וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלתם מסרון עם שובר בסך 100 שקלים לקניות בפרטנר? שימו לב- זו לא הונאה!

20.9.2019 / 6:04

הפעם זו לא הונאה: קיבלתם מסרון עם שובר בסך 100 שקלים לקניות בפרטנר? אז הפעם מדובר בשובר אמיתי שמגיע אחרי הסדר פשרה. החיסרון: ניתן לממש את הפיצוי רק בפרטנר. אספנו עבורכם את הדברים הכי שווים שתוכלו למצוא באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הונאה, אלא פיצוי שאותו פסק בית המשפט./מערכת וואלה!, צילום מסך

קיבלתם מסרון שבו אתם זכאים ל-100 שקלים מתנה מפרטנר? אז תשמחו לגלות שהפעם לא מדובר בהונאה. בתחילת השנה (פברואר), אישר בית המשפט המחוזי מרכז, הסדר פשרה בתביעה ייצוגית נגד פרטנר, בטענה כי החברה צירפה מנויים לשירות צליל המתנה ללא הסכמתם. התביעה נוגעת ללקוחות פרטנר בין השנים 2003 עד 2011, ונוגעת לכ-486 אלף לקוחות שיפוצו בהיקף של 48.5 מיליון שקלים, כלומר 100 שקלים ללקוח. החיסרון בהסדר הוא שחברת פרטנר מאלצת את הלקוחות לממש את השובר רק דרך החנות שלה, לרבות רכישת סמארטפונים. עם זאת, אספנו עבורכם שלושה מוצרים שווים שניתן למצוא בהטבה. אם לא קיבלתם את המסרון, תוכלו לבדוק בקישור הבא את זכאותכם לפיצוי.

מטען רכב לאייפון של חברת Griffin

חברת Griffin נחשבת ליצרנית אביזרים איכותית ומאושרת אפל. אחד המוצרים המשתלמים ביותר שניתן למצוא הוא המטען לרכב שמגיע עם כבל הטענה מובנה לאייפון, ועוד שקע USB נוסף. אורכו של הכבל 90 סנטימטרים, וזה אמור להספיק משקע ההטענה ועד למעמד האייפון. עוד הוא מטעין בעוצמה של 12 וולט, כך שמדובר במטען מהיר. רק כבל לייטנינג לאייפון מקורי יעלה מעל ל-100 שקלים, כך שכאן מדובר במציאה של ממש.

טעינה לרכב גריפין. יח״צ,
המימוש המושלם לבעלי אייפון ורכב./יח״צ

מפצל לחשמל עם 2 יציאות USB

הנה מוצר לא שגרתי שאילולא השובר של פרטנר, ייתכן ולא הייתם רוכשים אותו או בכלל שמים לב אליו ובצדק. על פניו זה לא מוצר הכרחי, אך נחמד שיש. אם אתם מחפשים מפצל לחשמל, אבל כזה שיגיע עם שקעי USB, אז תוכלו למצוא את המוצר הזה ב-99 שקלים דרך האתר של פרטנר. הוא מגיע עם 5 יציאות לחשמל ו-2 כניסות USB. עוד הוא מגיע עם מפסק לניתוק מהיר. כך תוכלו לחסוך על חיבור המטען לשקע, ופשוט להכניס את הכבל אל תוך שקע ה-USB.

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: אפל תשיק בישראל את שירות הסטרימינג Apple TV פלוס במקביל להשקה העולמית

לכתבה המלאה
מפצל לחשמל. יח״צ,
לא היינו חושבים לקנות אותו אם הוא לא היה ניתן ״בחינם״./יח״צ

מתאם Type-C ל-HDMI

מרבית מהסמארטפונים כיום ואפילו המחשבים, מציעים חיבור Type-C שמאפשר העברת נתונים, לרבות העברת וידאו ואודיו לטלוויזיה. המתאם Type-C ל-HDMI יאפשר לכם לחבר את הסמארטפון אל תוך הטלוויזיה ולנגן סרטים, סדרות ואת כל התוכן שיש לכם בסמארטפון. עוד תוכלו גם לחבר מחשבים כמו המקבוקים שלא מגיעים עם חיבור HDMI ייעודי. מתאם דומה יעלה לפחות 120 שקלים, כך שגם מדובר במחיר די משתלם של 100 שקלים בלבד, ועוד מחברה ממותגת.

מתאם hdmi. יח״צ,
עוד מימוש אטרקטיבי./יח״צ

רמקול קריוקי של חברת פיור אקוסטיקס

הרמקול "קריוקי" של פיור אקוסטיקס (דגם LX-10) מגיע בעוצמה של 10 וואט, ומאחר והוא נמכר ב-105 שקלים, אפשר לשער שהאיכות שלו בינונית. עוד הוא מגיע עם סוללה בקיבולת 12,000 מיליאמפר-שעה המאפשרת שימוש של עד שמונה שעות, קישורית בלוטות', כניסת כרטיסי זיכרון ו-USB וכניסה למיקרופון חוטי PL 6.3. ניתן למצוא אותו באתרים השונים ב-105 שקלים. באתר של פרטנר תוכלו למצוא אותו ב-100 שקלים, ומדובר במימוש משתלם לשובר שלכם.

רמקול פיור אקוסטיקס. יח״צ,
אל תצפו לעשות איתו ערבי קריוקי./יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully