וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בטלגרם: האם פיצ'ר מחיקת הודעות אוטומטיות מגיע לווטסאפ?

2.10.2019 / 9:46

דיווח חדש: ווטסאפ עשויה להשיק בקרוב פיצ'ר שיאפשר מחיקת הודעות אוטומטיות בתוך חמש שניות עד שעה שלמה. בשונה ממחיקת ההודעות שניתן לבצע כיום, הפיצ'ר החדש לא ישאיר עקבות אך יהיה זמין רק בהודעות פרטיות

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ מתעדכנת, שוב./ShutterStock

כמו בטלגרם: האם פיצ'ר מחיקת הודעות אוטומטיות עשוי להגיע לווטסאפ בקרוב? דיווח חדש של אתר WABetaInfo העוסק בדיווחים על עדכונים בווטסאפ, טוען כי ווטסאפ בוחנת פיצ'ר שיאפשר שליחת הודעות שמשמידות את עצמן אחרי פרק זמן. הפי'צר החדש "הודעות שנעלמות", הוצג לראשונה בגרסת בטא פנימית, ונראה כי בשלב זה גם לא זמין למי שנרשם לשירותי הבטא של ווטסאפ. הפיצ'ר זהה למה שקיים כיום בטלגרם, ואף בג'ימייל, אחרי העדכון שגוגל ביצעה בשנה שעברה. התכונה החדשה עשויה להיות שימושית עבור אנשים שירצו לשלוח מידע רגיש, ולהשאיר סימנים כמו מחיקת הודעה.

ווטסאפ מחיקת הודעות. צילום מסך, צילום מסך
או חמש שניות או שעה שלמה: הפיצ'ר החדש./צילום מסך, צילום מסך

בשלב זה, ווטסאפ מטמיעה את הפיצ'ר בצורה בסיסית, ונראה כי מדובר בשלבים מאוד מוקדמים של השינוי. במתכונת הנוכחית, ווטסאפ תאפשר למחוק הודעות תוך 5 שניות או תוך שעה, כשהיא לא תאפשר בחירה בין לבין. עוד נראה כי גם הפיצ'ר לא יהיה זמין בקבוצות. בשונה מאפשרות מחיקת הודעות, התכונה החדשה לא תשאיר עקבות, לרבות "הודעה זו נמחקה". האתר WABetaInfo לא סיפק מידע נוסף על הפיצ'ר, לרבות זמינות, אך ניתן להעריך כי נראה את הפיצ'ר החדש בעוד מספר חודשים בודדים.

עוד בוואלה!

האייפון העמיד ביותר? האייפון 11 מפתיע במבחני ריסוק

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully