וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המביך בו הפרצוף האמיתי של הוולוגרית נחשף בשידור חי

30.10.2019 / 0:04

אושיית רשת צעירה ואטרקטיבית השיגה תרומות בסך 14 אלף דולר בזכות קולה העדין והמראה המלאכי שלה, אולם תקלה במהלך שידור חי ברשת חשפה את פרצופה האמיתי ומעריציה ההמומים מיהרו לדרוש את כספם בחזרה

Your Highness Qiao Biluo

בימינו בטוח יותר להניח שכל תמונה שאנחנו נחשפים לה ברשת עברה מידה מסוימת של עריכה לפני פרסומה. אולם, כשמדובר בשידור סטרימינג לייב אנחנו לא חושבים שמה שאנחנו רואים מכוסה למעשה בפילטרים מזויפים, אלא אם כן מדובר בפילטרים כמו אוזני כלב או נצנצים שמסגירים בקלות את השימוש בהם. וולגרית מצליחה בסין שהמראה המרענן שלה וקולה הענוג השיגו לה יותר מ-100 אלף עוקבים שהסכימו גם לתרום לה מכיסם כדי שתתייחס אליהם נחשפה - לאחר שהשתמשה בפילטר מוגזם במיוחד ושינתה לחלוטין את המראה שלה כדי להיראות כמו נערה צעירה ואטקרטיבית כשהיא למעשה - אישה ממוצעת מראה לחלוטין בת 58.

ה"נערה" הזוהרת שזכתה ברשת לכינוי "הוד מעלתך קיאו ביליו" הותירה רבים המומים לאחר שהפילטר בו השתמשה בשידור חי הוסר בעקבות תקלה טכנית וחשף את זהותה האמיתית: אישה בת 58. התקרית אירעה ב-25 ביולי כשקיאו תיעדה עצמה שרה בפני מעריציה באתר הסטרימינג הסיני DouYu. על פי חדשות BBC, זהותה האמיתית נחשפה בשוגג כשהסורק לא זיהה את פניה ודמותה הנערצת לפתע התפוגגה. מעריציה ידעו שהיא משתמשת בפילטר אך לא ידעו עד כמה ההבדל מהמציאות הוא גדול.

ואתם?

נסו בבית וספרו לנו: עבד גם אצלכם?

לא, איזה שטויות. גם הילדים ענו עם התנועה המסורתית
כן! אני בהלם
עוד 614 ימים לסיום הסקר
16 משתתפים
וולוגרית שזייפה את גילה באמצעות פילטר. צילום מסך
ככה היא נראתה עם הפילטר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully