וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ בעננים: האייפון 11 עוקף את וואווי בכל המבחנים האפשריים

28.9.2019 / 7:10

בתחילת החודש השיקה אפל את האייפון 11 ולצידו שני אייפונים נוספים: האייפון פרו והאייפון פרו מקס. אפל הבטיחה כי האייפונים החדשים הינם הסמארטפונים הטובים ביותר שניתן למצוא כיום, וכעת נראה שהם עוקפים את וואווי וסמסונג בכל המבחנים האפשריים

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

טראמפ יכול להיות רגוע: האייפון 11 הושק לפני שמונה ימים, ועיתונאים וגולשים מכל העולם החלו לבצע השוואות בינו לבין הסמארטפונים שקיימים, לרבות וואווי שנמצאת בשנים האחרונות במקומות הראשונים וקוטפת את הפרסים הנחשקים ביותר. כזכור, בהשקה אפל הבטיחה שהאייפון החדש מגיע עם חיי הסוללה הטובים ביותר שיש בסמארטפון, המעבד המתקדם ביותר שניתן למצוא ואפילו המצלמה הטובה ביותר. כך לדוגמה, טענה אפל בזמן ההשקה כי האייפון פרו מקס מגיע עם חיי סוללה ארוכים יותר בחמש שעות לעומת האייפון Xs Max. השינוי הגיע הודות לשימוש במעבד חסכוני יותר, והגדלת נפח הסוללה. חידוש אמיתי אין בגרסה החדשה, אבל בעולם מהללים את השיפורים והשינויים שהוא מביא איתו.

בהשוואות שביצעו אתרי אינטרנט ברחבי העולם, נמצא כי האייפון פרו מקס מגיע עם חיי הסוללה הארוכים ביותר, גם בהשוואה לסמארטפונים של וואווי, לרבות ה-P30 Pro, מכשיר הדגל של החברה. עם זאת, מדובר בהבדל יחסית מינורי. ה-Mate 30 Pro החדש של וואווי, הציג זמן מסך של 8 שעות ו-13 דקות, ולעומתו האייפון פרו מקס שהצליח להציג חיי סוללה באורך שמונה שעות ו-32 דקות שבהן המסך פעל. האייפון 11 היה הראשון שהפסיד במבחן שנערך אל מול ה-Note 10 פלוס, אייפון 11, אייפון 11 פרו, אייפון 11 פרו מקס וה-Mate 30. הוא הציג חיי סוללה די מאכזבים של חמש שעות ו-21 דקות. כשאחריו הגלקסי נוט 10 פלוס עם שש שעות ו-31 דקות.

בתחום הצילום אפל הוסיפה מצלמה שלישית לגרסת הפרו, כשיש לו 3 חיישני צילום עם עדשות שונות: זווית רגילה, זום אופטי של פי שניים וזווית רחבה. טרם פורסמו סקירות מקצועיות, ואתר DxoMark שבוחן לעומק את כל הפרמטרים במערך הצילום לא הספיק לפרסם סקירה מקיפה, אך מהשוואות שניתן למצוא ברשת, הכתירו את האייפון פרו בתור הסמארטפון עם המצלמה הטובה ביותר, גם בתנאי תאורה מאתגרים. למעשה, אפל חשפה מצב חדש, "מצב לילה" שפועל בדומה לוואווי וסמסונג. מדובר בצילום שאורך כמה שניות, ובמהלכו האייפון מצלם מספר תמונות ומחבר אותן יחדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully