וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחסכו בסוללה ותשפרו את זמינות הסמארטפון

28.8.2019 / 8:29

חווים קליטה נמוכה בבית או בעבודה? באמצעות פיצ'ר שהושק לפני מספר שנים בחברת פרטנר ולאחרונה גם בהוט מובייל ובפלאפון, תוכלו לשפר את הקליטה של הסמארטפון שלכם, לחסוך בחיי סוללה וגם לצמצם את הקרינה מהסמארטפון

סמארטפון בלי קליטה. ShutterStock
גם יחסוך לכם בסוללה, יצמצם את הקרינה וישפר את הזמינות שלכם./ShutterStock

גרים במרתף או פשוט באזור ללא קליטה ומפספסים שיחות חשובות? מחירי הסלולר ירדו משמעותית ואיכות התשתיות ירדה בהתאמה. כתוצאה מכך, משתמשים חווים קליטה נמוכה במקומות רבים, מה שמוביל לעיתים לשיחות שלא מתקבלות. לא רק זה, אלא כשהקליטה חלשה הסמארטפון מתאמץ יותר, מה שמוביל לקרינה גבוהה יותר ולבזבוז בחיי הסוללה. לשמחתנו, חברות הסלולר פרטנר, פלאפון והוט מובייל, מציעות שירות שמאפשר שיחות על גבי רשת האינטרנט הביתית. הפונקציה זמינה במרבית ממכשירי LG, סמסונג ואפל שהושקו משנת 2017, כך שגם אם יש ברשותכם סמארטפון ישן, עדיין תוכלו ליהנות מהשירות שיחסוך בסוללה ויאפשר לכם להמשיך לבצע שיחות מכל מקום בו יש רשת אינטרנט אלחוטית.

כדי להפעיל את הפיצ'ר, בדקו שהסמארטפון שלכם נתמך בשיחות על גבי האינטרנט האלחוטי. את רשימת הסמארטפונים הנתמכים בפרטנר ניתן למצוא כאן, רשימת הסמארטפונים בפלאפון כאן ואת רשימת הסמארטפונים בהוט מובייל כאן. במידה והסמארטפון שלכם תומך באפשרות, וודאו שהוא מריץ את מערכת ההפעלה העדכנית ביותר. למרות שמדובר בתכונה שזמינה מאז 2016, יצרניות רבות כמו סמסונג ו-LG הוסיפו אותה לסמארטפונים ישנים רק באמצעות עדכוני תוכנה שיצאו בחודשים האחרונים. לכן גשו להגדרות ולחצו על תפריט העדכונים. בדקו שאין עדכון זמין, ואם כן - בצעו אותו. אחרי שביצעתם את העדכון תוכלו סוף - סוף להפעיל את האפשרות.

גיף wifi calling. צילום מסך, צילום מסך
הפעלה פשוטה, רק קחו בחשבון שהקליטה שלכם מעתה תהיה תלויה גם ברשת האלחוטית בעבודה או בבית./צילום מסך, צילום מסך

באייפון גשו להגדרות, רדו למטה וחפשו את "טלפון", שם הפעילו את "שיחות דרך רשת אלחוטית", ולחצו על כפתור ההפעלה. במכשירי LG היכנסו ליישומים, הגדרות, ובתפריט לחצו על "הגדרות שיחה" והקישו על שיחות Wi-Fi. במכשירי סמסונג היכנסו אל החייגן, לחצו על כפתור התפריט שנראה כמו שלוש נקודות וממוקם לצד הזכוכית המגדלת. לחצו על הגדרות, ובתפריט שיפתח הפעילו את שיחות על גבי Wi-Fi.

חשוב לשים לב: במידה ואתם מתחילים שיחה ויוצאים מהבית, השיחה תתנתק ברגע שתאבד הקליטה עם הרשת האלחוטית. לכן במידה ואתם מתכננים לצאת מהבית, כבו את הרשת האלחוטית והתחילו את השיחה. עוד חשוב לדעת שבאמצעות הפיצ'ר לא ניתן לקיים שיחות מחו"ל וכך למעשה "לחסוך" בכסף. קחו בחשבון שבמידה והאפשרות תעבוד לכם בחו"ל, אתם צפויים להיות מחוייבים בזהה לשיחה מחו"ל ללא חבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully