וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו שאני משוגע": פגשנו את האנשים שהמתינו 40 שעות בשביל אייפון בחינם

26.9.2019 / 12:38

חמישה ימים אחרי ההשקה העולמית: האייפון 11 נוחת בישראל. במהלך הלילה, התקיימו מספר אירועי לילה לבן, שהבולט מהם היה במתחם שרונה בחנות אידיגיטל. פגשנו את האנשים שנענו לאתגר שבו המתינו 36 שעות וזכו באייפון 11 בחינם

עריכה: עמית לגו

עשרות אנשים הגיעו אמש (רביעי) למתחם שרונה שבתל - אביב, על מנת להיות הראשונים שירכשו את האייפון 11. לראשונה בתולדות השקת האייפון בישראל, נראה כי אפל הקדימה את מועד השקת האייפון בישראל, וחמישה ימים אחרי ההשקה העולמית, האייפון 11 נוחת כאן.מכירת האייפון החלה בדיוק בחצות ולוותה בכמה אירועי לילה לבן, כשהדגל בהם התקיים במתחם שרונה בתל - אביב, על ידי iDigital, אליו הגיעו עשרות אנשים. עם זאת, השנה נרשמה ירידה באנשים שהגיעו לרכוש את האייפון, וככל הנראה אלו העדיפו לרכוש את האייפון עם משלוח עד הבית, לצד התחרות בשוק הסמארטפונים שגוברת עם השנים.

בתחילת השבוע פרסמה אידיגיטל כי העשרה הראשונים שימתינו בתור כ-36 שעות, יזכו במכשיר אייפון 11 במתנה. התחרות שנערכה בתיאום עם מתחם שרונה ומשטרת ישראל, הביאה יותר מעשרה אנשים שהמתינו בתור במשך יותר מ-40 שעות. "אמרו שאני משוגע", אמר אחד המשתתפים שהמתין בתור יותר מ-40 שעות ואילו הראשון שזכה, המתין יותר מיממה כדי להביא לביתו את האייפון החדש. למרות ש-iDigital אינה אפל סטור, הרשת מקפידה לשמור על אווירה של אפל ועובדיה ספרו לאחור לפני ההשקה ואז עודדו את הרוכשים להיכנס לחנות באופן אישי. בין הרוכשים היו ילדים, מבוגרים והורים שבאו באמצע הלילה לרכוש מכשיר לילדים שלהם.

לראשונה בהשקות אפל, החברה הודיעה על הוזלה במחירי האייפון 11, בסך של 50 דולרים, דבר שגם בא לידי במחירים בישראל לעומת ההשקה הקודמת. האייפון פרו מסתמן כסמארטפון הטוב ביותר שזמין לעת עתה, עם שיפור ניכר בחיי הסוללה של עד חמש שעות לעומת האייפון Xs Max שהצליח להביא גם הוא חיי סוללה ארוכים במיוחד, שיפור במצלמה שלטענת החברה, מדובר במצלמה הטובה ביותר ובערכת השבבים שנחשבת למתקדמת מאי פעם, והמהירה ביותר מבין כל הסמארטפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully