וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר היפה ביותר שהושק עד כה? שיאומי חושפת את המי מיקס אלפא

25.9.2019 / 6:25

המכשיר היפה והמיוחד ביותר שהושק לאחרונה? חברת שיאומי ממשיכה בקו המכשירים החדשניים, והפעם עם המי מיקס אלפא, סמארטפון עם מסך של 180 מעלות. החדשנות והעיצוב הייחודי מעידים גם על תג מחיר גבוהה במיוחד, הרבה יותר ממה שאתם חושבים

שיאומי מי מיקס אלפא. שיאומי,
השיאומי מי מיקס אלפא/שיאומי

מכשיר שמשנה לחלוטין את הקונספט שהוביל את השוק בעולם המסכים המתקפלים: שיאומי חשפה את המי מיקס אלפא, סמארטפון עם מסך שמתעטף לגמרי מסביב למכשיר, עד לנקודה בה הוא נפגש עם מערך הצילום האחורי. בכך, שיאומי ניסתה לייצר סמארטפון המורכב לגמרי ממסך, כך שאפילו המכוונים לאינטרנט ואחוזי סוללה מוצגים בצדו של המכשיר. סדרת המי מיקס של שיאומי תמיד הייתה צעד קדימה בכל הנוגע לפריצת הגבולות בעולם הסמארטפונים, והמי מיקס אלפא החדש ממשיך את הקו החדשני. , שיאומי ניסתה לייצר סמארטפון המורכב לגמרי ממסך, כך שאפילו המכוונים לאינטרנט ואחוזי סוללה מוצגים בצדו של המכשיר.

היצרנית הסינית טוענת שהמי מיקס אלפא מגיע עם יחס מסך לגוף של מעל ל-180 אחוזים. אם חשבתם ולו לרגע שהמכשיר הזה לא יכלול את החומרה הטובה ביותר בסמארטפון, אתם בהחלט טועים - המי מיקס אלפא כולל את ערכת השבבים סנאפדרגון 855+, המתקדמת ביותר בשוק, לצד 12 גיגה של זיכרון ראם ו-512 גיגה של זיכרון אחסון. עוד הוא כולל מערך צילום אחורי הכולל את חיישן הצילום 108 מגה פיקסל החדש של סמסונג, שפותח בשיתוף פעולה עם שיאומי. בדומה לשאר חיישני סמסונג, המצלמה תדע לשלב את הפיקסלים לכדי תמונת 27 מגה-פיקסל חדה ומוארת, גם בתנאי תאורה קשים. מה לגבי סלפי? אין בעיה. סובבו את המכשיר והשתמשו בחלק האחורי של המסך והמצלמה האחורית כדי לצלם תמונה.

שיאומי מי מיקס אלפא. צילום מסך
השיאומי מי מיקס אלפא/צילום מסך

נוסף על כך, המי מיקס אלפא מגיע עם סוללה בנפח 4,050 מיליאמפר-שעה והטענה מהירה של 40 וואט. חשוב לציין שנפח הסוללה נחשב לנמוך יחסית למסך העצום שהיא נדרשת להפעיל, ולכן מסקרן מאוד כיצד שיאומי התייחסה לכך. החברה עדיין מתארת את המכשיר כ"סמארטפון קונספט", ולכן היא לא תכניס אותו לייצור המוני, אלא תשווק כמות קטנה מאוד של יחידות, וכנראה רק בסין, לפחות לעת עתה. המכשיר יצא למכירה כבר בחודש דצמבר ויעלה כ-19,999 יואן, שהם כ-9,833 שקלים. המי מיקס הראשון גם שוחרר כמכשיר קונספט וכבר בשנה לאחר מכן שווק באופן עולמי, ולכן יש סיכוי לא קטן שנזכה לראות את מכשירים דומים בעתיד, גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully