חבילות גלישה: גיגה אחד ב-69 שקלים, שני גיגה ב-99 שקלים, חמישה גיגה ב-149 שקלים עם 10 דקות לשימוש בחו"ל. עוד ניתן למצוא חבילות דקות לישראל ובחו"ל, כש-30 דקות נמכרות תמורת 30 שקלים, 60 דקות תמורת 50 שקלים ו-120 דקות תמורת 100 שקלים. הסים מיועד למי שרוצה לקנות סים חד פעמי, ולקבל "שקט נפשי", וכך לדעת שהוא תומך בכל מדינה, וחבילת גלישה עם תוקף ארוך מהרגיל.

המשתלמת: 5 גיגה ב-149 שקלים. סביר להניח שתטוסו כמה פעמים במהלך ה-3 שנים הקרובות, כך שאם לא תנצלו עד החבילה עד הסוף, תמיד תוכלו להשתמש בה גם בנסיעה הבאה.

פרטנר: עוד לא התאימו את החבילות לתחרות שבשוק

פרטנר אחת מהחברות הבודדות שלא מציעות חבילת גלישה שכוללת בתוכה שיחות לישראל או מקומיות, כלומר על מנת לדבר בחו"ל, תצטרכו לרכוש חבילת שיחות יעודית, חוץ מחבילת הגלישה. השילוב של השניים עשוי להוביל להוצאה גבוהה מאוד של כמה מאות שקלים. פרטנר מציעה כמה חבילות גלישה: שני גיגה גלישה לארבעה ימים ב-149 שקלים, 3 גיגה גלישה ב-179 שקלים לרוכשים באתר, 6 גיגה גלישה עם גלישה ללא הגבלה בפייסבוק, וייז, אינסטגרם, ווטסאפ וסנאפצ'אט ב-209 שקלים לרוכשים באתר, ובקצה העליון חבילת גלישה של 100 גיגה ל-30 ימים, עם גלישה ללא הגבלה באפליקציות נבחרות, וחבילת 30 גיגה גלישה נוספת לבן משפחה ב-49 שקלים, כשהחבילה נמכרת באתר ב-299 שקלים במקום 319 שקלים דרך נציג טלפוני. מי שירצה לדבר בחו"ל, יצטרך להוסיף 99 שקלים ל-100 דקות שיחה ליומיים בלבד, 299 שקלים ל-1,000 דקות שיחה או 899 שקלים ל-3,150 דקות שיחה.

המשתלמת: לפרטנר היצע מאוד מצומצם של חבילות גלישה לחו"ל, שלא באמת התעדכן במהלך השנים האחרונות. באופן כללי, החבילות לא מתאימות למי שנוהג לדבר בחו"ל. עם זאת, החבילה המשתלמת ביותר הינה של 6 גיגה גלישה וגלישה ללא הגבלה באפליקציות נבחרות, ב-209 שקלים באתר או 229 שקלים לרוכשים טלפונית.

חבילות גלישה פרטנר. צילום מסך, צילום מסך
בפרטנר לא שמעו על חבילת גלישה שמשלבת גם דקות שיחה./צילום מסך, צילום מסך

019: מושלם למי שמדבר הרבה ורוצה לשלם מעט

חברת 019 זכתה במכרז לספק את שירותי התקשורת בנמל התעופה בן גוריון. החברה מציעה חבילות משתלמות, כשגולת הכותרת הינה שיחות נכנסות בחו"ל בחינם. החברה מציעה חבילת גלישה החל מחצי גיגה ועד ל-10 גיגה, בסכום התחלתי של 59 שקלים ועד ל-229 שקלים. עוד ניתן לרכוש בנק דקות לשיחות יוצאות, כש-200 דקות יעלו 100 שקלים (כלומר חצי שקל לדקה), 50 דקות ב-40 שקלים ו-100 דקות ב-60 שקלים. חבילות הגלישה של 019 הן לא מהטובות ביותר, והתוקף שלהן קצר במיוחד, אך מי שצריך לשוחח הרבה בחו"ל, עשוי למצוא את האלטרנטיבה הטובה ביותר, כשהשיחות הנכנסות הינן בחינם.

המשתלמת: חבילות הגלישה של 019 הן לא מהאטרקטיביות ביותר, אבל בכל מה שנוגע לשיחות, 019 נמצאת בחזית. החבילה המשתלמת ביותר הינה של 50 דקות ב-40 שקלים. אל תטעו, כשיש שיחות נכנסות ללא הגבלה, עדיף לשלוח הודעה ולקבל את השיחה אליכם.

חבילות 019. צילום מסך, צילום מסך
שיחות נכנסות "בלי הגבלה"./צילום מסך, צילום מסך

סלקום: החבילות המשתלמות ביותר עם גלישה ושיחות ללא הגבלה

הפתעת הקיץ היא של חבילות הגלישה של סלקום. למרבה ההפתעה, החברה עדכנה את חבילות הגלישה שמציעות חבילות ללא הגבלת גלישה, שיחות לישראל, שיחות מקומיות וסמסים. החבילה הראשונה תקפה לשבועיים ועולה 249 שקלים, היא מיועדת לנסיעה אחת ועד 14 ימים בלבד. החבילה השניה לא מוגבלת ביעדים או נסיעות, והיא תקפה ל-30 ימים. היא מציעה גלישה ללא הגבלה, כשדקת שיחה לישראל, או שיחה מקומית או סמס יעלו שקל בודד. החבילה נמכרת ב-199 שקלים. עוד סלקום מציעה חבילה ללא הגבלה על גלישה, שיחות, וסמסים ב-149 שקלים לנסיעה אחתע ד שלושה ימים, או 259 שקלים לנסיעה אחת עד חמישה ימים.

המשתלמת: מסתמן כי החבילות של סלקום הן המשתלמות ביותר, אך יש לשים לב לכך שהחבילות ל-14 ימים ו-30 ימים תקפות ל-5 מדינות בלבד: ארצות הברית, צרפת, קנדה, רוסיה ותאילנד. אם אתם נוסעים לאחד מהיעדים האלו, אין ספק שמדובר בחבילה הטובה ביותר.

חבילות סלקום. צילום מסך, צילום מסך
החבילות של סלקום: הפתעת הקיץ./צילום מסך, צילום מסך

הוט מובייל: חבילה סלולרית מצויינת למי שטס הרבה ולנסיעות קצרות

הוט מובייל מציעה חבילת סלולר ב-49 שקלים לחודש למשך שנתיים, הכוללת שני גיגה גלישה בחו"ל. החבילה מיועדת למי שטס הרבה, לנסיעות קצרות או לחילופין לא גולש הרבה. עוד מציעה חבילות גלישה בלבד, כשמחיר דקת שיחה לישראל עומד על 0.9 שקלים. שניתן למצוא חבילת חמישה גיגה גלישה ב-179 שקלים בתוקף ל-30 ימים, עם דקת שיחה מקומית, בינלאומית או דקת שיחה נכנסת או יוצאת לישראל ב-0.99 שקלים, החבילה הגדולה ביותר של הוט, כוללת 30 גיגה גלישה ל-30 ימים ו-0.99 שקלים לדקת שיחה, מקומית, נכנסת או יוצאת לישראל. עוד מציעה בכמעט וכל חבילות הסלולר, חבילה נוספת לבן משפחה ב-39 שקלים בלבד.

המשתלמת: דווקא חבילת הסלולר של הוט הינה המשתלמת ביותר, כשהיא מציעה 2 גיגה גלישה בחו"ל במחיר קבוע של 49 שקלים, לרבות גלישה של 100 גיגה בארץ, שיחות וסמסים ללא הגבלה. אם אתם נוסעים לעיתים תכופות לנסיעות קצרות, החבילה של הוט הינה הטובה ביותר.

חבילת הוט מובייל. צילום מסך, צילום מסך
משתלם למי שטס הרבה לנסיעות קצרות./צילום מסך, צילום מסך

הוט מובייל וממסי: חבילות עם תוקף לחצי שנה

לפני ארבעה חודשים הכריזה הוט מובייל על שיתוף פעולה עם רשת החנויות ממסי תיירות, במהלכו מציעה כרטיסי סים של הוט מובייל, הכוללים החל מגיגה אחד ועד ל-12 גיגה גלישה. החבילה הזולה ביותר תעלה 99 שקלים לאחד גיגה גלישה ב-80 יעדים נבחרים או 3 גיגה גלישה ב-99 שקלים לארצות הברית וקנדה. החבילה הגבוהה ביותר של ממסי והוט, מציעה 12 גיגה גלישה בארצות הברית וקנדה ב-189 שקלים או 5 גיגה גלישה ב-169 שקלים ב-30 יעדים נבחרים או 199 שקלים ב-80 יעדים נבחרים.

המשתלמת: החבילות לארצות הברית משתלמות מאוד, במיוחד החבילות הקטנות יותר כמו 3 גיגה גלישה ב-99 שקלים. עוד יש לזכור כי החבילות תקפות לחצי שנה מרגע הפעלתן.

עוד באותו נושא

החל מ-99 שקלים: הוט מובייל תציע חבילות גלישה לחו״ל ביחד עם רשת החנויות ממסי

לכתבה המלאה
הוט מובייל בחו"ל. צילום מסך, צילום מסך
חבילות משתלמות, בעיקר לארצות הברית./צילום מסך, צילום מסך

We4G: חבילות לא אטרקטיביות

חברת We4G מציעה אחד גיגה גלישה בחו"ל במתנה למצטרפים חדשים. מדובר בהטבה ששוויה כ-60 עד 69 שקלים. עם זאת, שאר החבילות של We4G אינן כל כך אטרקיטיבות והיא לא מציעה חבילות הכוללות שיחות בחו"ל. ניתן למצוא חבילת 0.75 גיגה ב-49 שקלים בתוקף לעשרה ימים או 6 גיגה גלישה בתוקף ל-30 ימים ב-229 שקלים.

המשתלמת: ההטבה של אחד גיגה גלישה במתנה. מעבר לכך, החברה לא מציעה חבילות משתלמות במיוחד.

חבילות we4g. צילום מסך, צילום מסך
ממש לא משתלמים בחבילות חו"ל./צילום מסך, צילום מסך

גולן טלקום: מתאים למי שטס הרבה ולא מתאים למי שטס פעם - פעמיים בשנה

גולן טלקום מציעה חבילת סלולר "הכל כלול גם בחו"ל", הכוללת שישה גיגה גלישה בחו"ל בכל חודש, עם שיחות והודעות כלולות בחו"ל, במחיר של 99 שקלים לחודש. מדובר בחבילה אטרקטיבית למי שטס הרבה, במיוחד כשניתן לשמור על המספר ולהמשיך לקבל שיחות או להוציא שיחות גם בחו"ל. מי שלא מנוי לחבילת "הכל כלול", יאלץ לקנות חבילה, מתוך הרשימה הלא מעודכנת של גולן טלקום. ברשימה ניתן למצוא גיגה גלישה למשך שבועיים ב-99 שקלים, שני גיגה גלישה ו-200 דקות שיחה או סמס למשך שבועיים ב-199 שקלים, או חמישה גיגה גלישה למשך שבועיים ב-199 שקלים. עוד מציעה 500 דקות בחו"ל ב-99 שקלים.

המשתלם ביותר: חבילות הגלישה של גולן טלקום אינן משתלמות, אולם חבילת הסלולר ב-99 שקלים, משתלמת במיוחד למי שטס הרבה ולנסיעות באורך בינוני.

חבילת גולן טלקום. צילום מסך, צילום מסך
חבילת סלולר משתלמת למי שטס הרבה, פחות למי שנוסע פעם - פעמיים בשנה./צילום מסך, צילום מסך

אז איזו חבילה לעשות?

מרבית מהחבילות מתאימות ללקוחות החברה הסלולרית, מלבד הגלובל סים של פלאפון, 019 והסים שחברת הוט מספקת באמצעות ממסי. כך שאם אתם נוסעים לעיתים רחוקות, אין טעם לעבור חברה סלולרית, ויש לשקול את אחת משלושת החבילות האלו. מי שגולש הרבה וגם משוחח הרבה בחו"ל, ימצא את החבילות של סלקום בתור הטובות ביותר, כשהיא מציעה חבילת גלישה ושיחות ללא הגבלה. מי שגולש ממוצע ימצא את החבילה הסלולרית של הוט בתור הטובה ביותר, אך היא מיועדת רק למי שטס הרבה. אם אתם לא טסים הרבה ולא מנויי הוט, החבילה הטובה ביותר עבורכם הינה של גלובל סים, של חברת פלאפון. היא מאפשרת הטענה מרחוק ומציעה חבילות עם תוקף ל-3 שנים. מי שמדבר הרבה ורוצה לשלם מעט, ימצא את החבילות של 019 בתור הטובות ביותר, כשהיא מציעה שיחות נכנסות בחינם לגמרי. את חבילת הגלישה הזולה ביותר ביחס לגיגה - שקל, תמצאו בפלאפון, תחת מותג "גלובל סים". החבילה תקפה בעשרות מדינות, ובתוקף לשלוש שנים, עוד ניתן להטעין את החבילה כשאתם נמצאים בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully