וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בשמיים: כמה תעלה לכם חבילת גלישה במטוס?

9.7.2019 / 12:35

מרבית מחברות התעופה הבינו שהלקוחות כבר לא יכולים להתנתק מהאינטרנט, והודות להוזלת הטכנולוגיה ומחירי האינטרנט הלוויני, הן החלו להציע אינטרנט אלחוטי גם בגובה של 36 אלף רגל. טסים בקיץ לחו"ל? בדקנו כמה תעלה לכם חבילת גלישה במטוס

אתר רשמי

טסים לחו"ל ומתקשים להיפרד מהרשתות החברתיות? חברות רבות מציעות כיום אינטרנט אלחוטי במטוסיהן, כך שכבר לא צריך לטוס "בפחד" שתפספסו ידיעה או הודעה חשובה מהחברים. טיסות ארוכו הפכו לשם נרדף לניתוק מהאינטרנט לכמה שעות, והתרגלנו להכין מראש ספר, מוזיקה וסרטים. אך כיום, המצב השתנה לגמרי ולא מעט חברות יציעו לכן אינטרנט אלחוטי בטיסה למזרח, אירופה או ארצות הברית. האינטרנט האלחוטי בטיסות התאפשר תודות להתפתחות תקשורת הלווינים וברוב חברות התעופה השירות ניתן בתשלום. ניתן להתחבר לרשת ברגע שהמטוס מגיע לגובה שיוט וקצב הגלישה במקרים רבים גבוה מאוד וממש לא מרמז שאתם בצינור מתכת מעופף.

חבילת גלישה במטוסים. צילום מסך, עיבוד תמונה
עכשיו יש אינטרנט גם בטיסות לאירופה, ארצות הברית והמזרח./עיבוד תמונה, צילום מסך

קתאי: החל מ-35 שקלים

קתאי נבחרה מספר פעמים לחברת התעופה המובילה בעולם, ונחשבת לאחת מהטובות שממריאה מישראל. החברה טסה להונג קונג ומציעה יעדי המשך רבים במזרח. כמו כן, היא גם החברה היחידה שמציעה אינטרנט אלחוטי לאורך כל הטיסה למזרח, כשחבילה לשעה אחת תעלה 10 דולרים (35 שקלים) וחבילה לכל הטיסה תעלה 19 דולרים (67 שקלים).

עוד באותו נושא

חצי שנה אחרי ההשקה: האם האינטרנט במטוסי אל על שווה את הכסף?

לכתבה המלאה
מטוס הג'מבו של חברת קתאי פסיפיק נחת לראשונה בישראל, נתב"ג, 26 במרץ 2017. ראובן קסטרו
מתקשים להתנתק מהאינסטגרם? עכשיו יש אינטרנט גם במטוס./ראובן קסטרו

יונייטד: החל מ-25 שקלים

יונייטד מציעה מנוי חודשי לנוסעים התכופים, שמציע תמורת 69 דולרים אינטרנט חופשי בכל טיסות החברה וללא הגבלה. מחירי החבילות משתנים בהתאם לסוג המטוס, כשבטיסה לניו יורק חבילה לשעה תעלה בין 7 ל-14 דולרים (25 עד 50 שקלים), וחבילה לכל הטיסה תעלה בין 19 דולרים (67 שקלים ובדרך כלל לניו יורק) ועד 29 דולרים (103 שקלים ובדרך כלל לסן פרנסיסקו).

מטוס 787 של חברת יונייטד אירליינד. GettyImages
החל מ-25 שקלים בטיסות יונייטד./GettyImages

קבוצת לופטהנזה: החל מ-12 שקלים

לופטהנזה ואוסטריאן מציעות שלוש חבילות שונות לטיסות קצרות טווח כשהחבילה הבסיסית למהירות של עד 150 קילובייט לשניה ומיועדת להודעות, תעלה 3 אירו (12 שקלים) או 1,000 מיילים, החבילה לגלישה באינטרנט שמוגבלת עד 600 קילובייט לשניה תעלה 7 אירו (28 שקלים), או 2,300 מיילים, והחבילה המהירה ביותר של עד 15 מגה בייט לשניה תעלה 12 אירו (48 שקלים) או 4,000 מיילים.

גם בטיסות לטווח ארוך ניתן למצוא אינטרנט אלחוטי, אך שם החבילות יקרות יותר וחלקן מוגבלות במהירות ונפח. החבילה הזולה שמיועדת לשירותי מסרים תעלה 7 אירו (23 שקלים), החבילה הבינונית שמוגבלת בנפח של 500 מגה ומהירות של עד 400 קילובייט לשניה, מיועדת למיילים וגלישה עולה 17 אירו (68 שקלים), והחבילה הגדולה ביותר שמציעה גלישה חופשית ללא הגבלת מהירות, תעלה 29 אירו (115 שקלים), עם הגבלה לגיגה גלישה.

חברת סוויס מקבוצת לופטהנזה, מציעה אינטרנט אלחוטי שמוגבל בנפח וכולל חבילות יחסית רזות ובעיקר יקרות. החבילה של 20 מגה בייט תעלה 9 פרנק שוויצרי (32 שקלים) וככל הנראה תגמר כבר במועד ההתחברות, החבילה של ה-50 מגה בייט תעלה 19 פרנק שוויצרי (68 שקלים), החבילה של ה-120 מגה בייט תעלה 39 פרנק שוויצרי (140 שקלים), והחבילה הגדולה ביותר, של 220 מגה בייט, תעלה 59 פרנק שוויצרי (211 שקלים).

מטוס לופטהנזה מיתוג חדש. יח"צ שטרן אריאלי, מערכת וואלה! NEWS
החל מ-12 שקלים./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ שטרן אריאלי

בריטיש אירוויס: החל מ-35 שקלים

בריטיש אירוויס מציעה אינטרנט אלחוטי בכ-90 אחוזים מהמטוסים שלה, כשהמטוסים החדשים שנקלטים בחודשים האחרונים, כוללים אינטרנט אלחוטי בצורה מובנית. החברה מציעה ארבע חבילות ללא הגבלת מהירות או נפח: הראשונה לשעה ב-10 דולרים (35 שקלים), לארבע שעות ב-23 דולרים (82 שקלים) ולטיסה מלאה ב-30 דולרים (107 שקלים). נוסעי מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה שממריאים מהיתרו לניו יורק, נהנים מאינטרנט אלחוטי בחינם.

בריטיש איירוויז ביטלה את טיסותיה מלונדון. רויטרס
פריסה של אינטרנט בכ-90 אחוזים מהמטוסים./רויטרס

אלעל: חבילה בסיסית בחינם

חברת אלעל חנכה את האינטרנט במטוסיה לפני שנתיים, וכעת היא מציעה פריסה מלאה בצי הדרימליינר, בצי ה-737-900 שטס בעיקר לאירופה ובשני מטוסי 737-800. אלעל מספקת אינטרנט לאירופה וארצות הברית, כשהחבילה הבסיסית מוצעת בחינם ומאפשרת גישה לשירותי מסרים כמו ווטסאפ, מסנג'ר, גישה למייל ועוד. ב-9.9 דולרים (35 שקלים) ניתן לרכוש חבילה המאפשרת גלישה חופשית באתרים, אפליקציות וצפייה בסרטונים קצרים עד שלוש דקות. החבילה העסקית נמכרת תמורת 19.9 דולרים (67 שקלים) ומציעה גלישה חופשית באתרים ואפליקציות, צפייה בסרטים, האזנה למוסיקה וחיבור ל-VPN למי שצריך לעבוד גם בגובה של 36,000 רגל.

אלעל מציעה לארצות הברית את אותן החבילות, אך בתמחור שונה: החבילה הבסיסית בחינם, החבילה הבינונית ב-14.9 דולרים (53 שקלים) והעסקית 24.9 דולרים (89 שקלים). עבור כל החבילות לאירופה וארצות הברית, ניתן לשלם באמצעות נקודות של הנוסע המתמיד, כשלקוחות פלייקארד נהנים מהנחה.

מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018. רויטרס
החל מ-14 שקלים בחברת אלעל./רויטרס

טורקיש אירליינס: החל מ-35 שקלים

טורקיש אירליינס מציעה אינטרנט אלחוטי בכל המטוסים רחבי-הגוף, שחלקם גם טסים בקו ישראל-איסטנבול ומאיסנטבול ליעדים כמו ארה"ב והמזרח. החברה מציעה אינטרנט אלחוטי ללא הגבלת נפח ב ב-9 דולרים (35 שקלים) למשך שעה ו-14.9 דולרים (53 שקלים) למשך 24 שעות, כך שאם יש לכם טיסת המשך, תוכלו להשתמש בחבילת הגלישה. עוד מציעה החברה אינטרנט אלחוטי לנוסעים במחלקות היוקרה ולנוסעים המתמידים במעמד קלאסיק ומעלה.

טורקיש איירליינס. Turkish Airlines,
ללא הגבלת נפח ועד 24 שעות./Turkish Airlines

נורוויג'ן: חינם

חברת התעופה נורוויג'ן מציעה אינטרנט אלחוטי בחינם בכל מטוסיה שממריאים מישראל (בכפוף לשינויים מבצעיים). ללא הגבלת מהירות או נפח, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאינטרנט האלחוטי כשהמטוס מגיעה לגובה שיוט ולהתחבר לאינטרנט.

דלתא: 28 דולרים לכל הטיסה

חברת התעופה דלתא שמפעילה קו בין תל אביב לניו יורק, מציעה אינטרנט אלחוטי במחיר של 28 דולרים (100 שקלים) לאורך כל הטיסה וללא הגבלת נפח. לאחרונה החלה לשדרג את אנטנות האינטרנט המתוקנות על המטוס, כשהן מציעות מהירות של עד 15 מגה לשניה, מהירות שמספיקה לצפייה בנטפליקס ללא כל בעיה. עם זאת, המטוסים שמגיעים אלינו, מצויידים בתשתית האינטרנט איטית יותר.

כל מטוסי "דלתא איירליינס" בעולם קורקעו עקב תקלה במערכות התקשורת. רויטרס
100 שקלים לכל הטיסה./רויטרס

אירופלוט: החל מ-18 שקלים

חברת Aeroflot הרוסית מציעה אינטרנט אלחוטי במטוסים רחבי הגוף שחלקם גם טסים לארץ. כך לדוגמה ב-A330 של איירבאס תוכלו לרכוש חבילה מינימלית לרבע שעה של 10 מגה ב-5 דולרים (18 שקלים), חבילה בינונית של 30 מגה למשך שעה ב-15 דולר (53 שקלים) וחבילה בנפח 150 מגה לאורך כל הטיסה, ב-50 דולרים (158 שקלים). של 150 מגה למשך כל הטיסה במחיר של 178 שקלים. בבואינג 777 של החברה, החבילה המקסימלית הינה של 100 מגה אך ללא מגבלת זמן. החבילות של אירופלוט נחשבות ליקרות במיוחד ומציעות נפח מאוד נמוך, כך שייתכן כי כבר בהתחברות הראשונה, כמות המידע שירד אל הסמארטפון ינצל את החבילה במלואה.

מטוס של חברת אירופלוט הרוסית. ShutterStock
חבילות גלישה רזות ויקרות מאוד./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully