וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון העמיד ביותר? האייפון 11 מפתיע במבחני ריסוק

2.10.2019 / 8:08

מפתיע במבחני ריסוק: שלושה שבועות אחרי ההשקה, יוטיוברים בעולם יצאו לבדוק עד כמה האייפונים החדשים עמידים מפני נפילות ושריטות. במפתיע, נראה כי האייפונים החדשים הינם האייפונים העמידים ביותר שהוכרזו עד כה

ככה נראים 5,000 שקלים כשמרסקים אותם על הרצפה: האייפון 11 הושק לפני פחות מחודש, ויוטיוברים מכל העולם מיהרו לבדוק את מה שבאמת חשוב, עד כמה האייפון 11 והאייפון 11 פרו עמידים. לפי הביקורות הראשוניות, נראה כי האייפונים החדשים בעלי עמידות זהה, למעט המסגרת של האייפון 11 שעמידה יותר מפני שריטות. עוד נראה כי מדובר באייפונים בעלי העמידות הגבוהה ביותר לעומת האייפונים הקודמים. עוד נראה במבחני ההשוואות כי האייפון הצליח לעקוף את המתחרים האחרים, כמו הוואווי P30 וה-Note 10 פלוס בשורה ארוכה של מבחנים כמו צילום, סוללה, ומסך.

כזכור, בהשקה אפל הבטיחה שהאייפון החדש מגיע עם חיי הסוללה הטובים ביותר שיש בסמארטפון, המעבד המתקדם ביותר שניתן למצוא ואפילו המצלמה הטובה ביותר. כך לדוגמה, טענה אפל בזמן ההשקה כי האייפון פרו מקס מגיע עם חיי סוללה ארוכים יותר בחמש שעות לעומת האייפון Xs Max. השינוי הגיע הודות לשימוש במעבד חסכוני יותר, והגדלת נפח הסוללה. חידוש אמיתי אין בגרסה החדשה, אבל בעולם מהללים את השיפורים והשינויים שהוא מביא איתו.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully