וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: נטפליקס משנה את חוקי הבינג'

27.10.2019 / 9:09

מרגישים שהסדרה איטית מדי ומצד אחד אתם רוצים להעביר חלקים ומצד שני אתם לא רוצים לפספס? בימים אלו נטפליקס בוחנת בעולם ובישראל, כפתור חדש באפליקציית האנדרואיד. הכפתור החדש יאפשר לנגן את הסדרה או הסרט במהירות גבוהה יותר. הבשורה: האיכות לא נפגעת

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
משנה את חוקי הבינג'./ShutterStock

לוקח לכם יותר מדי זמן לראות עונה שלמה בנטפליקס ואתם מחפשים דרך לייעל את הצפייה? בימים אלו נטפליקס בוחנת כפתור חדש שיאפשר לכם לנגן את הסדרה במהירות גבוהה יותר, כמו פי 1.25 או פי אחד וחצי. הניסוי מתבצע בימים אלו באפליקציית האנדרואיד, ומשתמשים מרחבי העולם החלו לשתף את השינוי ברשתות החברתיות. כעת משתמשי אנדרואיד נבחרים מרחבי העולם, לרבות ישראל, יכולים לבחור את מהירות הצפייה.

בכפתור שממוקם על יד תפריט השמע והכתוביות, מופיע כעת תפריט חדש, "מהירות". בתפריט המהירות, ניתן להאט את המהירות בחצי, 0.75, או להגביר את המהירות עד פי אחד וחצי. מדיווחים של נסיינים שהפיצ'ר הגיע לידם, דווח כי הפיצ'ר החדש מציג את התמונה והשמע במהירות גבוהה או איטית יותר, מבלי שהאיכות נפגעת כלל. כך לדוגמה, ניתן לסיים עונה שלמה בזמן קצר יותר לעומת צפייה רגילה.

מאזינים רבים, בעיקר בפודקאסטים וספרים אלקטרוניים, משתמשים בבורר המהירות ונוהגים להאזין במהירות גבוהה יותר מהמקור. לאחרונה גם יוטיוב הוסיפה אפשרות לנגן את הסרטון בצורה מהירה או איטית יותר. עבור רבים, הבשורה האמיתית היא האטת המהירות, שתוכל לעזור להתרכז בדיאלוגים, או בסדרה עצמה. נכון לכתיבת שורות אלו, הפונקציה זמינה רק באפליקציה של משתמשי האנדרואיד, כשאין מידע על מתי תהיה זמינה לקהל הרחב, אם בכלל. הפונקציה החדשה נשמעת כמובנית מאליו, ולא ברור איך לא הייתה זמינה עד כה.

מהירות צפייה בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
תכונת מהירות הצפייה באפליקציית נטפליקס באנדרואיד/צילום מסך, צילום מסך

מנטפליקס נמסר: "אנחנו תמיד בוחנים דרכים חדשות כדי לעזור למעריצים שלנו ליהנות מהתכנים שהם אוהבים, אז אנחנו בודקים את מהירות השמע במכשירים הניידים. המבחנים שלנו בדרך כלל משתנים בכמות הזמן, וברשימת המדינות. עוד המבחנים עשויים להפוך לפיצ'רים קבועים, ולעיתים גם לא".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully