וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט המושלם לקיץ: בדקנו את מכונת המשקאות של נספרסו

18.7.2019 / 8:54

חברת נספרסו השיקה לאחרונה את מכונת "בריסטה" שמסוגלת להכין עד 14 משקאות, קרים או חמים. החל משוקו ועד לקפה ניטרו. בבריסטה ניתן להשתמש ללא תלות במכונת הקפה, אך נספרסו השיקה קפסולות המיועדות לקפה קר ומדובר בשילוב מושלם

נספרסו גיף. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הממשק הכי פשוט שיש./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת נספרסו נאבקת על שוק הקפה ובין פיתוח קפסולות או מכונות חדשות, השיקה לאחרונה בישראל את מכונת הבריסטה. מדובר במכונת משקאות הפועלת ללא תלות במכונת הקפה שלכם. כלומר הצרכנים יכולים לבחור איזו מכונה שירצו, מכל החברות. בנספרסו כמובן ממליצים שתשתמשו במכונה שלהם ובקפסולות שהיא משווקת, אבל מניסיון: אין שום בעיה להשתמש גם במכונות אחרות. המכונה מציעה הכנה של מגוון רחב של משקאות קרים או חמים וניתן לבחור את המשקה מתוך 13 המתכונים המובנים. המכונה רלוונטית מתמיד לקיץ החם, כשנספרסו השיקה קולקציית קפסולות מיוחדת לקיץ, ואילו המכונה מסוגלת להכין מגוון רחב של משקאות קרים.

עוד בוואלה! TECH:

הפאדיחה של אהוד ברק: "ביטחוניסט" שחושף את פרטי האשראי ברשתות החברתיות
המרוץ לאייפון: מבריחים חפרו מנהרה סודית בקירות המפעל של אפל
מיליוני שקלים ביומיים: כמה הישראלים הוציאו בפריים דיי של אמזון?

איך זה עובד

המכונה מחולקת לארבעה חלקים: גוף המכונה הכולל מסך מגע באמצעותו מנווטים בין המתכונים, עוד הוא כולל מערכת המאפשרת חימום מהיר ואחיד להכנת מתכונים והקצפת חלב. הרכיב השני הינו כד שאליו שופכים את הקפה, מניחים את הקרח, מים, סוכר או שוקולד בהתאם למתכון ואותו אפשר גם לנקות במדיח הכלים. הרכיב השלישי הינו מקציף פלסטיק שאותו מניחים באמצע הכד, ואליו הוא מתמגנט כשהכד נמצא בתוך הבסיס והרביעי הינו מכסה הכד שלמעשה, בלעדיו לא ניתן להפעיל את המכונה. אל המכונה נלווה ספר מתכונים מודפס, אך לצערי הרב מדובר בספר מתכונים באנגלית. בחיפוש מהיר מצאתי שקיים ספר מתכונים גם בעברית, אך רק באתר. חבל שבנספרסו לא טרחו ולהנגיש אותו גם לדוברי עברית, על ידי מתן עותק פיזי כבר בתוך הקופסה. במקום, המשתמשים יצטרכו לחפש את ספר המתכונים באינטרנט וספק אם הם ידעו שקיים כזה.

נספרסו בריסטה. מייקי לוי, מערכת וואלה!
שלושים שניות עד דקה והקפה מוכן./מערכת וואלה!, מייקי לוי

בנספרסו מבטיחים שהמכונה מציעה מבחר מגוון של מתכונים. כמה מגוונת המכונה? ניתן להכין קפה וינאי, לאטה מקיאטו, קפוצ'ינו, לאטה ארט, קפוצ'ינו מועדן, אספרסו מקיאטו קר, פראפה קר, קפה קר בסגנון ניטרו, אספרסו עם קצפת, שוקו חם ועוד. ההפעלה די פשוטה: פותחים את ספר המתכונים באנגלית או בעברית דרך האתר, מפעילים את המכונה ומנווטים באמצעות כפתורי המגע. ההפעלה של המכונה כל כך פשוטה ואין כאן מקום להתבלבל. חץ ימינה יעביר בין המתכונים, חץ שמאלה אחורה והמקש האמצעי כדי לבצע את המתכון.

אז איך הקפה?

מצאתי שני משקאות שאני מאוד מחבב והמכונה יודעת להכין: קפה ניטרו ושוקו חם. הקפה ניטרו נחשב לאחד מסוגי הקפה הפופולריים ביותר ולאחרונה הוא מתפשט גם בישראל. מדובר בקפה שנמזג באמצעות ברז בירה, ולא סתם: למעלה הוא עשיר בקצף סמיך שמזכיר בירה, ולמטה הקפה. הקצף הסמיך אמור להחליף את ההרגשה של החלב ולעדן את הטעם המר של הקפה. ההפעלה מאוד פשוטה: שלוש קוביות קרח, 100 מיליליטר מים וקפה. מפעילים את המכונה, מנווטים לקפה ניטרו ומפעילים. בתוך 30 שניות מקבלים קפה שלא נופל מקפה ניטרו בבית קפה, תוצאה שהצליחה להפתיע אותי מאוד.

קפה בריסטה נספרסו. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הקפה הצליח להפתיע אותי מאוד./מערכת וואלה!, מייקי לוי

סוג נוסף שהמכונה יודעת להכין הוא שוקו חם והוא מיועד יותר לחורף מאשר לקיץ הלוהט במדינת ישראל. אך כאן בשונה מסוגי הקפה השונים שהמכונה יודעת, תצטרכו לרכוש גם את השוקולדים של נספרסו, או לפחות כך היא מבקשת. נספרסו מוכרת הכל: החל מכוסות, סוכר ועד לעוגיות ליד הקפה וגם שוקולדים. אין מה לעשות, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר כפי שנספרסו מבקשת, פתחתי את השוקולד שהגיע באריזה במיוחד עבורי. גם כאן ההפעלה הייתה פשוטה וקלה במיוחד, המתכון ברור ולא דורש התעסקות. בתוך שתיים עד שלוש דקות מתקבל שוקו חם, בדיוק כפי שאתם מצפים לו. הטעמים מצויינים, עשירים ולא מתוקים מדי.

סיכום

מדובר במכונה נהדרת שמועצבת בצורה יפה ואלגנטית, ותצליח גם לשדרג את נראות המטבח. היא נמכרת תמורת 790 שקלים ובנספרסו מציעים הנחה של 100 שקלים ברכישת בריסטה וחמישה שרוולי קפה. למעשה, מדובר בכמעט 5 שרוולי קפה מתנה או לחילופין 220 שקלים הנחה ברכישת מכשיר בריסטה, מכונת קפה ו-10 שרוולי קפה. למרות שבנספרסו דורשים שתרכשו מכונה שלהם, המכשיר יכול לעבוד עם כל מכונת קפה. המכשיר כל כך פשוט כך שהוא מתאים לכל אחד ואם אתם מחפשים איך לשדרג את הקפה של הקיץ, מדובר במכשיר מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully