וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון לווטסאפ יאפשר לשמוע הקלטות מבלי שהצד השני ידע

23.7.2019 / 6:25

האם בקרוב נוכל להאזין להודעות קוליות מבלי שהצד השני יראה וי כחול? גם אם ביטלתם את הוי הכחול, כשתאזינו להקלטה, יופיע סימן שהאזנתם. אך הודות לעדכון החדש, ייתכן כי בקרוב תוכלו לעשות זאת מבלי שהצד השני ידע

ווטסאפ. ShutterStock
לשמוע הקלטות בלי וי כחול - בעתיד הלא רחוק של ווטסאפ?/ShutterStock

ווטסאפ ממשיכה להתעדכן מיום ליום עם פונקציות חדשות ומגניבות המשפרות את החוויה למשתמש, וכעת מציגות תכונה שאנשים חיכו לה מזה הרבה מאוד זמן. השמועות החלו לצוף ברשת לאחר שהודלף צילום מסך בו משתמש שומע הקלטה שנשלחה אליו דרך מסך ההתראות. מלבד האפשרות החדשה שתתווסף לאפליקציית המסרים, מדובר בבשורה של ממש עבור אלו שביטלו את הוי הכחול, שמראה אם אדם קרא את ההודעה או לא. משמע, במידה ונשמע את ההקלטה דרך מסך ההתראות ולא מתוך האפליקציה עצמה, הצד השני לא ידע בוודאות אם ראינו או כלל שמענו אותה.

עוד בוואלה! TECH:

כך תשלחו הודעה בווטסאפ מבלי להוסיף את המספר לרשימת אנשי הקשר
קצירת רשתות חברתיות וגישה חופשית למיילים: נחשפו מבצעי הסייבר הסודיים של רוסיה
בצל הסיכון לפרטיות: בארצות הברית קוראים ל-FBI לחקור את FaceApp


אתר WABetaInfo העוסק בעדכוני ווטסאפ, מצא עדויות ראשונות לניסוי שהחברה מקיימת. לפי האתר, האפשרות החדשה התגלתה בגרסת הבטא האחרונה של ווטסאפ. ברגע שבפייסבוק יסיימו לבדוק את העדכון עבור האפליקציה, נראה כי הוא יהיה זמין לכולם. לפני קצת פחות מחודש דיווחנו כי בווטסאפ תיכננו להציג עדכון חדש שיאפשר לראות גם סרטונים דרך מסך ההתראות. כעת, צילום המסך מראה שגם הקלטות יתווספו לאותו המסך. חשוב לציין כי על פי הדיווחים, התכונה תהיה זמינה בשלב הראשוני רק עבור משתמשי אייפון, שיכלו ללחוץ על ההתראה ולהאזין להקלטה באופן ישיר, כך שלא יהיו מחויבים להיכנס לשיחה עצמה.

תכונת הוי הכחול לסימון קריאת ההודעה, שווטסאפ השיקה לפני מספר שנים, הייתה ברת ביטול דרך ההגדרות, אולם עבור שמיעת הקלטות הסימון המשיך להופיע. לכן, אנו צופים שהרבה משתמשים יתלהבו מהדיווח כי שמיעת ההקלטה דרך מסך ההתראות, תיעשה ללא כל סימון של וי כחול. בווטסאפ רוצים לשפר גם את היכולת שלכם לערוך מדיה דרך האפליקציה, ובדיווח קודם של WABetaInfo, הוצגו צילומי מסך של כלי העריכה החדש. גם העדכון הזה נמצא כרגע תחת בדיקות קפדניות וישוחרר, ככל הנראה, בעדכונים עתידיים של האפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully