וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רונה: צברה מעל ל-50 אלף עוקבים בחודש והיא צוחקת על כולנו

14.8.2019 / 7:25

רונה פתחה עמוד אינסטגרם לפני חודש וצברה כבר מעל ל-52 אלף עוקבים. רונה היא הטרנד האחרון ברשת וזוכה לאלפי לייקים ותגובות. רונה מבינה שהרשתות החברתיות השתלטו עלינו. רונה מנצלת את זה. רונה צוחקת על כולנו. תכירו את רונה

זאת רונה אינסטגרם. this.is.rona, צילום מסך
זאת רונה. תהיו רונה./צילום מסך, this.is.rona

הכירו את רונה, כוכבת הרשת החדשה שהשתלטה על האינסטגרם בחודש האחרון. העמוד שלה, this.is.rona, צבר כבר מעל ל-52,000 אלף עוקבים, כל תמונה זוכה לאלפי לייקים ותגובות ונראה שזו רק ההתחלה. הרשת הפכה בשנים האחרונות לחממה עבור ממים ובדיחות על מנהגי הישראלים, ובשנים האחרונות זכינו לראות מגמה עולה של חשבונות ברשתות החברתיות, שמאמצות זאת בדרך שנונה למדי. רונה לא שונה וההתחכמות שלה היא כנראה רק חלק ממה שהפך אותה לכל כך ויראלית בימים האחרונים. "רונה היא דמות נשית שמשתפת את העוקבים בסיטואציות שונות, ולפעמים משעשעות בחיי היום יום שלה", אמרה יוצרת העמוד בשיחה עם וואלה! TECH. נכון, הרעיון מאחורי העמוד כבר נעשה בעבר, בין אם בארץ עם העמוד "תהיה יוסף" בו יוסף ויוספה השתלטו על הפיד בפייסבוק שלנו, ובין אם בחו"ל, אך זה לא מנע מהעמוד לצבור כמות עוקבים עצומה.

רונה היא כמובן דמות וירטואלית והיא מתיימרת להיות "מושלמת". היא מתנהגת בדיוק כפי שהיא ראויה להתנהג, הן עם כללי הנימוס והן עם כללי החברה, אלא שהיא עושה זאת תוך ביקורת על ההתנהגות שהפכה כבר לנורמטיבית עבור רבים. גם בעמוד של "יוסף" שהוקם והתפרסם מזמן, היוצרים דאגו לבקר את ההתנהגות של צעירים רבים ברשתות החברתיות ובחיים האישיים בצורה הומוריסטית. "רונה לא מעלה תמונה בלי פילטר וכותבת 'בלי פילטר' כי לא אכפת לנו מהפילטר של התמונה שלה", נכתב באחד מהפוסטים שפורסמו בעמוד. באחר נכתב "לרונה יש תמונה מרגע שהיא נהנתה בו. רונה לא תעלה לסטורי את התמונה ותכתוב 'תחזירו אותי לשם' כי אף אחד לא יחזיר אותה לשם". כל פרסום בעמוד האינסטגרם של רונה נחתם ב"תהיי רונה".

"פתחתי את העמוד ולא ציפיתי לעלייה כזו מהירה של עוקבים, ממש שמחתי לראות שיש הזדהות גדולה ושהסיטואציות שרונה מתארת מצליחות לגעת בקהל רחב ומגוון שמרביתו מפרגן ומעודד להמשיך לייצר תוכן שהעוקבים יוכלו ליהנות ממנו", המשיכה לשתף איתנו יוצרת העמוד. כאמור, רונה הספיקה לצבור בתוך חודש בלבד כ-50 אלף עוקבים, בזמן שכל פוסט זוכה בעצמו לאלפי לייקים ותגובות. "זאת רונה. רונה יודעת שהיא נראית מעולה. רונה לא סופרת קלוריות. רונה אוכלת מה שבא לה. תהיי רונה", נכתב בפוסט נוסף שעלה בעמוד.

הנוסחה הזאת אמנם זיכתה את העמוד בהצלחה מסחררת, אולם יש לא מעט תגובות ביקורתיות גם על רונה עצמה, אותה הדמות הבדיונית המוזכרת בעמוד. "אתם מוציאים לבנות את כל הכיף בלהיות בנות", כתבה אחת הגולשות. חלק מהפוסטים לעיתים נופלים תחת קלישאות, שאולי כנראה היה טוב יותר להותיר בצד, אך יוצרת העמוד מבטיחה לנו שהכל נעשה בנימה הומוריסטית ואין בכוונתה לפגוע באף אחת. "אני משקיעה זמן ומחשבה בניסוח הפוסטים ומשתדלת שיעבירו את המסר בצורה מכובדת ככל הניתן, עם זאת לא תמיד התוכן עובר בצורה שאני מתכוונת", סיפרה לנו יוצרת העמוד. "תמיד יהיו תגובות טובות ותגובות פחות טובות, חשוב לזכור שהעמוד הומוריסטי והרוב מפרגן", הוסיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully