וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקו לפתוח קבוצות בווטסאפ על כל שטות: כך תשלחו הודעה למספר אנשים במקביל

25.8.2019 / 6:25

רוצים לשלוח הודעה בווטסאפ לכמה אנשים במקביל, אבל בלי לפתוח קבוצה נוספת? מתברר שלשירות המסרים, שרק ממשיך להתעדכן מיום ליום, יש פתרון בשבילכם והוא פשוט למדי. כך תוכלו ליצור רשימת תפוצה בווטסאפ מבלי להוסיף אנשים לקבוצה חדשה

ווטסאפ. ShutterStock
כך תיצרו רשימת תפוצה בווטסאפ/ShutterStock

מה אם היינו יכולים לשלוח הודעת ווטסאפ לכל החברים שלנו במקביל, בלי לפתוח קבוצה? ובכן, הפלא ופלא, הדבר אפשרי וזה פשוט ונוח יותר משתחשבו. אין מה לעשות, ווטסאפ הינה אפליקציית המסרים הגדולה בעולם עם מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים. בחודשים האחרונים, כמעט בכל שבוע למען האמת, האפליקציה עולה לכותרות, וזאת בגלל העדכונים השוטפים שהיא מקבלת. עבור לא מעט אנשים, האפשרות לשלוח הודעה אחת למספר גדול של אנשים במקביל זו תכונה מבורכת. מה שלא הרבה יודעים זה שהתכונה למעשה כבר מובנית בווטסאפ עוד מימיה הראשונים.

בין אם מדובר במדריך שרוצה לשתף את חניכיו בסדר היום או אדם שרוצה לשתף בשורה עם כל החברים, שלאו דווקא מכירים אחד את השני: אלו הן רק שתי דוגמאות לכמה התכונה הזאת יכולה להיות הקלה מבורכת על מספר גדול של משתמשים, וכזו שתחסוך לא מעט זמן ועבודה. זו אלטרנטיבה הרבה יותר טובה לקבוצות ווטסאפ, במיוחד אם אתם רק מנסים להעביר מידע לכמה אנשים במהירות ובמקביל. זו גם דרך מצוינת להימנע מליצור כל כך הרבה קבוצות, מה שבטח העיק על כל אחד מאיתנו בשלב כזה או אחר. יתרה מכך, אף אחד מהנמענים ברשימה לא יוכל לראות את התגובות של האחרים, אלא התגובה תישלח חזרה אליכם ממש כמו הודעה פרטית.

כפתור ליצירת רשימת תפוצה באפליקציית ווטסאפ. צילום מסך
לחצו על הכפתור ליצירת רשימת תפוצה בווטסאפ/צילום מסך

כך תיצרו רשימת תפוצה בווטסאפ

במידה ואתם משתמשים באייפון, היכנסו לאפליקציה, ובמסך הראשי בחרו ב"רשימות תפוצה" או "Broadcast List" בחלקו העליון של המסך. לאחר מכן, לחצו על הכפתור "רשימה חדשה" אם אתם בממשק בעברית או "New List" אם אתם בממשק באנגלית. במסך החדש תוכלו לבחור את אנשי הקשר שתרצו ליצור איתם את רשימת התפוצה. תוכלו ליצור מספר קבוצות כאלו, אז אל תחששו מלכלול רק מספר אנשים מצומצם ברשימה הראשונה שלכם. לאחר שסיימתם ליצור את רשימת התפוצה, תוכלו לשלוח הודעה לכל הנמנענים בו זמנית והם יקבלו אותה ממש כמו הודעה פרטית רגילה.

עוד בוואלה! TECH

ביבי, סופגניות ורבנות: הישראלים באפליקציות ההיכרויות נחשפים

לכתבה המלאה

התהליך במכשירי אנדרואיד דומה מאוד ופשוט לא פחות מזה שבמכשירי האייפון. פתחו את אפליקציית ווטסאפ ולאחר מכן לחצו על אפשרויות נוספות, אותן שלוש נקודות המופיעות בחלקו העליון של המסך. לחצו על "תפוצה חדשה" או "New broadcast", ושם תוכלו לבחור את אנשי הקשר שתרצו להוסיף לרשימה. מן הצפוי, הן באנדרואיד והן באייפון, תוכלו לשנות את שם והרכב רשימת התפוצה לאחר שיצרתם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully